The Balm Mary Lou-manizer

Već neko vrijeme se lomim da li da pišem post o ovoj bjegunici, i napokon sam odlučila da ni ova moja recenzija valjda nikome neće biti višak. 
Kako moj budžet za kozmetiku nije neograničen, uvijek pročitam više recenzija, izvagam da li je nešto baš toliko dobro, je li bez razloga hvaljeno, premišljam se trebam li baš dati 30-ak KM na jedan highlighter za koji ću u većini slučajeva, barem u svom okruženju, samo ja znati da ga imam, ...i onda se tek odlučim na kupovinu. :) 




The Balm ambalaže su vjerujem svima jako simpatične. Postoji razlika između kičastih ambalaža koje izgledaju jeftino, a onda postoji ovo. Imate čitavu priču na kutijici i onda se povežete sa ovom bjegunicom koju, kada pominjete, zovete imenom kao da vam je najbliža prijateljica. 


Nakon što izvadite ambalažu iz zaštitne kutije, koja mi je trenutno skroz nepotrebna ali ipak ne mogu da je bacim, dočeka vas čvrsta plastika koja se zatvara na klik. Na njoj, kao i na kutiji, možete vidjeti šta je to skrivila i za što je optužena Mary. Proizvod sadrži 8,5 grama što je, barem što se ovog proizvoda tiče, nepotrošivo. Na njemu se samo nakon nekoliko mjeseci vide tragovi korištenja ali s obzirom koliko ga je malo potrebno za jedno šminkanje, stvarno ne znam da li ću mu vidjeti dno. 



Ambalaža ima i ogledalo pa ako se ikad proizvod i potroši, ostaje vam jedno preslatko ogledalce za popravke šminke. 

The Balm je cruelty free i paraben free kozmetika. 



Svilenkaste je teksture, i trebat će vam skroz lagani dodir kistom preko njega, što će biti dovoljno za jedno nanošenje jer je veoooma pigmentiran. Ali ima jednu jako lijepu šampanjac boju, rekla bih da je toplija zlatna boja. Ja imam topli podton, koji zimi ide ka neutralnom, i u oba slučaja ne izgleda kao da se ne uklapa uz moj ten. 

Donji lijevi ugao, slikano na sunčevoj svjetlosti 

Svoju Mary sam nabavila na feelunique a platila  30KM na sniženju, dok je sad nekih 36KM pa ako još uvijek nemate svoj primjerak highlightera, onda preporučujem ovaj. Ako vam je previše novca za dati, onda će vam dobar posao obavljati i Essence metal glam.




Još jedna namjena mu je i da ga koristite sjenilo, pa ako nemate šampanjac sjenilo, možete se kao i ja poslužiti Mary-com. :) 

Imate li već Mary ili planirate nabaviti? 



You may also like

42 komentara:

  1. Meni se recimo pakovanje ne dopada (uopšte), ali je proizvod jako lep. Mislim da bi mi se fino uklapao uz ten. Nije najjeftiniji na svetu, ali spram mnogo skupljih, deluje vredno.
    Mogla bih da ispratim na sajtu kada će biti na akciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam ja da je i on kicast u bojama i natpisima ali meni je presladak, sta cu :D Ne volim one sa cvijecem i nekim tribalima u boji :D

      Nije najjeftiniji ali kad je bas nekome gust da ga kupi, onda se moze, posebno jer stvarno opravdava rejvanje :))

      Izbriši
  2. Ahh, koliko sam samo recenzija pročitala o ovom highlighter-u i još ga nisam nabavila :D Ambalaža mi je preslatka, sam proizvod lijepo izgleda. Kad-tad ću ga morati nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoces, i ja sam ga dugo mjerkala i cekala :))

      Izbriši
  3. Recenzije o ovoj ljepoti nikada nisu na odmet. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pih, out of stock je bio za mene kad sam bila spremna pustiti karticu u promet :D Ali hajde, naručeno je nešto drugo. I kod mene je zamjenski proizvod Essence, onaj kremasti i ne žalim se, dobar je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ce drugi put, ne brini :D
      Ja isto imam kremasti ali draza mi je ovakva tekstura mada i onaj kremasti nije los jer kad se nanese kao da se pretvara u puderasti, ne znam kako da opisem, osusi se pa onda i nije neka krema... :)

