Lately I've been playing with... (dekorativa) #10

Izgleda da mi ove preparativne i dekorativne igračkice uvijek idu u paketu, pa da ne kvarim tradiciju, evo danas i dekorative koju sam izdvojila za pomenuti. :) Neke koristim nekoliko mjeseci, a većina je kupovina u zadnjih mjesec dana ali su mi se brzo svidjeli.




Kukala sam u Christmas wishlist kako sam skoro sve pudere potrošila u isto vrijeme pa sam požurila da sebi ostvarim želju i kupim Bourjois flower ponovo. Platila sam ga oko 28KM. A onda je CM objavio sniženje i on je sad 18,35KM. :) That's just my luck. Ali tješim se da je brzo nestalo nijansi pa ga možda ne bih ni stigla uloviti. 
O njemu sam pisala u grupnoj recenziji o puderima sa srednjim do jakim prekrivanjem pa ako volite takve, klik ovdje



Nedavno me Anela - Lipstick attack natjerala da kupim još jednu Essence olovku koju ćete vidjeti dalje u tekstu, pa sam usput na stalku ugledala i ovu Essence bright eyes olovku za waterline. Catrice mi se skroz osušila, neupotrebljiva je pa sam joj potražila zamjenu. A zamjena je jeftinija i bolja. Ne izgleda mi da će se isušiti jer je uvijek možete naoštriti a i nije onako sva "na otvorenom" i na odvrtanje kao Catrice Inside eye. 
Ne znam da li je novitet ali je dosad nisam primjećivala. U jednom potezu na waterline-u ostavlja boju, a i traje. Košta samo 4,25KM i uskoro ću pisati o njoj pa očekujte opširniju recenziju. 


Kako vidim, u ovom postu će se vidjeti ogromni Anelin uticaj na mene, a da znate čemu me još uči... A ja onako podložna uticajima, prihvatim sve.
Moda sjenila su sjenila koja možete nabaviti ako vas put navede u Kiseljak u Galant, ili ako vas Anela voli pa vam pošalje. Al' nemojte sad svi navalit', ne voli ona puno ljudi a osjećat će pritisak da mora glumit' finoću. :D 
Ovo su zapravo presovani pigmenti kako sam mogla da pročitam :D Ja sam dobila jedno fino zlaćano koje nekad stavljam i samo na kapke bez baze i ostalih primjesa boja. Mnogo, mnogo dobro. Mnogo, mnogo volim. 


Da, ovo je jedan od onih ruževa o kojima smo sve pisale. Ali stvarno je odličan lagani ruž u finoj svakodnevnoj, a bogme i svakonoćnoj varijanti. Recenziju, ako ste je slučajno uspjeli propustiti, možete naći na ovom linku.
Dakle, riječ je o Avon ultra color indulgence ružu u nijansi Rose bouquet.


Pri istoj posjeti CM-u kada sam htjela da naberem 10KM da dobijem jedan bod kad već kupujem tu, kupila sam i Essence barely there ruž, jer mi se nekoliko puta provlačio kroz komentare a i prijateljica, koja voli iste ruževe kao ja, je rekla da ga dosta često koristi pa sam ga kupila bez testera i bez provjeravanja swatcheva na netu. I nisam se pokajala. Već sam ga nekoliko puta nanosila umjesto voljenog Avon tender mauve ruža. 


Ponovo Anela kriva. Straight from Galant - Flormar Lip primer. Stvarčica koju ja vjerovatno ne bih sama kupila, a bude mi drago kad nađe put do mene. Kako odjednom postoje primeri za sve, izmislili su i primer za usne. Kada ga tek nanesete, malo je "tečniji", kremastiji ali nakon nepunu minutu već je suh i možete nastaviti sa stavljanjem ruža. Usne postanu malo svjetlije ali i glatke za nanošenje ruža. Naravno, poželjno je i da su prije toga lišene suhoće jer teško da će vam to popraviti. Ali sve u svemu, dobra stvar. Ja nemam često problema sa suhoćom usana pa ne mogu reći da li mi je ovo uzrokovalo dodatno sušenje. 


Olovke o kojima svi pričaju - Essence lip lineri, ja sam za sebe odabrala tri nijanse koje koristim baš svaki put kada se šminkam što prije i nije bio slučaj. Najviše sam potrošila Satin mauve. A tu su još i Honey berry i Soft berry. 


Swatchevi: 



Flormar flower perfection nijansa 52;    Moda sjenilo - nijansa 323; Essence bright eyes olovka za waterline;      Flormar lip primer;             Avon Rose bouquet;        Essence barely there. 





Essence lip liner - Satin mauve;   Soft Berry;   Honey Berry. 

To bi bili dekorativni favoriti za kojima sam posezala u zadnje vrijeme. 

Imate li nešto od ovoga, volite li ih jednako kao ja? 




You may also like

33 komentara:

  1. Ja nikako da nađem Satin Mauve.. :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi u cm na slatini, tu skoro uvijek ima, ako ne nadjes uzet cu ja nekad kad budem hodala :*

      Izbriši
  2. Anela zove na grijeh, moram kupiti bar tri Essence olovke. A nisi ni ti nista bolja, sad moram ovu za waterline zbaviti, nisam je skontala prije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam slucajno ugledala, a izgleda da uopste nije neka nova nego je samo dobro zavucena a odlicna je, brzo ostavi trag a traje dugo... :) imam poslikano pa cu pisat uskoro.

