AVON GIVEAWAY zavrseno!

132 Comments


S obzirom da od svih preparata za njegu kože najmanje koristim one za mazanje tijela, a i koža mi nije pretjerano suha, odlučila sam da ovaj set Avon proizvoda poklonim jednoj od vas. 

U paketiću možete dobiti: 

1. Intensive relief sos balm
2. Intensive relief sos cream 
3. Intensive relief body lotion

A da biste osvojile nagradu, morate ispoštovati ove jednostavne korake: 


I to je to... ništa komplikovano. :) 

Nagrada će trajati do 12.2. a onda će neka od vas dobiti poklon za Valentinovo od mene. :)) 

Otvoreno za zemlje regiona. 

SRETNO! 

Dobitnica - mirjana_85@hotmail.com


You may also like

132 komentara:

  1. Volim alverde maslace za tijelo, super su mi ovi iz praznične kolekcije :D

    matea.nesic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Aleksandra Veselinovicsrijeda, 28 siječnja, 2015

    Mixa mleko za telo je fenomenalno.
    aveselinovic0@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Najdraže mi je Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo.
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Najčešće sam koristila Dove, pa ću onda i izabrati Indulgent nourishment losion. A rado bih probala Ziaja kakao maslac. ^_^
    jassm23@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Najcesce Niveu
    biljana289@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Da, zaboravila sam da navedem, hvala sto si me napomenula :) dodala sam u post...

      Izbriši
  7. uh....uvijek se mackam i u određenom vremenu mi je određeni losion najnaj.... uzadnje vrijeme je to LPM onaj Žuti...super se razmazuje i ima jako fin miris :-)
    marija.bandic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja uvek menjam, ali recimo da mi je najbolje Mixa mleko za telo i dove, zbog prelepog mirisa :)

    Veliki pozdrav!

    Facebook: Milica Vanilica
    mail: mvanilica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemam neki određeni losion/maslac za tijelo, volim eksperimentirati, a trenutno mi je super Garnier Oil Beauty losion na pumpicu sa makadamijom, arganovim uljem, ružom i bademom.... divan je :)

    moj mail je : martina.434@hotmail.com

    Nažalost, nemam facebook profil, al pratim te preko Bloglovin. Neznam jeli to dovoljno za sudjelovanje, ako nije nema veze :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Trenutno koristim I love... Raspberry & Blackberry body butter, odlicno mirise :) mail: zerina.muhovic@gmail.com, fb: Zerina Muhović

    OdgovoriIzbriši
  11. Najvise volim Balea i Alverde losione. (Cesto ih menjam, uvek volim probati nove mirise)
    Sandra Stanković
    sssstankovic@outlook.com :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Koristila sam razne, Alvedre su ok a i Balea.
    teodoramarkov@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Ccc bacila si me u razmisljanje i skontala sam da nikad dvaput nisam kupila isti losion... Nek lijepo mirise i nek daje kakvu-takvu hidrataciju i ja zadovoljna... Nije mi se mrsko mazati (zasad). Volim Baleu jer ima povoljne losione koji fino mirisu i volim Avonive iz Naturals linije i oni imaju odlicne mirise po povoljnoj cijeni) :)
    Fb: Majda Jusic (post podijeljen)
    majdajusic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja bas volim Niveu,sve mi se njihovo svidja..mada i avon i ma neke ok mackalice :)
    email je marina84makeup@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Najvise volim Avonove losione i ulja najbolji su.....

    adisa_glumica@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Stvoreno za moju kožu,trenutno koristim Avon losion od vanile za telo i za kupanje senses od vanile i sandalovine i Bioten losion za telo za suvu kožu.
    srecajezdravlje@gmail.com
    podela na fb-https://www.facebook.com/tijanailic81

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam Dove, zbog mirisa i mekoće.
    babic.joca1993@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Trenutno koristim garnier intensive 7 days with mango oil, a i inace su mi medu majdrazim garnier i dove :D
    Mail: antonela.simunic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Bettina Barty Vanilla body butter <3 <3

    amurar5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Harisa.Sehovic@hotmail.com -Nivea Smooth sensation najčešče koristim

