Avon ultra color ruževi


Iako su već od prošle pošiljke kod mene, i iako su slike bile spremne, nekako mi se nije dalo da napišem koju riječ o njima jer sam još uvijek bila u filmu onih Avon ultra color indulgence ruževa, kojima ste bile bombardovane. 

Ali, stigli su novi, a i uostalom kada to nije vrijeme za isprobavanje novih ruževa i novih nijansi? :) 
Kao što vidite na idućoj slici, Avon nam poručuje da je proljeće uskoro tu i da se spremaju proljetne nijanse, a i ambalaže. Već postoje ovi ruževi sa više nijansi i sa klasičnom ambalažom, a kako su bili popularni, Avon je odlučio da izbaci još nekoliko nijansi. 

Ambalaža je standardno plastična, crne boje sa srebrnim cvjetićima, na prstenu ispisano ime brenda, na vrhu ruža postoji prozorčić, a sa klikovima nisam imala problema. :D 



Ruževi su, kao i Ultra indulgence, kremasti. Izgleda da proizvođači i idejni tvorci u brendovima, svjesno ili nesvjesno, mat ruževe povezuju sa zimom, a balzamaste i kremaste sa proljećem i ljetom. 





Nijanse koje su nam spremili su Pink dream, Berry bright, i Wine berry

Svi su kremasti, ne isušuju, ali za Pink dream treba imati dobro pripremljene usne jer će u suprotnom izgledati malo suhe. To barem meni rade svjetlije nijanse, možda je kod vas drugačije. 

Pink dream je srednje roza, bila bi mi naizgled zagasita da nije ovog shimmera u njoj. Na usnama je samo sjajna jer je shimmer sitan. Blago pigmentovana, mislim da bi najviše odgovarala plavušama ili djevojkama sa već svjetlijim usnama, na meni nije tako lijepa i iskreno, nosila sam ga samo jednom. Tad je trajao 2-3 sata i počeo je da blijedi od same priče. :) 

Berry bright je baš to, jarka bobičasta nijansa, lice s njom postane vedrije i meni se najviše sviđa kada je nosim samo uz maskaru i bež olovku na waterline-u, sa malo rozog rumenila i mary lou highlighterom na obrazima. Ova nijansa mi traje već nešto duže, piće će preživjeti, jelo malo teže. :) 

Wine berry je nijansa kojoj sam se najviše obradovala, iako ih možda već imam nekoliko, ali...nijanse su u pitanju. :) Nijansa koja djeluje dosta smeđa, ali ima u sebi i neku primjesu crvene ili čak narandžaste pa tako da neće umrtviti izgled. Nosila sam je uglavnom naveče, uz Essence Soft Berry olovku, ako vam pomaže da se orijentišete. Na oči sam stavila Naked Basics paletu (samo w.o.s. i faint). Na obrazima sam imala Artdeco bronzing glow blusher (zagrabila sam po ovom dijelu sa smeđom i narandžastom nijansom). 



Ruževi su 6,90KM i možete ih poručiti preko svoje Avon dame. 

Ja sam ruževima zadovoljna, samo što mi je manje draga Pink dream nijansa ali naći će već nekog ko će je više voljeti među mojim prijateljicama. 

Jeste li imale neku od nijansi iz starijeg izdanja Avon colour ruževa? 


*pr proizvodi


You may also like

Broj komentara: 18:

  1. Odgovori
    1. Jesil ih dobila i ti? Ako nisi hoces li pink dream?

      Izbriši
  2. Pink dream i Wine berry za jutro i veče! Napokon da pređemo na laganije i kremastije teksture :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako volim mat, moram priznati da i meni gode sad ovi balzamasti, posebno preko dana jer inace ne nosim obojene balzame pa mi dobro dodju da malo daju boje usnama :)

      Izbriši
  3. Meni se sve tri nijanse dopadaju i veoma verno si ih uslikala. Imam ih pa znam kakve su uživo. Koji aparat koristiš? Razmišljam da počnem blogovati, ali imam običnu digitalnu kameru, a čini mi se da svi koriste profi aparate.

    Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je obicna digitalna kamera, i neka te to ne sprijeci u naumu da blogujes. Neki imaju profi aparate pa im slike opet ne ispadnu dobro jer nisu naucili rukovati njima tako da ja mislim da je najbolje da nadjes dobro osvjetljenje i izvuces maksimum iz svoje digitalne kamere :)
      Profi kamera ti nije garant dobrih fotografija, mnogo blogerki koje koriste obicne aparate a prave super slike su ti dokaz :)

      Izbriši
    2. I mene je to spriječavalo jer ja nemam uopšte aparat,fotografišem sa iphone-om ali sam i više nego zadovoljna fotografijama :D Slobodno ti počni :D

      Izbriši
    3. Ma sve to dodje kasnije, malo se ispraksas, i ja znam neke djevojke koje slikaju telefonom a opet nekako nadju dobar ugao, svjetlost i drze ruku mirno pa slike ispadnu super.

      Izbriši
  4. Ich mag berry bright am besten. Der Lippenstift ist wunderschoen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah jesmo poliglote, na svakom blogu komentar na drugom jeziku D

      Izbriši
  5. Prva dva su predivna ali predivna :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...