Avon ultra color indulgence ruževi

Potpuno svjesna da smo malo dosadne sa ovim ruževima a još svjesnija da skoro zadnja pišem o njima, ali post želim da objavim zato što i ja želim prenijeti pozitivne utiske. 
Često nešto dobijem i preskočim recenziju jer sam ostala ravnodušna na neki proizvod. Dakle, ne bude negativan utisak nego jednostavno ne znam šta bih vam napisala a da ne zvuči hladno. 

Kod ovih ruževa to nije slučaj s obzirom da su mi se svidjeli, jedna nijansa posebno...



Malo opštih informacija: Ruževi su došli upakovani u kartonske kutijice, a pakovanje samih ruževa je crna uska plastika i vizuelno baš lijepo izgledaju. Imala sam problem sa jednim poklopcem ali sam ih zamijenila pa je na kraju svaki dobio klik pri zatvaranju. :D 
U ponudi je 20 nijansi a vi možete odabrati onu koja vam najviše odgovara. Ja najviše vučem ka tamnijim ili nekim bobičastim nijansama. Navodno baš te imaju jaču pigmentaciju. 




Od ovih ruževa možete očekivati hidrataciju i lagani osjećaj na usnama, što me asocira na prelazak iz tamnih mat ruževa u neke proljetne laganije i hidratantnije ruževe. To naravno ne mora biti pravilo, ja mat nijanse nosim i ljeti ali eto nekako sam pomislila na "skidanje slojeva". 

Ako ne želite nositi samo obični balzam na usnama, ovi ruževi će odlično poslužiti. Dešavalo mi se i da balzami isuše usne tako da mogu tvrditi i da su bolji od nekih balzama. Long story short - balzamaste su teksture iako ipak imaju više pigmentacije od nekih obojenih balzama. 

Imaju neki voćni miris, prijatan, ne pretjerano napadan. 

Trajnost zavisi od nijanse do nijanse, iako imam samo tri primjerka, čitala sam skoro sve recenzije pa došla do tog zaključka. Mada, vjerujem da razlika nije pretjerana.


Na recenziju sam dobila tri ruža - 
HIBISCUS, ROYAL PEONY, I ROSE BOUQUET.
HIBISCUS


Hibiscus je nijansa koja mi se najmanje svidjela. Nikad nisam voljela ovakve nijanse, rijetko kad i na drugima a posebno ne na sebi. To je jarka pink nijansa, nosila sam ga bukvalno samo jednom u kući da ga isprobam. Uvlači se pomalo u borice usana, ističe suhoću i moje usne izgledaju strašno s njim. Nažalost, ne mogu vam reći više o njemu, ako volite ovakve nijanse onda ćete morati potražiti više utisaka na drugim blogovima.

ROSE BOUQUET


Rose bouquet je, pogodite, ona koja mi se najviše svidjela. Najbolje bih je opisala kao mješavinu neke bobičaste i mauve nijanse koja na kraju djeluje čak kao neka bordo nijansa, a kako imam tamne usne, savršeno se uklopila i otkako sam ih dobila, volim je imati na usnama. Savršeno maziva, iako mislim da nema ograničenja, ovo je jedna od nijansi za koje bi većina rekla da mogu i danju i noću da se nose i uz veliki broj look-ova. Ja ga često nosim na usnama kao balzam, uz cc kremu, sa malčice rumenila i bez maskare. ODLIČAN! Trajnost bez jela i pića je neka tri sata, da ne kažem i više, zavisi valjda koliko pričate. :P Ali usne će vam ostaviti njegovanim. 

ROYAL PEONY


Iako je jarka nijansa, kao i hibiscus, ovo je jedna od onih koje bih nosila ali u ljeto kada malo potamnim. Riječ je o neonskoj toploj rozoj sa malo koraljne, a meni je koraljna=ljeto! Njega sam nosila vani tek jednom, i tad zaključila da ne ide baš najljepše uz moj zimski neutralni podton. Ljeti je topli i tad će ići super uz ostatak šminke. 

