Catrice Prime and Fine anti red base


Ne mogu reći da imam pretjerano puno iskustva sa bazama za lice, najviše zbog toga jer imam problematično lice i uvijek se plašim da mi se ti silikoni iz baza ne zaglave u porama i ostave zakašnjele reakcije u vidu akni. 
Ovo je tek druga baza koju imam. Prvu sam kupila nakon čitanja raznih usporednih recenzija baza kako bih donekle saznala da li pravi problem na licu i odlučila se za Baleinu. 

Prvom sam zadovoljna recimo ocjenom 7/8 ali je ipak pažljivo koristim tek za posebne prilike kada mislim da će mi trebati puder duže na licu. 

Ali, nismo tu zbog te baze, nego zbog ove Catrice prime and fine koja bi trebala da neutralizuje crvenilo lica, i zaglađuje kožu. 


Baza dolazi u tubici od 30ml, ne sadrži mirise, ulja niti parabene i dermatološki je testirana. 
Kada se istisne, zelene je boje pa bi upravo zbog toga trebala da neutralizuje crvenilo na licu. 
Ima karakterističan puderast miris, iako ne previše napadan, meni je čak i ugodan. Piše da nema mirise ali pretpostavljam da misle na vještačke. 

Na ambalaži je navedeno "colour correcting", što je poznata oznaka za CC kremu, ali ovo bi onda bila CC krema bez boje za prekrivanje. 

Iako piše da se može koristiti samostalno, to nikako ne mogu, zasigurno samu bez pudera, a ni ispod pudera bez hidratantne kreme ispod. Ne znam, sigurnije mi je uvijek imati kremu pa onda "tovariti" bazu i puder. 


Kao što vidite na slici iznad, kada se istisne zelene je boje, tečna, nije kao pomenuta Balea teint perfection baza koja je skroz silikonasta. 
Prva i jedina mana koju moram istaknuti jesu šljokice koje ostavlja nakon nanošenje. Stvarno mi nije jasno čemu one zapravo služe. Ako su htjeli da neutralizuju crvenilo, ova zelena boja je bila sasvim dovoljna, ali šljokice? I to ne male, nego baš vidljive, čak vidljive i ispod nekih pudera. 
Nije mi potrebno da neutralizujem crvenilo i da onda sjajim kao 12-godišnjakinja za Novu godinu. Vidite li? Naravno da vidite, nemoguće ih je ne vidjeti.


Ako bi neko uspio da zanemari ove šljokice, onda mogu reći da baza zaista malo neutralizuje crvenilo, mislim da se čak može vidjeti razlika na mojoj ruci gdje sam samo istisnula bazu i kasnije kada sam je razmazala(slika ispod). Na slici iznad je dosta crvenija. 
Baza ostavi lice zaglađenim ali nekako mi se čini da je to kratkog roka, čak i onako samostalno, a ni sa puderom poslije ne čini dobitnu kombinaciju. Jedino je dobro što se puder ljepše razmazuje po takvoj površini ali imam čak i kreme koje to rade bolje. 


Spisak sastojakaAQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, ISONONYL ISONONANOATE, PHENYL TRIMETHICONE, TALC, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, GLYCERIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENE MALONATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, SILICA, TIN OXIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, DISODIUM EDTA, SODIUM DEHYDROACETATE, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Sve u svemu, ne mogu dati pozitivnu ocjenu ovoj bazi, prestala sam je koristiti nakon 2-3 isprobavanja, i ne bih je niti kupila niti preporučila drugima da kupe. 

Imate li ovu bazu i šta mislite o njoj? Imate li neku drugu bazu koju volite? 

*pr proizvod



You may also like

21 komentar:

  1. Meni je baza super, samo da nema šljokica.. Zbog toga sam i ja prestala nositi xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi nece nista poiskakat po licu ni od ceg :D a eto ok bi bila samo da nije sljokica :/

      Izbriši
  2. Ne znam u cemu je fol sa sljokicama, to izgleda da popune prostor :) Puno mi je bolja ova bijela verzija, pore refining ili nesto tako a ne zacepljuje pore

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ona sad na snizenju, razmisljam da kupim da isprobam, sigurna sam da je bolja od ove sljokicaste :))

      Izbriši
  3. Uvijek se desi da pises bas o onome o cemu ja razmisljam da li bih trebala kupiti il ne :D Sada definitivno ne planiram, sljokice su minus u svakom slucaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokusaj sa ovom balea teint perfection ili catrice bijelom, mislim u bijeloj je tubici istog oblika, mozda je sad u cm-u na snizenju :)
      Ako bi da pisem o jos necemu, trazi, mozda imam :D

      Izbriši
  4. Kada je baza tek izasla citala sam o tim sljokicama na njemackim blogovima i receno je da je to greska u prvoj seriji i da sljokice nebi trebale biti u ovom proizvod. E sad, pitanje je jeli netko mudar zakljucio da su sljokice ipak super ili su na kraju robu s greskom poslali nama na balkan....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih rekla da je po obicaju ova druga varijanta da sve sto ne valja zavrsi kod nas :D

      Izbriši
  5. ja imam p2 sličnu bazu, isto zelenu za smanjenje crvenila i nema šljokica i super je. Meni se baš sviđa. Ovu nisam probala, ne privlače me šljokice :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam iskustva sa ovom bazom, nego sam je htjela baš kupiti, ali definitivno neću nakon ovog posta. Možda tu Baleinu koju spominješ prije probam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda Baleinu, teint perfection i stoji medju kremama, roza uska kutijica, mislim da je 8,95 il tako nesto... ili probaj catrice ali onu u bijeloj tubi :)

      Izbriši
    2. Daa,baš sam se jučer sjetila da ima i u bijeloj tubici. Onda će ta i da bude ;) hvala :*

      Izbriši
  7. Ovo je verovatno najveći promašaj koji je Catrice napravila u poslednjih nekoliko godina! Meni ona njihova u kutijici uopšte nije loša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa sigurno, ne razumijem, kao da im je slucajno pobjeglo sljokica u smjesu kad su pravili :D

      Izbriši
  8. Zivo me zanima sto su stavili ove sljokice, inace bih je rado koristila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ako nista pokusaj sa onom drugom, u bijelom pakovanju, a za ovu barem znas da je trebas zaobici :D

      Izbriši
  9. Koristila sam je ali su sljokice prejake za dan i samo za izlaske je ponekad koristim.asljokice puder nemoze da prekrije.Meni licno neodgovara.Pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas izbijaju :/ steta, ne razumijem zasto su to uradili...

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...