New in (now ancient)

Da, sad ancient, zato što mislim da ima nekih stvarčica kupljenih i čak za Božić koje sam tako slikala i čekala da ih pokažem a nikako da ih skupim sve zajedno u jedan post. Ali, evo ih danas...



Dove purely pampering jasmin i kokos tuširalica - najljepša od drogerijskih koje sam isprobala, a ko ih nije skoro sve isprobao? Ako vam je ova promakla, ima moju preporuku. :) 

Lilly krema za problematičnu kožu - dugo sam gledala kako se provlači po blogovima samo uz pohvalne riječi pa sam odlučila da je isprobam i mogu reći da je odlična. Gusta bijela pasta koja mi tokom dana, kada sam u kući, prekrije bubuljice pa čak prividno izgleda kao da ih ni nema, a ujedno ih i isušuje. Samo 200 dinara, što je po mojoj računici neke 3KM. Već vidim da će mi se zalihe morati dostavljati. 

Garnier eye make up remover - o njemu sam napisala ponešto u postu o preparativi koju koristim pa pogledajte. Balea reinigende maska za lice, također opisana u istom postu, još uvijek imam isto mišljenje i kupujem u zalihama. :) 

Još jedan proizvod kojeg sam kupila u zalihama, iako imam jedan otvoren, jeste ovaj Mercatorov/Konzumov/Afroditin aceton. Koštali su samo po 1,75KM, ne smrde, skidaju lak odlično a da pri tom ne oštećuju okolnu kožicu. Nadam se da ga neće ukidati, ali eto obezbijedila sam se za neko vrijeme. 

Ne znam za vas, ali ja se polako spremam za ljeto i nadam se da će biti bolje od prošlog. Na wish listi mi je već dugo ova Collistar marmelada koju sam isprobala nekad 2011.na ekskurziji u Grčkoj i nisam je izbacila iz misli od tad. Sad je napokon moja i jedva čekam da se mazuckam i mirišem na plaži. 



Što se dekorative tiče, u božićnoj listi želja sam imala Bourjois flower puder i NYX HD korektor pa sam to skinula sa liste, a dodala sam jos i Essence olovke, Essence barely there ruž, Essence big bright eyes highlighter pen, Aura guess who ruž, i Aura shine killer puder. 



Ovo je taj ancient dio - pokloni za Božić - Keune šampon za neutraliziranje narandžastih podtonova kose, Primark torbica, Deborah beauty cake paleta i Ženski rokovnik. 



Još jedan božićni poklon je i ovaj ladičar sa pregradama na vrhu, stigao iz Njemačke. Iako mali, iznenađujuće dosta toga stane u njega i na njega. 



Nisam bila na Avon druženju u Sarajevu, pa mi je moja Anela - Lipstick attack poslala malo utjehe. :D <3 






Avon redovno šalje poklone pa tako i prethodnih mjeseci. 
Sos linija je dospjela jednoj od vas u ruke u nagradnoj igri. 
O Avon ultra color indulgence lini sam pisala ovdje. 
O Avon ultra color ruževima ste mogli čitati ovdje
Ostalo tek treba da dođe na red za recenziju i ako vas nešto interesuje više, ostavite komentar ispod o čemu biste najprije čitale. 



Deborah je jutros iznenadio sa pošiljkom u kojoj su se našla ova dva ruža. Sarađivali su sa blogerkama prije više od godinu, ali su sačuvali naše adrese, i bez najave jutros poslali iznenađenje. :) 

A sada malo nekozmetičkih noviteta: 



Ne znam za vas, ali ja sam spremna za putovanje. :) Ako do toga dođe u aprilu, neka sam spremna, ali o tome nekom drugom prilikom. Carpisa kofer, kupljen na sniženju, veličina - ona najveća, naravno, za nas cure. :) 



Tu je i jedna manja torbica, Zara, koju veoma često nosim zbog toga što je praktična a i nekako mi je prava najava proljeća. 



Dok su bila sniženja u Woman's secret, ugrabila sam ove dvije pidžame za po nekih 25-30KM. Jedna tanja a jedna deblja, koje je jako teško skinuti ujutro ako ne idem nigdje. :D 



neće da se okrene :D


Još malo basic stvari - najudobniji C&A puloveri, Kotton majica kupljena u Harisu za čitavih 5KM, Stradivarius farmerke i dvije marame. 