    OdgovoriIzbriši
  21. Balea, Nivea, Dove
    ruzicaa.90@gmailcom

    OdgovoriIzbriši
  22. Nivea puter za tijelo :)
    snowblood5@outlook.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Dove,lijep miris i moja koza je nekako meksa :) hamdoo53@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Najviše volim Dove mazalice :)
    kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Najdraže mi je Nuxe suho ulje.
    adrianav007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Najdraži mi je Ulola maslac za tijelo od naranče i cimeta!
    yellena-bm@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  27. Dosada me oduševilo Nuxe suho ulje, no preskupo je za moj džep!
    meggi.duvnjak@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Hmm tesko pitanje :) Volim da mijenjam, najbitnija mi je hidratacija, i svakako da lijepo mirise.:) Odlicna nagrada! <3
    email: e_yasmina@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Trenutno koristim Afroditino mlijeko za tijelo Accai Berries.... :)
    drazena.s@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. Najvise volim Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo :)
    lela.c95@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Još uvijek mi je najdraži jedan od prvih koje sam probala - Fruttini Cherry Vanilla putar za tijelo! Mmmmmmm..... :D
    strijelcic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Obozavam Oriflame Silk beauty body cream :-)
    lorena_mo@msn.com

    OdgovoriIzbriši
  33. Nemam neki odredjeni.Volim da isprobavam razne proizvodjace

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj mejl:disln@krstarica.com

      Izbriši
  34. Najbolji losion koji sam do sad koristila je Balein, ali ne bih se protivila i da isprobam ovaj od Avona. :) maida.bijedic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  35. Ljiljana Bošnjak Gligorević Najviše volim Avonove losione i ulja. ljiljana_darda@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Nuxe suho ulje, divota. :)
    E-mail: tea.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  37. Najcesce koristim Nivea, Dove :)
    email: nasira.tabakovic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Balea, Nivea, Dove. rahmanovic_anela@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  39. Najdrazi su mi Dove i Nivea Smooth Sensation.
    ramip59@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  40. najdraži mi je nivea smooth sensation
    vesnailandripet@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Ne mogu napisati da mi je neka mazalica za tijelo omiljena, jer koristim što imam.
    Često su to pokloni koje nisam sama birala, pa tu bude svega.
    Kad razmislim sjećam se da sam bila oduševljena Avon maslacem za njegu tijela poslije sunčanja. Bilo je to prije par godina, pa ne znam da li je taj isti još uvijek dostupan.
    alejinad01@gmail.com
    https://www.facebook.com/ale.ra.756/posts/1541150542809464?pnref=story

    OdgovoriIzbriši
  42. Najviše volim bademovo ulje.
    https://www.facebook.com/sa.ki.7505/posts/1762863800606147
    Email: saki26@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Balea i Nivea. nella_s91@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Najvise volim Niveu Soft.
    https://www.facebook.com/mirtapaluh/posts/10153548447534867?pnref=story
    email: mirta_paluh@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  45. Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo
    suz.pizeta@gmail.com
    FB: Susana Pizeta

    OdgovoriIzbriši
  46. Najvise koristim Baleine losine,a trenutacno koristim Avonov losion Percieve koji predivno mirise..
    Alican_esa@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  47. NIVEA body mlijeko za tijelo
    dina.medvid@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  48. Trenutno koristim losion za telo Percieve iz avona divan je
    mladenstjepanovic689@gmail.com
    Fb aleksandra stjepanovic

    OdgovoriIzbriši
  49. Trenutno mi je omiljeno Le Petit Marseillais mlijeko za tijelo
    angy.sk@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  50. Najdraži losion za tijelo mi je AVON skin so soft supreme s uljem makadamije, a nadam se da ću imati priliku isprobati i ove nove proizvode. :)
    berina.fazlic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  51. Za sada mi je najdraži Garnier
    tanja-2@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  52. Fruttini Cherry Vanilla maslac za tijelo!

    OdgovoriIzbriši
  53. Najdraze mi je Nuxe suho ulje ili mazalice od Avona :] Bilo koje, samo da mirisu...

    OdgovoriIzbriši
  54. Bioten i Garnier,obozavam fine mirise pa i to dosta utice na moj izbor.

