Essence The Gel nailpolish 35 Engaged


Iako imam (i previše) lakova za nekoga kome je mrsko lakirati nokte, shvatila sam da nemam nijedan nudać kojeg ću staviti kada ne znam šta da mažem. Uvijek se zakačim za neke tamne lakove. 
Razlog zašto izbjegavam nude lakove jeste taj što mi je uvijek na pameti da se oni moraju mazati po nekoliko puta da bi ispala ona boja koja je u bočici. 


S ovim lakom sam izgleda pogodila jer je potreban samo jedan sloj. 

Sadašnji Essence lakovi su izgleda generalno bolji od onog starog izdanja. Imam još jedan crveni kojeg ste mogli vidjeti u ovoj recenziji, i s njim sam bila baš zadovoljna. 

Najdraže mi je što imaju ove široke četkice jer mi je njima najlakše mazati. Svjesna sam da nisam najpreciznija ali to se uostalom vidi samo kada su vam moji nokti uvećani na ekranu, uživo to niko ne zagleda pa se ni ne opterećujem. Važno mi je da su uredne dužine, lijepo isturpijani, da nemam zanoktice i okrznut lak. Ostalo su preciznosti na koje ne mogu toliko paziti. 

Znam da ću pretjerati sa slikama ali nisam se mogla odlučiti koje da odaberem.

Dakle, nijansa je Engaged, i baš joj pristaje ovaj naziv jer je romantična blijedo roza sa presijavanjem, i mislim da samo na ovoj nijansi na čepu stoji napomena The Satin. Ja sutra idem u potragu za burmom pa sam se zato odlučila da mažem njega jer mislim da će fino izgledati uz svaku, kao neka wedding manikura. 






 

Malo slika na suncu i u hladu. Nadam se da nisu smorile, ali na svakoj mi je bio lijep. :) 

Lak ima 8 ml a košta 2,95KM što je fer cijena. Kupila sam ga, iako ja u zadnje vrijeme nisam dala na lak više od marku, osim ako je O.P.I. 
Teta sa lakovima nas je baš razmazila. :)) 

Recenzija Engaged laka ne bi bila potpuna da tu nisu Engaged slike. :) 





Kao što sam spomenula, sutra idem da biram burmu u Sarajevo i uspjela sam da dogovorim da se vidim sa nekoliko blogerica i baš se radujem. <3 
Eksajteeeed!

Sviđa li vam se ovaj nudać? Koji je vaš omiljeni nude lak? 




You may also like

Broj komentara: 19:

  1. Divota od lakaaaaaa ^_^ Mislim da ću ga uzeti i tu se moram zaustaviti haha :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne nabavlja teta vise opi, ovo su nam novi od 3 marke :D Uzet cu ja garant jos neki, od tebe indian summer i dosta! Dosta! :D <3

      Izbriši
  2. Eksajteeeeeeed, ima da nadjemo najljepsuuuu!
    Skakucem citav dan XD necu moc zaspat, ko pred ekskurziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko si eksajted da dvaput pises :D Ich aaaauch :D
      Nadam seee da ce mi se ijedna izbirljivoj svidjet :D Nemoj plaho govorit ova ti je ovakva, ova ti je onakva, moze mi se svidjet pa da mi pokvaris utisak :D

      Izbriši
  3. Fini je lak, elegantan i nenapadan! Lijep ti je prsten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :))
      da, dobro si rekla, bas je elegantan i nenapadan :)

      Izbriši
  4. Krasna nijansa :) Čestitke na eksajteeed :D haha
    I srećno u potrazi za idealnim burmama, sigurna sam da ćete odabrati najlepše <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa, radujem se bas pa cemo prenijeti utiske <3

      Izbriši
  5. Prekrasna nijansa, jos da nije sljokicasta bila bi idealna :) sretno sa burma shoppingom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas fina nude a nisu sljokice nego je lak samo malo frosty, pogledaj u dm-u pa mozda ti je uzivo drugacija tekstura.
      Hvalaaa :)) sve obavljeno vec!

      Izbriši
  6. Nokti su ti divni, prelepo ti stoji ova nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Teodora, i ja mislim da ce mi postati jedan od drazih lakova :))

      Izbriši
  7. NIjansa je savršena i puno mi ljepše izgleda na kraćim noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo nekako savrsena duzina, tek malo da su narasli a opet da nisu predugi :))

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Engaged lak uz zarucnicki prsten, morala sam :)))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...