To je to. :) 
Hvala svima koji su učestvovali u ovom new in-u. :D 

Jeste li vi kupovale nešto zanimljivo u zadnje vrijeme? Sviđa vam se nešto posebno? 




You may also like

Broj komentara: 26:

  1. Svašta imaš...Ja bih tu Lilly kremu rado isprobala. I auru.....ali sad sam na posebnom rezimu sto se koze tice....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemas ti inace ovih problema za koje je potrebna lilly krema heh, mada moguce da imaju nesto i za tebe, bas svasta imaju sto njihova apoteka pravi. Valjda ti to brzo prodje <3

      Izbriši
  2. Ja bih marmeladu :-D Mislim da ću je kupiti, nema šta :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, umereno, probrano. Volim postove ovog tipa, a volim videti kada se ne preteruje i ne zgrce vagon sminke bez potrebe. Ne znam da li samo ja tako razmisljam, vidim da se devojke odusevljavaju nju inovima bez konca i kraja. Ja volim potrositi na izlaske, na putovanja, a ne na 156. rumenilo koje ce da stoji u ladici. Da hocu, ne stignem da nosam.
    Pozdrav, Lidija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam sta bih ti rekla, nekome mozda treba 150.to rumenilo ali meni ne treba :) I ja sam kao ti, radije da proberem i kupim sto mi stvarno treba pa da onda ostatak potrosim na druzenje sa prijateljima, momkom a i na putovanja. I odjecu volim :D to se vise vidi i vise govori o meni nego nijansa rumenila :D
      Pozdrav i tebi Lidija

      Izbriši
  4. Ja bih farmerke. :D Ponesi mi ih na recenziju ako krenes u moj kraj, hvala.
    Ok, pocinjem stedjeti za tu marmeladu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo su one sto kao vizuelno povecaju dupe nama bez oblina :D Poslat cu ti marmelade u posudici, nit meni treba vise, nit tebi :D

      Izbriši
    2. nemoj u posudicu od pastete majketi, provalit ce me na moru da sam iz bosne :P XD

      Izbriši
  5. super stvarčice :D magnaminty je duša, piđamice su prekjut :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da si se ipak odlučila za post! Totalno te razumijem, i sama nisam nikako poslikala more stvari koje sam kupila na sniženjima krajem godine. Doći će valjda na red po recenzijama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto sve nesto parcijalno slikam pa i zaboravim da sam cuvala slike za nesto, neke su se mozda i izgubile usput :D

      Izbriši
  7. Essence i Aura karmini me posebno zanimaju... oblijecem oko tog Essence karmina i sve se nesto konam da ce na meni biti smedje boje... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima smedje u sebi, najbolje ti je da vidis preko testera, prebrisi maramicom u cm il dm i probaj, ili na kraju krajeva kupi, nije puno pa proslijedi nekom ako ti se ne svidi :D

      Izbriši
  8. Sličan organizator sam gledala na buyincoins, ali me odbija cijena od 18 $, a čini mi se tako mal, da barem ima pet ladičica :D Zarina torba ti je predivna, a ovu majicu iz Harisa, ama baš isti fazon sam ja u Bershki platila 100 kn, ali nije mi žao jer sam ju baš iznosala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas su skupi, i ja sam ovaj dobila na poklon a ne vjerujem da bih sama dala toliko na njega.
      Hvala, a nisu skupe stvari kad se iznosaju :D

      Izbriši
  9. Krasne stvari si kupovala/dobila, ali moj favorit je definitivno torbica, volim takve jednostavne linije, i boje su mi top. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. baš mi se sviđa ladičar iz njemačke.. vidim da stane svašta :D nabavila bih si takav i stavila ono što stalno koristim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene, u njega i na njega sam stavila samo ono sto koristim, a u drugom ladicaru nesto sto izvlacim kada se sjetim :P :D

      Izbriši
  11. Balea masku nikad ne bih probala da nisam vidjela kod tebe i ALELUJAAAA, stvarno je odlična. Btw.kad god uletim na blog, ko o čemu Melisa o bubuljicama i "problematičnom licu" i da znaš da ti ne vjerujem više, moraću doći u TZ da se uvjerim u to tvoje stanje na licu. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska predobra, evo ja imam 4 u zalihama, trazila da mi igor posalje iz dojclanda, kod njih 45centi :o duplo jeftinija...a stvarno je dobra!
      ma jasta je neg problematicno, dodji uvjeri se al ne išći da skidam puder :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...