Šta ne koristim i zašto... TAG by The lipstick bar

Naša draga Amra - The lipstick bar je odlučila da uvede novi tag u beauty blogosferu, a mnoge su joj se rado odazvale pa ko sam ja da ne ispoštujem? :D 

Iako mislim da se mi toliko ne razlikujemo, barem vidim po vašim odgovorima na tag, ipak ću i ja napisati svoj osvrt na proizvode koje ne koristim. 

1. Ruževi sa shimmerom


Need I say more? Jednostavno ne volim da mi se štošta šljašti na usnama. Iz istog razloga ne volim ni sjajeve, svaka svjetlost se reflektira onda na usnama, (osim mat sjajeva). 

2. Sjajevi za usne


Čini li mi se ili smo otkrili pomoću ovog taga da ih skoro niko ne voli? 
Ja ih ne volim jer ne volim ljepljivost koju većina ostavlja, veća je mogućnost da će se razliti izvan rubova usana, a i ne volim kada ih zakačim kosom. Trajnost je ipak relativna ali više volim nositi ruževe, simple as that. Govorim o glossy a ne mat sjajevima. Sad ih ima dosta koji se svejedno osuše u ruž, those guys are ok. 

3. Losion za tijelo 


Iako ih imam, rijetko ih nanosim. Prosto mi bude mrsko i ako ne vidim da mi je koža vidljivo suha, onda ih ni ne mažem. Uvijek moram čekati na oblačenje pa zbog toga preferiram suha ulja koje nanosim odmah nakon pranja na mokru kožu. Oni se fino upiju i taj proces vlaženja kože više volim, iako čak i na njega nekad zaboravim. 

4. Antiperspiranti u spreju i deo roll-on


Prije nego pomislite da ih uopšte ne koristim, brzo da naglasim da samo ne volim ove u spreju i sa kuglicom :D Koristim samo one u sticku, nisu mi ljepljivi, jednostavno se ugodnije osjećam s njima. 

5. Crtači za nokte 


Previše volim klasiku da bih ja nešto tamo tačkala i crtala po noktima. Nemojte me shvatiti pogrešno, ja nisam ni talentovana za to a na tuđim noktima mi do neke mjere izgleda lijepo ako je s ukusom urađeno ali najdalje što ja dopustim na noktima je pokoja šljokica tu i tamo, većinom na prstenjaku i dosta od mene. 


Iako je i od ovog možda nešto ponovljeno, vidim da se kod svakog vrte iste stvari - uvijač za trepavice, sredstva za samotamnjenje, crne olovke za waterline, fiksatori, .... Ništa od toga ne koristim ni ja, ali eto da ne duljim. :) 

Hvala Amri na tagu, zanimljivo je bilo vidjeti kako ustvari sve bježimo od istih stvari. :) 




You may also like

Broj komentara: 12:

  1. Ih, ja očekivala listu sa 20 stavki, a ono skromno :D
    Ne koristim ni ja ništa za crtanje po noktima ni bilo kakve antiperspirante, samo dezodoranse bez aluminijuma. Sjajeve isto ne volim naročito, ali bogme volim da ruž sija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma krenula sam i uzmucila sam se jer su vec svi sve spomenuli :D
      na tebe sam pomislila.kad sam pisala za dezodoranse, bas na one postove u vezi aluminijuma u njima ali no puedoooo, stalno kupujem dove dead sea minerals. Dok ne nadjem neki dobar u stiku bez aluminijuma :)))

      Izbriši
  2. I ja ne volim ruzeve sa simerom i sjaj za usne, uvijac za trepavice i sredstva za samotamnjenje. Ovo ostalo koristim :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja ne koristim crtaće za nokte... niti ista spesl crtam po njima... dobro si me napomenula! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve isto i kod mene, izuzev losiona za telo. Nisam bas odusevljena mackanjem nakon tusiranja, ali to redovno cinim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se hvatam ulja, kad smo kod toga, I need a new one :))

      Izbriši
  5. Dobro sam se napatila dok sam skontala šta je na koristim :) Ni moja koža nije suha, ali mi je nezamislivo da se ne namažem losionom, iako mi nisu ni previše potrebni. Ni ja ne koristim nikakve crtače za nokte, mada bih voljela da imam strpljenja za nešto takvo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. :-) a jeste interesantno to što smo otkrili koliko zapravo istih stvari ne koristimo.... Od ovoga svega ja koristim roll-onove :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro sam se i ovog sjetila, mozda dva nisu ponovljena a ostalo jeste :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...