5 details #2

Davno sam sebi zadala zadatak da ću povremeno objaviti 5 detalja koji su mi često u rukama ili fokusu korištenja, bez obzira da li je to kozmetička ili nekozmetička stvar.

Od tad sam napisala samo jedan, pa ću danas to ispraviti i napisati još jedan, a nadam se češće i više njih. 
Za danas su to ovi detalji... 



1. Ženski rokovnik i Blog planer

Uvijek sam bila opsjednuta organizacijom, sve sam zapisivala, označavala bojama, razdvajala, i šta sve ne... tako da me uvijek obraduje kada vidim neki slatki organizer ili planer. Oba sam dobila na poklon i ne znam u koji prije da zapisujem, posebno u one duple rubrike koje imam u oba rokovnika. 

Ženski rokovnik vam je već svima poznat. Ja sam svoj dobila na poklon, a mogli ste ga kupiti u DM-u. Mislim da ga se još uvijek može kupiti i to po puno nižoj cijeni, pa ako tek sad počinju vaši gusti rasporedi, možda još stignete nabaviti jedan. 

Ovo zlaćano čudo ispod Ženskog rokovnika što izgleda kao foto album je zapravo, mogu slobodno reći, personalizovani Blog planer, kojeg sam dobila od drage Amre - The lipstick bar. Ona je ideju već neko vrijeme mućkala u glavi, a kada smo odlučile da se upoznamo, izradila ga je i ponijela u Sarajevo. Svoj rokovnik su još dobile i Anela - Lipstick attack, i Ema - Soeurs beauty blog. 

Ovdje možete da vidite dio sadržaja Amrinog blog planera. Većinom je fokusiran na stvari vezane za blog, ali ima i drugih rubrika. 
Amra je imala odličnu ideju i još ljepšu realizaciju, i ako neko želi svoj personalizovani planer, ne mora biti u vezi bloga, neka joj se javi na kontakt mail na njenom blogu linkovanom gore, pa se možete dogovoriti s njom da napravi i vama vaš. No copy - paste! :D 

2. Njega pred spavanje 

U ovoj postavi mi još nedostaje neka okoloočna krema, koja će mi zajedno sa Balea kremom i Eos balzamom biti pored kreveta, kako nikad ne bih zaboravljala da ih nanesem. 
Oboje mnogo volim! Eosa sam se tek nedavno domogla, i volim ga i noću, i danju ispod ruževa. Moj Eos je vanilla mint, i ne znam volim li više kada osjetim mentol kada ga tek stavim, ili slatku vanillu na usnama kada se mentol malo smiri. Nimalo nisam pogriješila što sam odabrala baš ovaj. 


3. Svijeće... 

Ne znam šta puno reći na ovu temu. :) Svijeće ili baš volite, ili vam ne predstavljaju apsolutno ništa. Ja ih mnogo volim, i one velike dekorativne, i ove male mirisne. Kada budem u prilici da uređujem svoj stan, mislim da će dosta dekoracije biti upravo svijeće. Volim blage opuštajuće mirise, najviše vaniliju i magnoliju, ali potkradu se i oni osvježavajući. Kada se zapale, dok ste u sobi, ne osjeti se previše taj miris jer se na njega već naviknete. Ali kada izađete iz sobe, i ponovo se vratite, miris vas "zapahne". Obožavam to! Konkretno ove male sa slike su iz Njemačke, i mirišu odlično, puno intenzivnije nego bilo koje na koje sam naišla ovdje. Ove koje još nisam zapalila, držim u ladici, i čim otvorim ladicu, zamiriše bukvalno cijela soba. Desetka za njih! 


 4. Olovke umjesto ruževa

Ovo su moji ruževi. Da, moji ruževi. Zaboravila sam nositi ruževe, otkako sam počela nabavljati olovke. Posebno ove kremaste, koji mogu proći kao ruževi. Essence i Flormar su mi favoriti. Preko dana su to većinom Essence Satin mauve, Honey berry, Plum cake, kao i Artdeco nijansa br.80. Naveče većinom malo tamnije nijanse. 


5. Zara torbica

Prikazala sam je u zadnjem New In-u, kupljena je u januaru na sniženju, a od tad je stalno nosim. Savršene je veličine i za dan, i noć, iako mala, ne biste vjerovali šta sve stane u nju, a boja mi se tek sad počinje sviđati, jer mi više pristaje uz moje proljetne kombinacije nego uz zimske. 


