Essence The gel nailpolish 24 Indian summer


Ukoliko niste dosad uspjeli da isprobate nove Essence The gel nail polish lakove, onda ne znate koliko im je poboljšana formula. Stari su bili nekako dosta "tanki", i brzo su mi se znali okrznuti. Kod novih je skroz druga priča. 
Svi brendovi su požurili u korak sa trendovima da naprave lakove u gel varijanti. Koliko sam uspjela da isprobam nekoliko brendova, to važi uglavnom u pravcu da su ih napravili malo gušćima. 

To je slučaj i sa Essence-om. Ovo je treći lak koji imam, i ne vjerujem da ću se zaustaviti ovdje jer sam već snimila još jedan koji želim. 
Postoji veliki izbor nijansi koje bi vam mogle odgovarati, a potkrale su se i mat i satin varijante. 

The Satin sam vam pokazala u recenziji blago rozog laka pod nazivom Engaged recenziranog ovdje, a još jedan "obični" pod nazivom Juicy love možete pogledati ovdje


Danas na redu za prikazati je ovaj predivna svijetlo koralna nijansa, koju sam dobila od moje Eme, i odmah sam požurila da ga mažem. Savršen je za proljeće i ljeto. Kao i ostali lakovi, sadrži 8ml i košta 2,95KM. 

Bila su mi potrebna dva sloja kako bi lak izgledao onako kako ja to želim, ali dva tanja sloja jer je lak stvarno gust.








Bit će odličan za nadolazeće dane na plaži i suncu, i već slutim da ću ga potrošiti cijelog. 

Da li imate neki od novih Essence gel nail polish lakova? 




You may also like

Broj komentara: 25:

  1. koja divna koraljna, primjetna, a ne drečava :D baš kako volim :)
    hvalite mi ove lakove, potrošit ću sve pare na njih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bas, taman dovoljno da najavi da dolazi ljeto :))
      Ako nista, nisu skupi pa ih se moze nakupovati :)

      Izbriši
  2. Prelijeep je. <3 ja baš danas pišem o njima post :D imam ih 5 trenutno i isto se neću zaustaviti na tom broju jer su predobri. Ne znam kako ovu nijansu nisam vidjela, ali bit će mojaaa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i tvoje, prekrasni, bas imaju doooosta lijepih nijansi za odabrati :))

      Izbriši
  3. Predivan je :D Obavezno ću ga nabaviti jer to mi jedna od ljepših nijansi koje sam vidjela u zadnje vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja je predivna <3

    Pratim te sada!

    Katja iz Slovenije,

    nadam se da pratiš nazad <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan je, kupila sam i ja sebi. Hoću još i candy love, ali su ga kod mene vec razgrabili....Lijepi su ti nokti :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde kad nabavis candy love i namazes, da mi kazes koliko slojeva treba :)) i ja bih ga onda uzela ako ne treba vise od dva. Hvalaaa <3

      Izbriši
  6. Da, da, odlican za plazu i leto. Apsolutno se slazem sa tobom. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova nijansa je vrh! Predivna je zaista! I nokti su odlični! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. kupila sam onaj bijeli wild white ways, a ovaj mi je isto lijeeep, mozda kupim, jer su odlicni =D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan, kao i vecina njihovih lakova. Ali nazalost trajnost im nije jaca strana, a ja sam lijena da svaka dva dana lakiram nokte :D A tvoji su predivni, ni dugi ni kratki, bas po mom ukusu :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja volim najvise ovu duzinu i stalno ih turpijam da budu toliki.
      Ne mogu se s tobom sloziti oko trajnosti lakova ali prije dvije godine vjerovatno bih.
      Od tad sam pocela da vodim mnogo racuna o noktima i ne sjecam se kad mi je neki lak trajao manje od 5-6 dana, a nakon 7 ih vec skidam. Desava mi se i da ih prije skinem jer su izrasli nego da su se okrznuli.
      Koristim eveline 8 u 1 kao bazu, a nokte vise ne sjecem grickalicom nego ih redovno skracujem turpijom pa su tako cvrsci i ne listaju se i ne lome. Kuc kuc, nadam se da se to nece promijeniti.
      Hocu da kazem da trajnost laka zavisi i od stanja noktiju. Ako se ne listaju i ako nokatna plocica nije masna(odmascujem alkoholom prije lakiranja), onda ce i lak trajati puno puno duze. Izvini na romanu, nadam se da ce ti pomoci da i tebi lak traje duze na noktima... :*

      Izbriši
  10. Super je baš priziva ljeto i sunce :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...