O.P.I. AmazON AmazOFF

Jedan od lakova koje sam pokazala u favoritima 2014.te prikazujem danas i na noktima. Ako ugledate neki u pomenutom postu, a želite ga vidjeti na noktima, recite, pa da se bacim na posao. :) 

Dakle, danas malo o O.P.I. Amazon Amazoff. Volim njihove nazive, uvijek ih maštovito ukombinuju. :) 






Kao što je već poznato, O.P.I. lakovi dolaze u pakovanju od 15ml, četkica im je ista kod svakog, srednje tanka. 

Riječ je o tamno zelenoj nijansi, koja je nosiva uglavnom u jesenje i zimske dane jer ovaj lak ja ne bih mogla zamisliti na sebi kada je vedrije vrijeme. Pravim podjele tako, šta ću, iako moram priznati da ga nisam imala u proljeće i ljeto pa možda i iznenadim sebe pa ga budem nosila i tad... :) 

Kao što mu i sam naziv govori, asocira na amazonske guste zelene šume. Bio je dio brazilske kolekcije, koja je vjerovatno long-gone, ali mi to kod svoje tete nabavimo barem pola godine poslije. 
Ima truuunkicu sjaja u sebi koji je vidljiv samo na suncu, a ja nisam mogla čekati da ga tad uslikam. 







Tekstura mu je odlična, lak je dosta kremast i ostavlja boju u skoro jednom sloju, iako ja pređem još jednom, za svaki slučaj. Suši se relativno brzo, i ostavlja sjajnu završnicu, iako moram priznati da se možda na slikama ne vidi jer sam ga uslikala tek treći dan kada sam se sjetila. Don't hate me. 

Trajao mi je, bez pretjerivanja, 8 dana, i onda sam odlučila da ga skinem. Da ne bi bilo nevjerice, znate da je takva trajnost moguća samo ako su nokti u odličnom stanju, što moji jesu u zadnje vrijeme, kuc-kuc, ne ureklo se. Napokon sam odlučila da ih ne kratim grickalicom ili makazama nego da ih skraćujem samo turpijanjem. Nokti budu puuuno izdržljivi nakon takvog održavanja. 

Jedina mu je mana što se na neki način teško skida. Ako krenete imalo mrljati po noktima acetonom, ofarbat će vam prste i zanoktice. Najpametnije je malo strpljivije držati vaticu na noktima pa povući, nešto kao kad se skidaju šljokice. 

Sviđa li vam se? Ako ga imate, jeste li imale problema sa skidanjem?? 



You may also like

34 komentara:

  1. Imam ga i jaaa :-D Al sam mu j****a sve po spisku kad sam ga skidala. Sva sam ja zelena bila :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja ovaj lakic, meni je fin i za praznike iste je boje kao jelka :D Slazem se s tobom za skidanje, prsti su mi zeleni bili, zbog toga sam ga mazala samo jednom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci nisam jedina :D
      Steta ako ga neko plati puno pa mu se tako nesto desi, ja srecom nisam pa i ne zalim ako ga vise nikad ne stavim :))

      Izbriši
    2. Eh onda si i ti dobro prosla :D ja sam platila 3KM ali hajde :))

      Izbriši
  3. super post.
    posjeti moj blog
    lipstickattack.blogspot.com

    :D XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije napisala da joj se svidjaju ovi lakovi i da ce ih odmah kupit :D :D

      Izbriši
    2. LOL!
      jeste neke nedrustvene.

      necu sad ni kupit ovaj orly lak.

      Izbriši
  4. uf odlična trajnost :D
    jako mi se sviđa boja, baš je onako na zagasitiju stranu, pa razumijem zašto ju nosih u hladnim mjesecima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo treba paziti nokte i svaki ce trajati :D dobro, ne svaki, bilo je failova :D

      Izbriši
  5. Imam ga al nisam ga još niti jednom namazala.. Jesam blesava :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidjet ce ti se na mazanju ali ne i pri skidanju :D

      Izbriši
  6. Nisi niti trebala napisati da su ti nokti u odličnom stanju jer se to vidi iz aviona. Stvarno genijalno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daleeeeko od genijalnog, ali ne pucaju, to mi je jedino vazno :))

      Izbriši
  7. Trajnost zvuci odlicno :) i nokti su ti stvarno prekrasni! Moji su jako kratki sada pa nosim nekakve neutralne nijanse dok ne narastu malo barem :D svidja mi se ova boja, inace su mi super te tamnije zelene na noktima, podignu nekako ostatak kombinacije, odjeću i makeup i sve sto nosimo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      A meni inace kad su kratki mažem jake nijanse, usudim se stavljati neke koji izgledaju napadno na dugim noktima...
      Da, i plave i zelene u tamnijim nijansama :)

      Izbriši
  8. Ja sam svoje kanđe odrezala i sad se osjećam kao neki poljoprivredni seljo tako da jedva čekam da opet izrastu. :D Tvoji su mi nokti lijepilijepi, i nijansa mi se sviđa ali za mene je ona samo za gledanje jer uvijek takvi tonovi očajno izgledaju na mojim noktima. Zasto, bogapitaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam ja koji su tvoji tonovi, you are a simple woman :D Za razliku od ruzeva, ja eksperimentisem sa lakovima :))

      Izbriši
    2. Kada teta na pijaci bude prodavala i ruzeve i sa njima ces eksperimentisati. :*

      Izbriši
    3. Prodaje, ali samo catrice, essence, astor i nekad loreal i maybelline :D

      Izbriši
    4. Come on, now. I ain't talkin' bout that.

      Izbriši
  9. Nemam taj, ali imam iskustva sa takvim nijansama i zaista se teško skidaju, ja zamažem sve oko noktiju da bude plavkasto. A i ne koristim bazu za lak, ko mi je kriv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja cak imam bazu ispod ovog :/ eveline sam stavila...

      Izbriši
  10. Zbilja je prekrasan! I fascinirana sam kako ti traje toliko dugo, meni općenito lakovi kratko traju na noktima, a OPIći nekad ne izdrže ni dva dana :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su se nokti oporavili otkako koristim eveline i otkako ih ne sjecem nego turpijam da bih ih skratila. To je jedino sto ti mogu posavjetovati :) A i valjda ishrana ima veze. Meni lak prije izraste nego sto se okrzne :)

      Izbriši
  11. Ovaj lak mi se jako svidio u postu o favoritima i baš mi je drago što je dobio poseban post jer sad mogu uživati u njemu :D Predivan je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto samo mi jos reci koji zelis iduci :D Rimmel mi je pripremljen, pa neki osim njega :))

      Izbriši
  12. Nemam, ali mi se nijansa baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  13. prelijep je :)
    I meni se to teško skidanje zna dogoditi s takvim zelenkastim (i zelenkasto-plavim) nijansama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to mu je bas mana :/ ali stvarno jeste lijep, uzivo mozda i ljepsi...

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...