Lately I've been playing with... (preparativa) #9

Ponovo mi je neko vrijeme došao period kada skoro jedva objavljujem postove, jer volim da pišem samo onda kada za to imam volje. Neki dan sam poslikala proizvode za barem 4-5 postova pa se nadam da ću ih i napisati što prije. 

Jedan period sam zaredala sa postovima svojih igračkica za razne namjene, pa je došlo vrijeme da napišem novi takav post na temu preparative. 

Ponovo bih naglasila da se moja preparativa ne mijenja nešto drastično, naročito ako mi se nešto svidi. 

Postava proizvoda koje bih izdvojila je iduća:


La roche-posay micelarna - o njoj sam već pisala, ali u prošloj postavi preparativnih igračaka, koristila sam Avene micelarnu o kojoj sam pisala recenziju u rijetko negativnom tonu. I o LRP micelarnoj sam pisala, i još stojim pri tome da je vrlo moguće da je ovo najbolja micelarna koju sam isprobala, računajući i Biodermu. Za Biodermu zapravo i nemam nešto loše da kažem, pa ako ništa, smjestila bih ih na istu poziciju. 
Odlično uklanja šminku ili sebum, ne osjetim nikakvo peckanje na očima, ne osjetim niti zatezanje niti ljepljivost na licu, veoma je nježna, mirisa upadljivog nema, i sve u svemu od mene 10-ka! Ovo je druga bočica, prvu sam potrošila, a trajala mi je 4 mjeseca. 

Himalaya antiseptic cream - Nisam sigurna da sam dosad spominjala ovu kremu, ali ako nisam, onda je došlo vrijeme za to. Jedna mala povoljna krema koja vam može biti od pomoći kada nestrpljivo uradite mini nered na licu. Ona će vam umiriti kožu, spriječiti infekcije a i poraditi na tome da vam ne ostane tako uočljiv ožiljak. Ja sam to dosad radila sa prahom za isušivanje ali poslije njega ostane neravnina koju ja skidam prstima nesvjesno i onda ponovo imam problem. A ovako stavim nekoliko puta ovu kremu i ona to polako zaglađuje. Probajte, ne košta puno, a možda vam bude bila dobra za iste namjene kao meni. 

Garnier eye make up remover - njega već jesam spominjala dok je bio u starom pakovanju, ali vrijedi ponoviti pohvale za njega jer je jedan od rijetkih proizvoda na kojeg promjena ambalaže nije negativno uticala, jer se nerijetko desi da u tom slučaju promijene i sastav. Ja sam pokušala sa dvofaznim skidačima ponovo, i samo se podsjetila zašto ih ne volim. Zbog toga sam se vratila na ovo malo zeleno čudo koje mi odlično ukloni šminku sa očiju bez masnog filma i bez peckanja. Ako dosad niste, možda je vrijeme da se nađe u vašem kabinetiću. 

Lush mask of magnaminty - ne znam šta više dodati za ovu masku, vjerovatno mi je barem peta po redu, i još uvijek opravdava pohvale koje sam joj dala od prvog korištenja. Koristim je svaki drugi dan, sebum tako držim pod kontrolom a i upalne akne u pms-u izlaze u manjem broju uvijek kada je imam. Jedno vrijeme u decembru i januaru je nije bilo za kupiti i primjetila sam da mi je lice bilo u haosu. Trenutno imam samo 2-3 bubuljice (ne akne) a ostalo su crvene mrljice koje mi jedino vrijeme ili Sunce riješe. :) 
Pisala sam recenziju pa ako želite pročitati više o njoj, da se ne bih ponavljala, kliknite ovdje. 

Balea reinigende maske - ova mala maska mi je otkriće u zadnja dva mjeseca. Ne znam umišljam li, ali čini mi se da mi one problematične crvene mrljice od bubuljica i akni nestaju brže otkako je koristim. Služi za čišćenje pora, i u kombinaciji sa lush maskom, radi stvarno odličan posao. Jedan dan stavim jednu a drugi dan drugu. Obje služe za čišćenje pora pa možda mi ustvari samo rijeđe izlaze bubuljice i akne pa tako ima manje "materijala" za mrljice, i onda mi se čini kao da su izblijedile a ustvari je samo prošlo vrijeme. :D Ko zna... U svakom slucaju, kupujem je redovno i nastavit ću. Košta 1,85KM u DM-u a u naslovu kliknite na link da vidite kako izgleda čitava, jer sam ja uslikala samo polovicu koja mi je preostala. Nisam mogla čekati dok kupim drugu pa da slikam kad mi je već došlo da hoću slikati. :) 





To su, kao što rekoh, proizvodi koje sam htjela da izdvojim, a nikako jedini proizvodi koje koristim. 
Sve sam kupila već više puta ili ću kupovati, pa vam to dovoljno govori koliko su pozitivni moji dojmovi. 

Koristite li nešto od ovoga, kakvi su vaši utisci? 