      Izbriši
  5. A de sad stvarno, je li vrijedi 30KM? Meni izgleda prelijepo, ali opet nisam ga uzivo vidjela i pigmentaciju na licu. A zelim ga svejedno :plac:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni vrijedi i nimalo se nisam pokajala, imam jos (nekima samo) tri highlightera i ovaj mi je ipak najdrazi... Ja tebe izgleda moram potrazit po gradu pa da ti krhnem na sto svega sto si vidjela kod mene da skontas jel ti treba il ne treba :D :D

      Izbriši
    2. haha pa ne bih se bunila :trept: i odmah te mogu pitat i hoces li mi bit zirant jer cu morat dignut kredit poslije toga da pokupujem sve :D

      Izbriši
    3. Ma neeeeces, nemam ja puno skupoce, i pokupujem sve nakon dugog razmisljanja :D

      Izbriši
  6. meni je ovo najljepsi hajlajter koji imam, a imam ih .. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meniiii :)) sve mi drago kad ga uzmem da se sminkarim :)))

      Izbriši
  7. Najposebniji highlighter u mojoj kolekciji, a imam ih dosta! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali stvarno jeste, bez pretjerivanja, zaljubi se lako u njega :))

      Izbriši
  8. Imam ga i volim sve vezano uz njega, ambalažu, teksturu, ma sve :D Kad ga jednom potrošim, iako mi se to čini nemoguće ali dobro, neću baciti ovu predivnu kutijicu :D I u pravu si što se tiče imena i povezivanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto tako, bas je divotica u svakom pogledu :)) a prerano reci da ce se ikad potrosit :D

      Izbriši
  9. Sve više ga priželjkujem makar imam jedan sličan, ali želja je želja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tako sam i ja, nisam se smirila dok nisam kupila :))

      Izbriši
  10. meni se baš sviđa pakovanje, fino vintage :D ja uopće i ne koristim highlighter, osim u rijetkim prilikama pa se premišljam je li mi potrebno nešto što ću jako rijetko koristiti :/ al da je lijep - šta je je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda bas budes htjela da koristis kad je vidis i zaljubis se :p

      Izbriši
  11. Uh, toliko sam pohvala čitala za za ovaj highligter da ću ga morati jednom kupiti! :). Stvarno pruža poseban sjaj licu :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Još uvijek ga nemam! I nikako da ga kupim!
    Ali to će se promijeniti, 2015. godina je za mene godina highlightera :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako se i ja znam pitati da li da pišem o nečemu o čemu je već puno pisano, ali zašto da ne :)
    Ja ne koristim highlightere jer se i bez njih zasjajim, ali da koristim ovog bih definitivno morala imati. I baš to, AKO potrošiš imat ćeš krasno ogledalce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaako je daleko s obzirom da se ovo trosi sporije od bourjois rumenila :D

      Izbriši
  14. Trebam li ja uopće komentirati ovu krasoticu? :D Obožavam do neba i natrag <3
    Rado bih i ja neograničen budžet za, paaa, SVE :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Istipkam sve i google mi obrise! Anyway, imam ga, pakiranje je preslatko, pigmentacija odlicna ali ja se kajem sto sam ga kupila. I to zato sto ga ne koristim i nije mi bas bio potreban. Ovo sam priznala samo ovdje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristi gaaaa :)) ja ga bas bas cesto koristim, cak i preko dana i bas zbog toga se nisam pokajala :*

      Izbriši
  16. Otkad sam kupila Maru ni jednom se nisam bez nje našminkala, eto koliko je volim. Služi mi i ko sjenilo i ko hajlajter, Mary je sve. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidis, i ti je zoves imenom ko drugaricu :D Mara kraljica :D

      Izbriši
  17. Obožavam ju i znam koliko si ju željela, uživaj u korištenju :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Nives, a bas uzivam, skoro svakodnevno :)) :*

    OdgovoriIzbriši
  19. Izbjelite zube kod kuće http://izbjeljivanjezuba.com/olovka-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...