Essence nail art Sparkle sand *I feel gritty*

Danas jedan tekstualno brzinski post jer će vam slike reći više od mojih riječi o ovom laku. 
Radi se o Essence nail art laku koji svaki vaš lak pretvara u svjetlucavi pjesak efekat. Zabavno? Veoma! 

Lak je bijele boje, sadrži sitne svjetlucave čestice koje preko bilo kojeg laka daju efekat pjeskovitog laka, malo ga posvijetle i voila!, imate novi lak. :) 

Iako je navedeno da uspjeva sa bilo kojim Essence lakom, to zaista nije prepreka, jer apsolutno svaki lak koji imate može pretvoriti u novi sa sand efektom. 

Naziv ove nijanse je I feel gritty! 

U uputstvu pise da koristite vaš lak kao bazu a zatim ga prekrijete ovim sandićem i pustite da se osuši. Vaši nokti će dobiti 3D pjeskoviti efekat sa malo bling blinga. :) 

Ovako to izgleda... 




Prvo sam namazala rozi lak na nokte a zatim prije nego se i skroz osušio, nanijela Essence I feel gritty!. 



Po ovoj uputi sam nastavila i dobila ovo... 






Lak postaje malo svijetliji i svjetluca sa pjesak efektom. Meni definitivno ljepši nego obični. 

Ako ne volite da iznova kupujete pjeskovite lakove, ovo je dobar način da uštedite a da osvježite bilo koji lak koji imate u svojoj kolekciji. 

Sviđa li vam se? :) 


*pr proizvod


You may also like

Broj komentara: 19:

  1. Dobri nokti.. Lak volim, jel ovaj rozi karl says tres chic

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas jako lijepe nokte, duzina bas po mom ukusu.. Ovaj rozi lak mi je bas lijepi... I ovaj sandic nije los, ali ne volim ih cesto nositi jer su nocna mora za skinuti s nokta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se trudim da su mi uvijek otprilike ove duzine, ne volim preduge nokte nikako..
      Ja ih nosim jer ih je lakse skidati od sljokica barem hehe :)

      Izbriši
  3. Odlican post! Obozavam Essence! Lak je prelijep :)

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. U zadnje vrijeme sam poludjela za šljokicama na noktima. Mislim da će ovaj mali ljepotan biti moj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se privikavam na sljokice, nisu mi najdraze zbog skidanja ali ovaj ssand se lakse skida od obicnih sljokica :))

      Izbriši
  5. Meni je ovaj topper odličan, pokušaj ga koristiti preko nekog laka sa metalik završetkom npr preko flormar supershine odlično izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo izgleda lak, ali čak mi je ljepši bez šljokica ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je lijep i sa i bez ali htjela sam pokazati efekat koji ostavlja ovaj essence :)

      Izbriši
  7. Koji je ovaj rozi? On je 100x bolji od ovog sanda

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja ga volim jer se lakše skida od klasičnih šljokica a i izgleda simpatično. Btw. taj Catrice koji imaš, iako nisam nikad, moraću pisati na blogu... ikad mi nijedan lak nije duže držao na nogama, znači, NEVJEROVATAN!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni kad su dobri nokti drzi skoro svaki lak na rukama a na nogama mi svejedno dugo traje, al nijansa mu je bas lijepa, svakodnevna a ovaj sandic ga samo dodatno uljepsa :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...