Ostavljam vas uz swatcheve, žao mi je ako nekima ne bude dovoljno da se odluče. Svako ima drugačije usne, podton i boju kose i vjerovatno već zna, kao i ja, koje nijanse mu pristaju a koje ne, pa se nadam da će vam biti dovoljno da se odlučite da li su ovo nijanse za vas. 



slikano uz blic

Moju preporuku ima rose bouquet, nijansa za koju mislim da bi pristajala svima. Ruževi su odlični, zbog toga sam se i odlučila napisati 356.tu recenziju o njima ali da nema toliko recenzija o njima, to bi značilo da nisu dobri, s obzirom da nas Avon nikad ne tjera da napišemo o nečemu o čemu ne želimo. 

Imate li ih i koja vam je najdraža nijansa od prikazanih?

pr proizvod


You may also like

24 komentara:

  1. rose bouquet je i meni (vidi čuda) najljepši :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Cini se da se hibiscus nikome ne svida. Malo su te hladne roze demode. Ne bi se ni meni svidjela... Ja sam svoje sve podijelila. Red dahlia, imam sto takvih. Jedan se seki svidio, a ja dobrog srca, pa eto joj. E lazem, ostavila sam sebi daffodil jer ce bit fin na ljeto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bas je specificna nijansa, stoji samo prelijepim platinum blond plavusama eventualno ako uz to imaju i super njegovane usne :D

      Izbriši
  3. Uh ni ja ne volim hladne roze nijanse, uvek mi izgledaju kao nalepljene. Zato su mi druge dve nijanse veri najs. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam četiri nijanse i obožavam ih. Stvarno su preplavili blogosferu, ali kao što kažeš, to je samo zato jer su stvarno dobri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nekako sam se predomisljala da li da pisem o njima jer su svi vec rekli svoje utiske ali valjda nije visak da utvrdimo gradivo :D

      Izbriši
  5. Ne sekiraj se, nisi zadnja, ja ću biti zadnja hahah :-D Rose Bouquet je baš baš lijepa :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha hajde onda zatvori krug pa da pisemo o ovom za kosu :D

      Izbriši
  6. Želite bistav osmijeh http://izbjeljivanjezuba.com/olovka-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni su... Pored Eme, i ja ću pisati o njima :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako sam procitala dosta recenzija na ovu temu,uvek mi je zanimljivo da cujem razlicite utiske :) Probala sam testere,medju njima i ove nijanse koje ti imas,prelepi su,stvarno je tesko odluciti koji kupiti :) Zasad mi se najvise svidja Royal Peony kako mi stoji ali ceka me jos nijansi za isprobavanje. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izbor je stvarno veliki i svako za sebe moze naci najmanje jedan :)) drago mi je da recenzija nije visak :D

      Izbriši
  9. Royal peony mi se ovako na swatchu najviše sviđa, na stranu to što mi vjerojatno ne bi baš stajala... ali i rose bouquet je krasna, jasno mi je zašto ti je najdraža!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bas mislim da je peony dobar za tebe ali ti znas najbolje kakve preferiras :))

      Izbriši
  10. Ja imam samo Royal Peony i na prvu mi se nije svidjeo bas,ni ruz kao ruz a ni nijansa .D ali sam ga danas opet nosila i potpuno promjenila misljenje, sad mi je predivan i odusevljena sam :D lijepe su i ove dvije nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaljubila sam se u ove ruževe, tako su fini kremasti i lagani na usnama, ma volim ih jako :D Imam Hibiscus, Royar Peony i Spring Lilac te su mi sve tri nijanse odlične i planiram naručiti još koju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesuuuu, svako moze izabrati nijansu za sebe a na usnama su odlicni :))

      Izbriši
  12. Ovo je odlično http://izbjeljivanjezuba.com/pasta-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jao prelijepi su ruževi! Čitala sam već par recenzija o njima i čine se super! Inače obožavam ovakve nijanse ruževa pa se nadam da ću se dočepati bar jednog od ovih :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretrazi malo recenzije i sigurna sam da postoji i nijansa za tebe :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...