Balea totes meer salz öl peeling

Razmišljam da napravim post o low budget proizvodima o kojima se ne piše dovoljno, jer sam ljuta što niste rejvale o ovom pilingu. :D
Čuvate ga samo za sebe? Not fair! 

Zbog toga ću ja da skrenem pažnju na njega danas, kako biste ga i vi isprobale, ali nemojte da mi ih pokupite sve sa polica pa da ja onda ne mogu naći novi za sebe. ;) 

Baš sam išla tražiti je li iko pisao o njemu i našla sam samo dvije "naše" recenzije. Ide treća... 




Nisam sigurna koliko dugo je u prodaji, ali žalim što ga nisam ranije otkrila. 
Ali, ove zime sam imala mali problem sa uraslim dlačicama na stražnjem dijelu noge, tačnije visoko na listovima gdje se inače i pojavljuju, pa sam odlučila da potražim malo jači piling koji bi mi uklonio mrtve stanice sa kože, i dozvolio dlačicama da rastu pravilno nakon brijanja. 

Dakle, riječ je o Baleinom uljnom pilingu koji sadrži sol mrtvog mora. 
Pored soli, u njemu se nalazi još i mineralni kompleks i kofein a miris je citrusni, intenzivan i meni odgovara jer budi sva čula pa je zbog toga pogodniji za jutarnja tuširanja. Ulja koja sadrži su maslinovo, suncokretovo i jojobino. 

Dolazi u plastičnom pakovanju od 250ml, i ima zaštitnu foliju, tako da ste sigurni da bezobrazne tete u marketima nisu stavljale svoje prste u njega prije vas. 




Kada tek otvorite piling, na vrhu ćete vidjeti taj uljani dio, pa ćete ga morati promiješati kašikicom kako bi se sastav sjedinio i nakon toga je spreman za nanošenje. 
Može se nanositi na suhu i mokru kožu ali ja nisam isprobavala na suhoj, jer mi je i na mokroj dovoljno jak. Ovo nije obični piling iz bočica i tuba na kakve ste navikli, pripremite se na pravi spa piling. 

Ako ste ikada bili u spa centru, tamo vas ispilingiraju na suhu kožu tako da vam proradi svako krvno zrnce u vama i ovo je najbliže tome što ćete postići kod kuće. Kao što sam napisala, sadrži i kofein, pa vjerujem da je dobar i za masažu celulita. 

Piling mi nije iritirao kožu, iako sadrži soli, ali vjerujem da bi, da sam ga koristila nakon brijanja nogu, pa vam preporučujete da to ne radite tad nego prije. 

Kožu toliko dobro ispilingira da skida grijehe s nje, a ostavlja vam novu kožu kao bebinu, i spremni ste za novi život. :D 

Ostavit će vam samo nježnu kožu, sa blagim uljanim filmom na njoj ali ne neugodnim, i ne tako ljepljivim, nego baš kao poslije baby ulja na mokroj koži. 
Losion vam poslije ovog pilinga definitivno nije potreban, što je za mene veliki plus, jer mrzim nanositi losione i baš zbog toga uvijek biram upravo baby ulja na mokru kožu. 



Ja sam pilingom prezadovoljna, nadam se da ga neće povući iz prodaje jer sam ga tek pronašla. 

Košta 6,50KM. 

Jeste li već znale za njega a niste mi rekle? :) 




You may also like

34 komentara:

  1. Imam taj piling na list otkad je Nives pisala o njemu, ali nikako da ga kupim. Mislim da će mi biti idealan za toplije dane i planiram ga kupiti za ljeto :D Pohvala za novi dizajn bloga, jako mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ce ti se svidjeti sad za ljeto, bas ce krv da proradi a i citrus je pa ce bas biti za osvjezenje :)) Hvala, zasluga pripada kolegicama :)

      Izbriši
  2. Kupila čim sam vidjela negdje na facebook-u da ste napisale (ti i Anela čini mi se), da je dobar.
    Večeras ću ga isprobati!
    Da ti se i ovdje još jednom ispričam oko gnjavaže za template (i tebi, i curama koje su radile na dizajnu), i da još jednom pohvalim novi izgled bloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj veceras :D mene je prosli put razbudio, vidi da ujutro ili ako ces veceras onda nemoj bas pred spavanje...
      Hvala, ispalo je sve dobro na kraju :)

      Izbriši
  3. svjeCki ti je blog :D

    i jesmo, znale smo, nismo ti rekle hahah XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta jos krijes a da je dobro? :D
      Zaboravila sam tebe stavit u zasluge na fb page da napisem da si ti bila ona sto je govorila valja, ne valja :D

      Izbriši
    2. ja sam imala najtezi posao, ali neka hvala, nemoj mi zasluge pridavat, zelim ostat amonimna :D

      Izbriši
  4. Ja ga svaki put mjerkam u Dm-u, ali ne sviđa mi se trenutno sol u sastavu, više volim one na bazi šećera. Možda ga uzmem za ljetni period, onda mi kožda nije toliko suha i zahtjevna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da afrodita ima hvaljen secerni, ali eto ja sam bas trebala ovaj jaci ovaj put, i odgovara mi. Mozda bi i tebi barem za ljeto :)

