Avon advance techniques Supreme oils


Nedavno sam dobila paketić sa proizvodima za kosu od Avona, što mi je uvijek drago, jer osim sa šamponom, volim eksperimentisati sa ostalim novim proizvodima za kosu. 

Avon ima već standardnu Advance techniques liniju koju s vremena na vrijeme obogate novim proizvodima, za poseban segment njege kose. 

Ovaj put je to Supreme oils kolekcija sa nutri 5 kompleksom. Namijenjena je za sve tipove kose, što je meni malo nemoguće ali eto nemam sve vrste kose da vam isprobam i prenesem utiske, nego samo ovu svoju. :) 

Linija se sastoji od šampona, balzama, tretmana u vidu trominutne maske i ulja. 

Šamponom sam kosu oprala samo 3-4 puta da budem iskrena, jer inače koristim provjerene šampone za koje znam da mi neće izazvati seboreju na tjemenu. To su većinom oni šamponi bez sulfata, tek ih ponekad zamijenim i onim sa sulfatima za povremena pranja. 
Ovaj šampon, dakle, ima sulfate ali u tih nekoliko me nije uspio iziritrati, mada moram uzeti u obzir da mi se seboreja češće javlja zimi, tako da to nije nikakva garancija. Poslije toga svejedno nisam htjela riskirati i vratila sam se svojim šamponima. 
Mogu reći samo da mi je fino očistio kosu, čak i nakon jedne svadbe kada sam imala puno laka na kosi, nije mi slijepio kosu u tjemenu a sve ostalo inače pripisujem balzamima. (6,50KM)

Balzam sam koristila više puta, zajedno sa sestrom. Meni je za balzam dosta tečan, pa čak iako ja volim tako malo vodenastije. Za primjer ću uzeti da mi je recimo Le petite marseilles od meda previše gust, a da mi je Loreal elseve baš o mojoj mjeri. E pa, ovaj balzam je još tečniji. To ga u svakom slučaju ne spriječava da posao omekšavanja kose radi vrlo dobro, kao i da je čini lakšom za raščešljavanje. Moja kosa je duga, dlaka je tanka i srednje gusta, nije farbana. Sestrina je tanka ali rijeđa, i farbana. Njoj puuuno više odgovara nego meni, kaže da joj je to najbolji balzam i već je naručila još jedan. Uzmite to u obzir zavisno kakvu kosu vi imate. (6,50KM)




Tretman za kosu sam stavila dva ili tri puta, nisam sigurna da li je zamišljen kao maska ili kao regenerator ali rekla bih da je negdje između. U kombinaciji sa ostalim proizvodima, ne mogu reći da se posebno istakao, ali nije mi ni otežao ili slijepio kosu. Držala sam ga po pet minuta na kosi. Ima 50ml. 



Duo treatment sprej ulje je zvijezda ove linije. Ima 100 ml ulja, koje izgleda kao dvofazni proizvod što možete vidjeti bolje na prvoj fotografiji. Možda ste usput pročitali u mojim postovima o njezi kose da imam problem sa frizzy kosom. Napokon se pojavio proizvod koji stavlja tačku na te muke. Može se nanositi na suhu i mokru kosu. Na mokru nema nekog puno efekta, ali nakon što se kosa osuši, i vi se onako čupave gledate u ogledalo, tu nastupa ovo ulje. Ja prsnem dvaput na dlanove, protrljam dlanove i nanesem na kosu. Ima divan miris, ali što je ipak najvažnije, umiruje dlačice i zaglađuje kosu. Uopšte je ne otežava! 
Čitala sam da ga neki porede sa njihovim poznatim zelenim serumom, i da ga nazivaju zamjenom ali to stvarno ne mora biti slučaj. Riječ je o dva različita tretmana za kosu, svaki za sebe dobar. Zeleni jer odlično štiti vrhove, toliko da ja ne znam za ispucale vrhove od šišanja do šišanja, a ovaj jer smiruje frizziness. Dakle, petica za sprej! (9,90 KM)

To su neki moji utisci, vama mogu odgovarati ili ne, ali generalno Avon advance techniques linija je jako dobra. Dok nismo imali DM i CM da biramo u mnoštvu raznih šampona i balzama, ja sam često birala one iz Avona, i koliko se sjećam, svaki me je dobro služio. 

Jeste li koristili? Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu? 


*pr proizvod


You may also like

Broj komentara: 9:

  1. Koristila sam sprej ulje koje me je odusevilo, odlicno je, toplo ga preporucujem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas fino umiri kosu a jednom sam ga cak stavila nakon sto sam se vratila iz izlaska da pokusam prekriti smrad cigareta na kosi i srecom uspjelo je. Napokon lijek i za to da ne idem spavat sa smrdljivom kosom nakon kafića zimi :D

      Izbriši
    2. Nema u dojclandu smrdljivih kafica, ne moras da brines :D a imat ces i 22 sampona da se kupas.
      I meni je ulje dobro, a i sampon je za povremena pranja.

      Izbriši
    3. Nema u dojclandu smrdljivih kafica, ne moras da brines :D a imat ces i 22 sampona da se kupas.
      I meni je ulje dobro, a i sampon je za povremena pranja.

      Izbriši
    4. Nema ni tuzlanskog smoga tako da ce mi mozda kosa napokon mirisat i duze od dana :D
      ostavila sam sampon za povremenu upotrebu a vichy i dalje glavni.

      Izbriši
  2. Meni se svidja cijela kolekcija ali ulje stvarno jeste najbolje.
    Cak mi je i maska dobra...
    Mozda da joj pruzis nove sanse pa isprobas nekoliko puta zaredom.
    svidit ce ti se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa probat cu, nisam ga jos proslijedila nikom. Kako je ti koristis i koliko drzis?

      Izbriši
  3. Imam ovo ulje u spreju i savršeno mi je. :)
    Do sada sam ga koristila samo na mokroj kosi, moraću baš da isprobam i na suvoj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imas frizzy kosu, iznenadit ce te koliko je dobar da je umiri :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...