You may also like

22 komentara:

  1. Obozavam ovakve tvoje postove :) I imamo opet zajednickih stvarcica i zato ti uvijek i vjerujem nekako, znam da imamo iste probleme i volimo slicne proizvode , i definitivno cu morati probati ovu balea masku, sad si me bas zainteresirala za nju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod vas je 0,45 centi hahaha vec sam pitala :D Znaci dobijete dvije po cijeni jedne ovdje. Sve imate jos vam i jeftino, hejt hejt :D Al neka, bice i Melisi :D
      A ako nisi probala Lrp micelarnu, i ona bi ti se svidjela...pa eto :)

      Izbriši
  2. i ja volim ovakve postove. garnier skidac nikad nisam vidjela, sad ga moram potraziti, a i masku baleinu, brada mi je u kaosu, dobro ce mi doci. i himalayu imam ali jos nisam probala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda sreco nisi imala potrebe za himalayom :D lucky u. mozes mazat ako se ospes nakon brijanja nogu il ti uraste dlaka. Et da ne bude da je samo za lice jer ti tu ne treba.

      Izbriši
    2. Mislila sam napisat onda srecoM*
      Da ne misle ljudi da si tepamo :D nismo si takve :D

      Izbriši
    3. dobro je. prepala si me. imam si potkoznu na bradi pa cu si ju namazati si. ju.
      see youuu :D

      Izbriši
  3. Treba i meni taj antiseptik. Tanja ga hvali, sad ti... I to sto si napisala, poslije brijanja, to mi treba najvise. Nikad ne znam sta da namazem na noge poslije, sve ne pecka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma moze stvarno za svasta posluzit, skroz je fine teksture a umirujuci je.

      Izbriši
  4. Zapisah na papiric lush msasku i micelarnu ovu da probam! :D XD

    OdgovoriIzbriši
  5. Voljela bih probati Himalaya antiseptic cream..zvuči kao pravi SOS proizvod :). Inače, obožavam Lush svježe maskice, ali ovu još nisam probala, baš ću je škicnuti sljedeći put :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa bas je sos prozivod :))
      Ako imas problematicnu kozu, mislim da ce ti ova maska bas odgovarati :)

      Izbriši
  6. Moram probati ovaj Garnier.. Nisam nešto pretjerano oduševljena dvofaznim njihovim, nekako mi smrducka :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne volim inace dvofazne a dugo ih nisam koristila i onda su neke dosta hvalili. Iako mi npr afroditin dobro skine sminku, dzaba, na kraju mi opet masnoca smeta :S

      Izbriši
  7. znaći himalayu koristis kad imas prištiće? ja sam sinoć stavila jednu masku i po prvi puta sam imala reakciju a lice mi je bilo kao da sam izgorila na suncu. svakako ću ovu masku pogledat u dm-a. a lush nikako da naručim, otkako su otisli iz splita bas fale :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. himalayu koristim ako istisnem bubuljicu ili mitiser pa namazem da mi brze ranica zaraste ili da sprijecim sirenje mikroba.
      Koju masku si koristila? :S bas mi je zao zbog reakcije, uvijek je neugodno kad bilo sta izadje na licu.
      Ja svoje lush maske narucujem iz sarajeva...

      Izbriši
  8. moram potražiti tu antiseptičku kremicu, mislim da bi mi dobro došla, lice je u ratu sa mnom trenutno... mask of magnaminty je odlična! Ja sam svoju dobila za Božić i još mi traje, negdje pola sam potrošila, predobra stvar, ja ju koristim 2 put tjedno....nekad jednom kad ne stignem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes je kupiti u cm-u i konzumu, mislim da je bila oko 3KM :))
      Maska je zakon, ja sam kupovala vec nekoliko bocica, uvijek nadjem nekog da mi salje iz sarajeva :))

      Izbriši
  9. Pa dobro imal to smisla, cekam 100 godina na post o nekoj preparativi :P Garnier bi se mogo isprobat i ta maskica, cisto jer je 2KM :D imam Garnier tonic iz iste linije ali does crap. Nabavila sam i Lush MoM i odusevljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta cu, sve nesto isto koristila :D
      Ma svaki drogerijski tonik meni does crap, ali ovo je super za skidanje sminke s ociju, meni najbolji i uvijek mu se vratim, sreca pa eto ambalazom ne promijenise i sastav.
      Maskica ce ti se svidjet ako ti se svidja i MoM, kupuj i koristi redovno naizmjenicno sa lushom. Ja tanak sloj stavim po t-zoni i to jedno pakovanje od 1,85 mi bez pretjerivanja bude za 10 puta. A ako imas koga u njemackoj nek ti nakupuje, kod njih je 0,45 €. :)) I javi mi kakva ti je nakon nekoliko puta :) :*

      Izbriši
  10. Već znaš da dijelimo neke igračke! ;) Ova LRP micelarna je odlična!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas mi je drago da se i tebi svidja da ne bude da je hvalim na sva zvona bez razloga :)) :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...