CATRICE Berry Potter&Plumbledore

Malo sam lijena u zadnje vrijeme, nisam redovna u izbacivanju postova, ali nekad dobro dođe da se odmori. Kako bih se polako vratila pisanju, počet ću laganije, a kako drugačije nego jednim divnim lakom za nokte. 

Što se pisanja nail posta tiče, to je lakši dio. Ali samo pripremanje noktiju za slikanje traje malo duže. 
Sad ću da zvučim kao Dnevna doza Zoranneh, ali tu je skidanje laka, turpijanje, pa mazanje ulja na zanoktice da malo dođu sebi, a onda odmašćivanje nokatne pločice i mazanje odabranog laka laganim potezima kako bi to izgledalo što urednije za slikanje nokta izbliza. Tek onda slijedi slikanje, prebacivanje slika i uređivanje. Muko mukice... :) 

Ali ne smeta, volim imati uredne nokte. 



Danas predstavljam jedan neobičan lak iz Ultimate nail lacquer kolekcije Catrice-a - Berry Potter&Plumbledore. Osnova mu je ljubičasta ali ima zeleni shimmer, i to je sve što mogu reći u vezi boje a ostalo ćete vidjeti na slikama. 







Ispod je uslikan uz blic, da biste malo bolje vidjeli tu zelenu... 






Cijena laka je 5,15KM ali mislim da su često i sniženi u CM-u pa ako vam se sviđa, potražite ga. 

Ja sam mazala dva sloja, čisto da bih pokušala napraviti malo ravniju liniju ovog shimmera ispod. Trajao je nekih 5-6 dana, ali ponovo moram da naglasim da mislim da je to do noktiju. Dovedite njih u red, i svaki lak će duže trajati. Meni sad traju po 5 dana i oni koji su trajali po dva dana prije. 

Sviđa li vam se? :) 



You may also like

Broj komentara: 15:

  1. dnevna doza melisseh :D
    bas je neobicna boja i zavidim ti na noktima. znam ja da ih treba dovesti u red da lak potraje ali me ne uspijeva :( htjela sam pokazati mnostvo prekrasnih lakova i nikad jer cekam da mi nokti budu lijepi. idem sam opet sve skratiti do kraja i kiseliti u eveline laku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dnevna doza anelleh:
      oh boze moram skratiti nokte jer pucaju, u 2 moram po kcerkicu na klavir i vratiti se jer vodim sina na engleski.ne znam kako da uguram da uslikam koji swatch, a ni sunca nema. uzas. ne mogu od stresa da disem. masaza bi mi godila ali u 5 su svi gladni, trebam rucak spremiti, a poslije 5 nista ne radi. kasnije sam trebala na pice s prijateljicom ako stignemo zadacu napisati. pretrpana sam. hahahah sad obrisi komentar, nisam mogla odoljeti.

      Izbriši
    2. hahahaah necu, taman sam kontala da brisem ovo svoje gore i da se preispitam jel neko i za nas konta da smo zoranneh :D Al sad kad je i tvoj komentar tu, lakse mi je :D

      Cao svimA :D CaO svIma, cAo svim@ :D

      Izbriši
    3. Hahahhahaha...O Bože..... Ali u toj tvojoj šali Ane ima puno istine...:-D ju sistas ar krejzeeee......

      Izbriši
    4. Hahahahah to je sve tako al zorannah style..
      sve dok ne napumpa usne i natekne jer su joj roknuli 1000mg neceg...dobra je ona nama, zdrava :D cao svima

      Izbriši
    5. Danas je bilo malo manje zima. Nisam morala obuci stramplice jer ipak je samo - 7.
      Petak je a ne mogu ranije kuci s posla. Uzasss.
      Sanjnjah

      p.s. catrice ima uber cool imena za lakove :D

      Izbriši
    6. Ah Sanjnjah, tezak ti je zivot nema sta :D

      A svi su izgleda poslije o.p.i.-ja poceli davat luda imena, bolje nego brojevi u svakom slucaju :)) :*

      Izbriši
  2. Sviđa mi se nijansa, neobična i zanimljiva :)
    Potpuno se slažem s tobom da je potrebno pripremiti i srediti nokte da bi lak dugo ostao na noktima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista bez pripreme, vrijedi i malo vremena potrositi ali se isplati kad ne moras lakirat novi lak svaka tri dana :))

      Izbriši
  3. E ovaj lak je sjajan primer za objasniti nekome zašto toliko volim kozmetiku - taman pomisliš da je izmišljeno sve i da te više ništa ne može iznenaditi i onda vidiš ovakvu nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravu si, ja sam cekam da svi lakovi budu mirisljavi, to najvise mrzim :D

      Izbriši
  4. Ja nikako ne volim Catrice lakove.. Na mojim noktima se suše tri dana i opet ostanu oni glupi otisci po laku, if you know what I mean.. Jedostavno se mrzimo, šta ja mogu.. Al ne mogu slagati, divna je boja :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma kakve imas, meni ova dva sto su poslali bili dobri a imala sam mozda samo jos jedan prije, ne sjecam se da mi je pravio probleme. Keep your hands of your man until it dries :D

      Izbriši
  5. Jako ti lijepo stoji :)
    I boja je baš baš zanimljiva, nisam ga zamjetila u dućanu, moram priznati, a na tvojim noktima izgleda wow

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ga ni ja primjetila vjerovatno, ali eto nasao je put do mene :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...