To su moji "detalji" koje sam htjela istaknuti. Nadam se da će vam se svidjeti ovaj tip posta, opušteniji je... :) 

Love is in the details. ;) 

<3 

Kojih pet detalja biste vi izdvojili koje volite? 



You may also like

Broj komentara: 35:

  1. Blog planer je divan, još uvijek nisam ništa pisala, tek ga islikala.:-) I ja volim svijeće, ali rijetko palim zbog one moje šmizle...Moram EOS isprobati više....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam u pocetku samo gledala al sad sam se vala raspisala, wishlista i buduci postovi uglavnom :D

      Hvalaaaa <3

      Izbriši
  2. Ja sam se raspisala u planer, super mi jeee! Shvatila sam da sam sve passworde pozaboravljala, kad sam ih htjela zapisati. I lista zelja mi je ogromna sad, a nisam je ni imal.. eto, cim stavim na papir, sjetim se jos necega.
    Volim ja ovakve postove, nek ih bude jooos.

    Nadam se da ovaj komentar nece otici dva puta..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, samo jednom, I am shocked :D
      Ma i meni se svi pomalo razlikuju i onda kad krenem kombinacije, nikad ubost :D
      A i meni je najposjecenija ta stranica u planeru... eto jednu vec krizam :))) weee!

      Izbriši
  3. Blog planer je <3 !!!!!!!!!!!!!! :D
    Torba je predobra!!! XDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ena :))
      A ako pozelis i ti da imas ovakav planer, javi se Amri :)

      Izbriši
  4. Planer mi je ekstra, a olovke umjesto ruža stvarno pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes se javiti Amri ako ga i ti zelis :))
      ma ruzevi su mi pali u zaborav ;))

      Izbriši
  5. Pukle ti naočale kako ne vidiš :-P Hahaha.. Oduševljena sam planerom :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Planer je predivan svaka joj čast :) S olovkama sam ista, znam nekad stavit neki ruž, ali rijetko haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas je ovo super uradila :))
      Ruzevi su so last year :D

      Izbriši
  7. Odlična ideja za Blog planer :D Ja svoj Ženski rokovnik osim za poslovne stvari, koristim i za blog, npr. pišem WL, proizvode koje sam kupila/dobila i cijene, favorite mjeseca i tako to :D I meni ova Balea krema stoji pored kreveta :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dosad, ali kako sad u ovom planeru imam posebne rubrike bas vezane za blog, onda sam dosta toga i tamo pocela zapisivati, bas olaksava organizaciju :))

      Izbriši
  8. Planeorm sam tako oduševljena, ne mogu sebi da dođem :D Torba mi je također predobra, a svijeće sam zaboravila, moram ih opet paliti :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Planer je divan. A torba vauu, odusevila me je. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Planer je prelijep!!! Svaka Amri čast :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da :)) javi joj se da dobijes vatreno crveni teky planer :D

      Izbriši
  11. Ema mi je spominjala planer i naprosto sam oduševljena idejom! I ja sam freak što se tiče zapisivanja stvari, toliko da kad se prestanem oslanjati na zapisivanje, shvatim da sve živo zaboravljam i da ništa nisam obavila! :) Eos nam je također zajednička ljubav, kao i svijeće, a još uvijek sam u potrazi za nekim dobrim, a povoljnim svijećama kod nas! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto trazi od amre svoj planer a ako ja nadjem ovdj

      Izbriši
  12. Blog planer je savršen stvarno. Tako slatko izgleda :) Vjerujem da će sada vođenje bloga biti još lakše :)
    Ista sam što se tiče olovaka, samo ih gomilam, karmini su pali u drugi plan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da..vec je puno lakse :))
      olovke su izgleda svima hit ;)

      Izbriši
  13. mozes nam reci gdje se moze u BiH nabaviti ovaj EOS i koliko kosta?..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, ne moze se kupiti u BiH, moj je kupljen u njemackoj za 6 eura a mislim da ih mozes naruciti sa beauty bay stranice za 7KM. Ili eto ako imas nekoga u austriji, njemackoj neka ti posalju.

      Izbriši
  14. Svijeće <3 .. baš kako kažeš, ili ih voliš ili ti ne predstavlja ništa. Uvijek kada uđem u trgovinu obavezno odem na odjel s mirisnim svijećama, i da ih kupim 50, još mi ne bi bilo dosta :) ..

    OdgovoriIzbriši
  15. Nisu ti loši detalji... Ne čudi me da ih ne ispuštaš iz ruku, a planeri su mi vrh!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve je jako lijepo, ali pravi šećer je bio na kraju kako i treba :) Isto volim svijeće i teško im odoljevam :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...