    OdgovoriIzbriši
  55. Ja koristim Avon Care losion s matičnom mliječi, lijepo miriše i nije visoka cijena za kvalitetu koju ima. :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Obožavam sve sta je u stanju dovoljno hidratizirati moju suhu kozu!
    Fb ljubica baranašić :)

    OdgovoriIzbriši
  57. jelenaplavileptir@hotmail.com pratim preko fb Jelena Pribisic a najdraze su mi AVON CARE proizvodi posebno cocoa butter :D

    OdgovoriIzbriši
  58. Pozz, najdrazi losion mi je eubos 3%urea za suhu kozu i avon svjetlucavo ulje skin so soft :-) anitamartic1401@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. Ono sto imam trenutno doma
    korparm@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  60. Avon krema za tijelo sa mirisom cvijeta trešnje je moja omiljena...
    fb. Gordana Slivar

    OdgovoriIzbriši
  61. anela1994p3@hotmail.com
    AVON CARE proizvodi

    OdgovoriIzbriši
  62. Niveu Soft. Balea proizvodi za njegu tijela
    daniela.saric@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  63. Najvise volim Balein maslac za tijelo koji ima u sebi kakao predivno mirise i dugo ostaje miris ...
    samrich_tz@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Trenutno Afrodita mlijeko za tijelo od kokosa :)
    wannabedaae@gmail.com

    FB: Petra Kos

    OdgovoriIzbriši
  65. Baleini su mi super! jovanajovic88@msn.com

    OdgovoriIzbriši
  66. Meni je najdraža obična plava old school nivea za sve :D

    mihaela.vargasevic@gmail.com

    FB: Mihaela Vargašević

    OdgovoriIzbriši
  67. Trenutno koristim Nuxe za tijelo... a probala sam razne, još tražim :-)
    FB Hanna Ruza Matich
    ruzamatika@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  68. ana.petrinac@gmail.com

    Trenutno sam zaljubljena u afrodita SPA maslac za tijelo. <3

    OdgovoriIzbriši
  69. zana-zolota@hotmail.com

    neutrogena losion za tijelo

    OdgovoriIzbriši
  70. Neutrogena losion za jako suhu kožu

    monica.bell22@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  71. U zadnje vrijeme najviše volim Nivea regeneratore za tijelo, ali ako moram birati od navedenog, odlučila bih se za Aldo Vandini maslace za tijelo
    gabrielle(dot)sollis(at)yahoo(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  72. Becutan mleko za telo :)
    ledenod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  73. Poslednji koji sam koristila je upravo bio iz Avona, sa mirisom cokolade a koza je prelepa bila od njega.Odusevio me.Avon care sa kakao buterom cini mi se... anajosic88@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  74. Često mijenjam i kombiniram mlijeka i losione za tijelo..... Najčešće koristim Nivea mlijeko za tijelo, regenerator za tijelo u obliku gela za tuširanje mi je odličan..... Ulola maslac za tijelo od naranče i čokolade se pokazao super.....I naravno Vichy koji ima visoku cijenu pa ga ne mogu često kupovati....


    gmcotra@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  75. Becutan mlijeko za tijelo :) jakelicanamaria@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  76. Niveu najvise koristim <3 zehrija.kahric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  77. Nivea proizvodi su definitivno savrseni za moju kožu i moj ten redovno ih koristim i toplo preporucujem svim damama,divno darivanje svaka cast <3 maida.cicvara@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  78. Od AVONA Little Black Dress! :D

    anja.knih@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  79. Najčešće sam koristila Dove i on odgovara mojoj kozi
    danaoplakan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  80. Koristim nešto predivno: Skidisiac Red ulje za tijelo u spreju od Avona!
    Anelka Fratri

    OdgovoriIzbriši
  81. Garnier losion za tijelo mi je najdraži :)

    irena.pavlovic21@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  82. Koristila sam sve i svašta,neki imaju samo ime ali ništa nevaljaju.Ovo bi da isprobam ;)

    andrijana13@live.com

    OdgovoriIzbriši
  83. Nisam isprobala baš puno losiona za tijelo jer već godinama koristim Dove jer odlično hidratizira moju kožu :)
    sandraseligo@live.com

    OdgovoriIzbriši
  84. Balea losione i putere a najvise volim ibozovam serum za suve krajeve iz avona ....marababovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  85. Najcesce Nivea ili Balea od losiona..minela.delic@bisnasema.ba

    OdgovoriIzbriši
  86. Najvise koristim Body Butter iz Avona(Planet spa)i super odgovara mojoj kozi 😊

