This year I've been playing with... (lakovi)

Sjećate li se ovog posta od prošle godine? Jedan mi je od dražih pa sam odlučila da ga ponovim i za ovu godinu. 
Vjerovatno ću uraditi i omiljeno od preparative i dekorative za 2014.tu godinu u maniru ovih postova "Lately I've been playing with...". 





Da ne bude sad da sve pršti od Opija i Sally Hansen lakova, morate shvatiti da je meni postalo žao davati puno novca na lakove, kad već mogu otići na pijacu i nabaviti ih kod tete za 1-3KM. :) (Sally i Essiesu 1KM, a OPI čak 3KM) :D 

To su stvarno lakovi koje sam koristila otkako sam ih otkrila, uz neke koje sam dosad već imala. Novac radije uložim u nešto drugo, a opet sam sretnica da imam ovako kvalitetne lakove po smiješno niskim cijenama. 


 Rimmel lycra Pro Celebrity bash


Sally Hansen Coat of Arms


 Sally Hansen Haute Chocolate

 Sally Hansen Plum Luck

Sally Hansen Aria ready?


 Sally Hansen Schrimpy divine

 O.P.I. Keeping Suzi at Bay


 Essie Styleonomics

 Sally Hansen Firey Island

 O.P.I. Amazon Amazoff

O.P.I. Taupe-less beach


Essence Juicy love


Nažalost, nisam ih sve slikala na noktima, ovo su neke prijašnje manikure ali za svaki lak mogu reći da prekriva u jednom ili dva sloja, i da traju poprilično dugo ali sve u zavisnosti od toga u kakvom stanju su mi bili nokti. 

Koji su bili vaši najdraži lakovi u 2014.toj i koji vam je najljepši od ovih iznad? :)



You may also like

24 komentara:

  1. OPIići su mi super. I sallyići :-)))) #feelingretarded Ne bih ni ja nista kupovala da ih imam dostupne za tako male pare :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni najljepsi taj sto zadrzava suzi na doku

    OdgovoriIzbriši
  3. sve ljepsi od ljepseg <3 vrtim gore dole, uzdisem za crvenim i bordo i plaviiiim.... de malo te tete do kisa dobaci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobacujem, slat cu ti bona :D emu moramo angazovat malo vise, ja moram maksuz na taxi :D

      Izbriši
  4. Imaš Saly Hansen lakove na placu??? Mi ih nemamo ni u trgovinama :( Prekrasni su mi svi, ali ovaj Coat of Arms je stvarno nešto posebno!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da :)) budu kod 2-3 tete na pijaci...
      Coat of arms je najvise nosen lak ove godine definitivno! Skoro cijelo ljeto mi je bio na noktima!

      Izbriši
  5. Opi lakovi su mi prelijepi, ja još uvijek nemam niti jedan :D uvijek zaboravim da ih naručim kad kupujem online, ali definitivno sad ću ih morati naručiti. Divni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ja imam srecu da ih ovako lako i jeftino nabavim, ali su stvarno dobri, od ovih sto imam nijedna formula nije bila losa :)

      Izbriši
  6. Rimmel,Essie i Essence su meni odlični lakovi :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sally Hansen Schrimpy divine i O.P.I. Amazon Amazoff su mi predivni i rado bi ih udomila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dodji u Tz kod nase tete pa ce biti nesto i za tebe :p

      Izbriši
  8. Na kojoj pijaci se nalazi ta divna teta? :D
    Svi su prelijepi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao i ja kupujem lakove kod jedne tete ali je nadjem samo u Mejdanu :D Imam ovaj Amazon Amazoff i predivan je :) ovaj rimmelov je prelijep *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je ta ista sto bude na vasaru u mejdanu :)) posjecuj je i kad nije vasar odsad hehe

      Izbriši
  10. Uvik ću bit ljubomorna na te vaše tete! :P Meni najlipši opet bordo prvi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Mare samo gukni i saljem od tete sta treba :D A prvi je stvarno predobar, cetkica i tekstura - sve 5!

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...