Rimmel Celebrity Bash

Slike ovog laka čuvam već neko vrijeme u folderima, ali nisam zaboravila da vam ga moram pokazati. 

Moj omiljeni bordo lak, sa savršenom četkicom, savršenom formulom a i trajnost bez mane! 

Inače volim ove nijanse, ali Celebrity bash se svaki put izdvoji kao najdraži u kolekciji. 

Slike će vam reći više nego ja... 











Koliko se sjećam, ovdje sam mazala jedan deblji sloj i tek se na slikama vidi da sam zapravo trebala i dva ali uživo je to neprimjetno i prelazi se i ne vide, baš kao na ovoj zadnjoj fotografiji. 

Lak ima 12ml i košta oko 5KM ili manje. 
Imam još jedan lak iz lycra pro linije i on se pokazao kao odličan. 

Meni obično traje oko 7 dana ali moram ponoviti da to mnogo zavisi i od stanja noktiju. 

Imate li neki lak iz ove linije? 




You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Odlični su im ovi lakovi, a još više volim one što se suše brzo za 60 sekundi... i meni traju pravo dugo... po sedam dana! :D

    Ova boja je extra!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E nemam nijedan taj, nesto nisam vjerovala u to susenje hehe :))

      Izbriši
  2. Jako lijepa nijansa i stvarno je zavidne trajnosti :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ali i nokti se moraju dovesti do sto boljeg stanja pa ce i svaki lak pokazati sta moze hehe

      Izbriši
  3. Predivan je i lijepo ti stoji pogotovo uz prsten :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Razmisljala sam da li da stavim i tu sliku, ali neka ga :D

      Izbriši
  4. naaajs :D imam ja nekoliko rimmel lakova, svi su mi dobri. samo meni ni opi ne traje 7 dana :( 3 dana maksimalno i to avon, opi, sally i neki flormar. ostali krace. da mi je jednom to dozivjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, pitaj mater i ona ce ti rec da ne jedes dovoljno vitamina pa ti slabi nokti. Pij smutije, popravit ce se. Jedi povrce, ostavi se mesine i alkohola draga moja :D

      Izbriši
    2. ali aliii jedem i voce i povrce oduvijeeeeek, a mesine i alkohola se ostavit necu, kakav bi to zivot bio, mogu umrijet odmah. :D

      Izbriši
  5. Predivna crvena <3 Svidja mi se kako ti stoji ;)
    Nisam jos probala ove lakove *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoguce :D mada ti si puna china glaze lakova pa do ovih ne stignes :)) zavidim.

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...