    OdgovoriIzbriši
  87. joj, ja stalno menjam te mackalice :) Nivea, Avon, Balea...
    suzanasezovem@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  88. Mirjana_85@hotmail.com
    Nivea losion

    OdgovoriIzbriši
  89. Moji najdraži losioni su Avon mirisni losioni, posebno izdvajam Avon Luck i Little Black Dress.
    e-mail: dzenita.salispahic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače pratim stranicu preko Dzenita Salispahic i podijelila sam vas post :)

      Izbriši
    2. Inače pratim stranicu preko Dzenita Salispahic i podijelila sam vas post :)

      Izbriši
  90. Mijenjam često losione za tijelo (Nivea, Balea, Avon, Afrodita..) Bitno mi je da je mlijeko za tijelo bogato i hranjivo ,da dobro hidrira i hrani kožu. Evo u zadnje vrijeme koristim Garnier ulje za tijelo/lice i super se pokazao.
    marijanavp@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  91. nemama omiljeni losion..krasni su mi avonovi sa kakao maslacem, a i svi od dove-a :)
    matea323@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  92. Avon planet spa sa shea puterom i avon cocoa buter losion omiljeni i inače sam veliki obožavalac avona i sve njene kozmetike, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  93. L'Occitane Beautifying Lotion Red Cherry
    FB ime: Mehtap Oruc Colan
    moruc.colan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  94. Koristim razlicite proizvode,ali dugutrajnu hidrataciju koze daju mi ulja koje se nanose na vlaznu kozu poslije tusiranja.
    slavica.smiljanic@optinet.hr
    fb slavica smiljanic

    OdgovoriIzbriši
  95. meni je najdraži dobri stari nivein losion za tijelo ,iako volim mjenjati svi ostali mi nekako brzo dosade pa se svakih par mjeseci opet vraćam niveinom ,ali jako bi voljela probati ovaj avonov jer vjerujem da bi me ugodno iznenadio kao i mnogi drugi avon proizvodi prema kojima sam bila skeptična
    strkalj.marija@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  96. Body Butter iz Avona, odličan za kožu, ali ni Nivein nije loš kao i Dove :D

    OdgovoriIzbriši
  97. Najviše volim losione od Nivee...ivanaplus6@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  98. Ja najvise volim planet spa proizvode (:
    emina-slatka@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  99. Najdraže mi je Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo.
    sladana.susilovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  100. Volim sve proizvode od Dove-a. I Niveini su mi dobri.
    reanica@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  101. Trenutno koristim Avon care Royal Jelly Body losion (med) i Zlaja losion (od kozijeg mlijeka) meni najbolji, a divno mirisu :) Email: amraaaj@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  102. sandzaktarevic.ines@gmail.com
    Balea, poluuljni losion sa baemovim uljem, nezamjenjiv :)

    OdgovoriIzbriši
  103. Avon krema za telo, vanila.

    kristinadjokicesn@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  104. Nivea losion, Nuxe ulje :)

    misticna@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  105. Najdraže mi je Nivea Smooth Sensation mleko za telo.

    mejl: filipovicfamily2012@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  106. Balea badem losion i Avon kakao buter.

    helena.medicus@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  107. Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo

    emina108@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  108. NIVEU DOVE I BALEU UVIJEK KORISTIM :)
    suzana.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  109. Najviše mi odgovara Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo.
    kcajzek@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  110. Nivea Q10 mleko za telo i Nivea in-shower mleko. Dve mackali ce bez kojih ne mogu :)
    jovanaveljkov@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  111. Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo
    FB: Sara Štajduhar

    OdgovoriIzbriši
  112. Koristila sam niveino a sada koristim bioten,imam veoma suvu kozu tela,sto se najvise primeti na nogama,fb.Tatjana Petrovic,tatjanariba@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  113. U zadnje vrijeme Dove (kokos i jasmin). :)
    skydoom2002@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  114. Najbolji sto sam u zadnje vreme probala mi je Eveline buter za telo od Argana i vanile, predivnog mirisa koji hrani kozu i cini je mekom.
    plavushabp@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  115. Nivea in shower

    gabrielle24@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  116. Ostajem verna Nivei :)
    co.jovanovic@yahoo.com
    Sanja Vecko

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...