      Izbriši
  3. Imam ovo moda sjenilo, u mom slučaju zahvaljujem Neiri :) super je!
    Moram si nabaviti neki essence nudać, imam lip cream nude od njih i odličan mi je, i šteta šta ih više nema :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ti je doslo pet novih essence nudaća pa proberi neki hehe :)

      Izbriši
    2. Koji lip cream nude?

      Izbriši
    3. bilo je prije koju godinu mat lip cream nude, bilo je još nekih nijansi, ali ja sam sebi izabrala nude.

      definitivno moram pogledati :D
      iako sam ja ljubitelj tamnih ruževa, trebaju mi neki za svaki dan haha

      Izbriši
    4. http://variolavera.com/wp-content/uploads/2013/02/P2269859-copy.jpg

      ovaj prvi s lijeva

      Izbriši
  4. Imam moda sjenilo zahvaljujuci Aneli i mojoj sreci kad je bilo izvlacenje blagdanskog darivanja :)
    Divno je, slazem se. Ljubav za Anelu! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad cula za te moda senke i bas divnooo izgleda, ali zbog skorasnjeg iskustva sa postom ne bih se usudila da bilo sta trazim, jer cu vrv dobiti pire.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahaahah aaaa neceee :D hajde ti ovamo do nas pa ces dobit krompir :D

      Izbriši
  6. Moram i ja kupit flower. Da mi je prvo potrosit healthy mix. Mauve olovka je nestala sa lica zemlje, ne postoji, nigdje... Kod nas u cm i dm nisu bas azurni sa nabavljanjem, a i mrsavi su im nekakvi stalci. Nece nam nude kolekcija nikad ni doci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih vidjam otkako sam svoju kupila al nabavit cu sebi jos jednu za svaki slucaj, da je ne povuku, najbolja olovka :D

      Izbriši
  7. Imam nekoliko Essence olovaka i sve ih volim :), a vidim da moram nabaviti i Honey Berry, divna je. Od Essence-a imam dva ruza, Natural Beauty i Coral Calling, cesce koristim ovaj drugi, dobri su ovi ruzevi :). Nadam se da cu uloviti ovu jumbo olovku :). Rose Bouquet sam probala preko testera ali kako na mojim usnama izgleda smedje preskacem ga, zasad mi Royal Peony najvise pase ali jos uvek isprobavam nijanse. Dvoumila sam se da li na ovaj post da ostavim komentar ili na New In pa je odluka pala na ovaj, ne mogu na oba, nema smisla da dosadjujem :D Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Honey berry je odlicna, nju cesto nosim i samu, bez ruza :)
      Ja od essence imam samo adorable matt, svidio mi se pa sam htjela da kupim jos jedan. :)
      Royal peony je lijep ali mislim da ce na meni biti ljepsi tek nekad u ljeto. Neka te svugdje, volim ja komentare :D :*

      Izbriši
  8. Oblijecem oko ovog Essence karmina zadnjih 5-6 posjeta u Cm-u i DM-u... bojim se da je smedje boje na usnama! Kakav je tebi na usnama? Ide li za nas svijetle? :D


    Moda sjene zelim previse, ali ne mogu do njih da dodjem... :(((((((((((((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste malo smedj, ali meni ne smeta, ja jesam sad u zimu posebno svijetla ali dobar mi je. Najbolje da vidis preko testera na standu.
      Eto zaputi se u Galant ili vidi salju li postom jer su odlicne za 1,80KM :))

      Izbriši
  9. hahahah a jesi neka, kako si me to opisalaa :D XD a nije da grijesis, ne volim puno ljudi, al tebe volim, haj', zivila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova simerasta senka je predivnaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. Trebam kupiti ovaj Essence ruž, predivna je nijansa! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazi ga, a vjerujem da ce ti se onda svidjeti i neki nude iz nove linije :))

      Izbriši
  12. Svaka čast na swatchevima! Odlično si ih uspjela uhvatiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni se bas svidja koliko su mi dobro ispali, nije cak bilo potrebno ni puno pokusaja :)) Hvala :)

      Izbriši
  13. Zbog ove recenzije ću da nabavim ovaj essence ruž, upravo ova nijansa je sve što sam tražila :D aa zahvaljujući svojoj svekrvi koja u svoju radnju nabavlja robu iz Galanta ja sam odavno upoznata sa savršenstvom Moda sjena :D u sljedećem new in-u ću baš pokazati i te sjene :D i gabrini sjene su super pigmentovane,na moje iznenađenje,ja se oduševila,a platila 1km :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaao gdje ih nabavlja :)) vidis gore koje su zainteresovane, ponudi da saljes postom :)
      Gabrini eto nisam probala, valjda budem imala priliku :))

      Izbriši
  14. Moda sjenilo je savršeno, baš volim takve nijanse :). Essence barely there ruž izgleda odlično, djeluje kao svakodnevna nijansa koja se vrlo lako kombinira :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je u zadnje vrijeme cesto na usnama i preko dana i navece, bas uvijek nosiva nijansa :)

      Izbriši
  15. Svi poludili za Essence olovkama za usne :D
    I ja sam potpala pod utjecaj, a morat ću uzeti i ovu za oči čini mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Uzmi ako nadjes obavezno, bolja je od one catrice, koliko se sjecam i ti si je imala :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...