      Izbriši
  5. Bez Anele ne bi ništa ovako lijepo bilo :-P Hahaha.. Super ti je, a preporučila bih gospođici Aneli da i ona promijeni izgled napokon i da ne čuva ovako dobre proizvode ko zmija noge :-P
    Piling kupujem čim odem u DM, meni si ga prodala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćeš ti kad Anela svoj napuca samo se ti rugaj. Idem sad učit HTML da se mogu folirat kad budem imala najljepši blog :D ou jeeea

      Izbriši
    2. Pucaj pucaj jedva čekam da vidim :-P Hahahah

      Izbriši
    3. Pucat ces ga i ti, samo se ti smij starijoj zeni XD

      Izbriši
    4. Sta li ce ispast od njenog? :D Pokrenula sam lavinu :D

      Izbriši
  6. Dok sam se ja sredila da uslikam, pa da sredim slike jer imam nn slika za svašta i nevezano za blogove, prošao brzi voz. Jedan od najboljih pilinga koji sam probala. To tako lepo "očešlja" kožu da sam ja nakon pilingovanja kao u nirvani! Nadam se da će ga ipak ostaviti u stalnoj postavi, kao i kupku iz iste kolekcije. Jeste da je grub za osetljivu kožu jer sadrži so i grub je, ali ja to volim :D I super je za prelazan period i letnji. Dok bih za zimski period preporučila Afroditin SPA, iako meni on nije nimalo grub, a šećer i ja se ne slažemo, ali nakon tog pilinga ne treba ni mleko ni buter nit išta, čak mi je on bolje negovao kožu nego sam buter iz iste kolekcije (koji sam trebala nanositi na mokru kožu jer je preeeeepun divnih ulja i nema mineralnih ulja i silikona).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi mogla bolje opisati, dopunila si mi recenziju :D Afroditin nisam isprobala a cula sam pohvale i za njega, pa ako mi bude trebao neki blazi, isprobat cu ga. Trenutno mi ovaj odgovara, bas sam trazila grublji :))

      Izbriši
  7. Sta bi sa uraslim dlacicama je li pomogao? Amila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj jeste, zaboravila sam da napisem da na kraju stvarno jeste imao efekta. Skinuo je u potpunosti odumrlu kozu, nastavit cu da ga koristim i nadam se da cu se sad pred ljeto skroz rijesiti tog problema jer nadam se izlazim iz stamplica koje mi isto tako znaju smetati :))

      Izbriši
  8. Hvala Bogu pa mi koža tijela, za razliku od lica, nije zahtjevna, pa sve prolazi. Trenutno koristim AVON piling, ali možda ovaj bude slijedeći, čisto jer ga vas dvije hvalite. Neko kasno, neko na vrijeme :-)
    Super ti je novi templejt :-) zadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene isto, na licu rijetko sta upali :D A hvala, pomagacice su glavne <3

      Izbriši
  9. Kontala veceras ic u dm. Dobro da nisam. Sutra cu i kupit cu ga. Vec sam zamislila sebe ko one zeMske s reklama sa glatkim nogama. Ja moram rec da su meni ruke bolna tacka, tacnije gornji dio ruku, tu mi uvijek neke neravnine po kozi i potreban mi je piling

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ce ti rijesit i one bumps na rukama, ma skroz je dobar, posebno ako volis ove malo grublje, ja sam bas trazila takav. Ajd pa javi kakav ti je bio, vidjet ces nakon prvog koristenja kakav ti je na kozi :)

      Izbriši
  10. Blog izgleda prekrasno!!! Ovaj piling već dugo gledam po DM-u, ali nisam znala da li valja!! Sad znam, pa ću kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Kožu toliko dobro ispilingira da skida grijehe s nje - hahahaha umrla sam na ovu rečenicu :D
    I ja se pitam zašto još nisam kupila ovaj piling....morat ću i to rješiti....

    a što se redizajna bloga tiče slažem se s komentarom da je svjeCki :D super je :D i toutali girly :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa, vidjet ces :D osjecas se kao nova :D
      Hvala, i ja sam prezadovoljna, stalno ulazim na naslovnu stranicu da malo pogledam :D

      Izbriši
  12. Prvo, lajk za novi izgled bloga. Drugo, prodala si piling, već sam dosta dugo u potrazi za nekim dobrim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :*
      A nadam se da ce ti se svidjeti kao i meni, za godisnje doba koje dolazi je odlican ali meni bi i zimi odgovarao :)

      Izbriši
  13. Ne znam zasto nisi slikala piling u akciji. Kakav si ti to beauty bloggggger?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino da se skinem i pokazem kakva mi je koza :D

      Izbriši
  14. I sama obožavam ovaj piling! :) S obzirom na cijenu, očekivala sam neki prosječan proizvod, no ovaj piling je stvarno fantastičan i nimalo ne iritira kožu, bez obzira što sadrži sol.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni uopste nije iritirao kozu ali evo mell mi pise da njoj jeste pa trebaju biti pazljivi oni sa osjetljivijom kozom. Meni je u svakom slucaju odlican, koristila bih ga i cesce nego dvaput sedmicno :D

      Izbriši
  15. Ja sam probala nešto slično i bio je dobar, ali sada moram vidjeti kakva je ova verzija. Izgleda da si poboljšala njegovu traženost ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala si neku stariju verziju? Ja ga nikad nisam vidjela, ni slican, nazalost kao ni ovaj.. Niko da mi kazeeee :D Zato sad ja razglasavam :D Ide u favorite sigurno!!!

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...