Catrice Glamour Doll Curl&Volume Maskara

Danas na meniju je recenzija o Catrice Glamour doll maskari. Kod mene je već duže od mjesec pa valjda mogu da napišem koju riječ o njoj, iako će ostati nepotpuna u smislu da vam neću prenijeti kad se počela sušiti. 



Dolazi u čvrstoj ambalaži, u nijansi Ultra Black&Curl, ima 10ml a pri zatvaranju ćete osjetiti klik, nećete ga čuti. :)) 



Četkica spada u one malo veće, što meni ne smeta ali ako neko ima skroz male oči, možda to bude smatrao minusom. Blago je zakrivljena, čekinje su čvrste ali ne zatežu po trepavicama. 

Obećava jako crnu boju na trepavicama i uvijanje. To su zapravo dvije stavke koje ja i tražim u maskari, pored toga što volim da ih dooobro raščešlja, a vidjet ćemo u nastavku da li to zapravo i radi. 

Ja sam inače ljubitelj maskara sa gumenim četkicama ali i ovakva može proći, sve dok radi svoj posao. 
Već ste svjesne činjenice da jedna maskara može a i ne mora odgovarati vama, pa je najbolje da vam kažem karakteristike, pokažem svoje trepavice prije i poslije pa da vi same zaključite da li bi to mogla biti maskara za vas. 





To bi bile moje trepavice bez maskare... Rekla bih da su duge i ravne ali ne i guste zbog čega volim da ih razdvojim što više kako bi izgledale gušće. 





Iznad je jedan sloj... a dole sam ih malo češljala što inače radim. 







Nadam se da nije previše slika, pokušala sam što bolje da prikažem. 

Maskara ostavlja intenzivnu crnu boju, što i obećavaju. Ako gledamo na uvijanje, nije pretjerano ali je dovoljno. Trepavice odlično razdvoji ako volite takav izgled, a ja volim jer mi tako najurednije izgledaju. 
Kao što vidite grudvica nema, maskara se ne trusi ali ako povlačite prstima oko očiju, malo će se razmazati. Nekako je "masna". 

Nije suha, tj. neće se skidati u mrvicama pa ćete i pri voljnom uklanjanju maskare morati malo pridržati vaticu na oku kako bi se lakše natopila i uklonila. 

Maskara u CM-u košta 8,35KM

Od mene ima ocjenu 4,5 od 5, samo zbog toga što je malo "masnija" ali bih je kupila i sama, s obzirom da mi je ova poslata na recenziju od Ovnaka. 

Preporučujem ih onima sa trepavicama poput mojih, ljubiteljima gumenih četkica i onima koje volje one by one razdvojene trepavice. 

Imate li ovu maskaru? Kakve maskare inače volite? 



You may also like

Broj komentara: 20:

  1. Nemam tu, kad skontam, nisam nikada imala catrice maskaru. Trenutno najviše volim So Couture L'orealovu. Fino ti izgledaju trepavice skroz....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam tu nikad probala, sad vidim da je i kod nje gumena pa mislim da bi mi se svidjela :) Hvala <3

      Izbriši
  2. Nemam tu maskaru, ali kupujem odmah!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. naaaajs. lijepo oko (znas koji je epitet, da ne pisem javno) i blago tebi kolike su ti trepavice. ko moje uduplane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jes jes aj nou, telece, reci, ne vrijedja ko prvi put :D

      Izbriši
  4. Odlične fotke i ne, nije ih previše! :)
    Nisam probala ovu, inače sam u velikoj ljubavi sa Essence-ovom Lash Princess, što valjda i vrapci znaju :D
    Dopada mi se kako stoji na tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam nju ali jos nisam isprobala, da ih ne otvorim previse, muke blogera :P Vjerujem da je i ona dobra, barem mislim zbog cetkice :)

      Izbriši
  5. I meni je ova maskara ok, u početku je dosta vlažna i četkica kupi više maskare ali kako se suši sve je bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravu si, a i inace su mi maskare draze nakon nekog vremena :))

      Izbriši
  6. Ni meni nije loša, ali me nije ni ekstra oduševila-bar ne još. Meni svaka maskara bude najbolja tek kad se bar mrvicu osuši nakon nekoliko tjedana korištenja, pa ovu još nisam do kraja procijenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto tako, tek kad se osuse pokazu kakve su :))
      Ne znam, meni stvarno lijepo razdvoji, ako ti nije mrsko da je testiras jos malo, cesljas trepavice, vjerujem da ce ti se na kraju svidjeti :*

      Izbriši
  7. dakle, maskara po mojoj mjeri. mozda ne zbog blage uvijenosti mada mi to puno ne smeta ali volim kada su mi trepavice razdvojene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja najvise volim kada ih razdvoji i ucini malo guscima :)

      Izbriši
  8. Okce malo :D Sve je super dok nema grudvica, ali mi se i ta masnjikavost ne dopada. Hellou spusteni kapci i tackice po istim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grudvica nema ali eto ako ti ne odgovara masnjikavost, preskoci, vidjet cu i ja kakva ce bit do kraja koristenja...

      Izbriši
  9. Sinoć napišem kilometarski komentar i neće mi ga objaviti :).. Uglavnom, htjela sam reći da mi se sviđa maskara i da u zadnje vrijeme baš nemam sreće sa njima. Stvarno nemam velike zahtjeve, znači ne smije se mrviti ispod oka, ne smije mi slijepiti trepavice u jednu veliku trepavicu, i po mogućnosti da mi trepavice ne otpadaju od maskare :). To mi se sve događalo prošle godine.. Ma da sam rekla da neću više kupovati Catrice maskare, vjerojatno ću ovu probati jer mi se sviđa efekt koji daje.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto mogla bi ti onda ova odgovarati po nabrojanom heh :) ako nista, nisu preskupe kao npr.lorealove pa mozes isprobati :))

      Izbriši
  10. Maskara vrijedna pažnje i na tvojim trepkama izgleda predivno :D Nisam probala ni jednu Catrice maskaru, a kod ove je četkica kao za mene, velika i gusta, milinica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do skoro nisam ni ja imala nijednu catrice ali drago mi je sto sam imala priliku ovu da isprobam :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...