Essence longlasting lipliner YUMMY BERRY I PLUM CAKE



U zadnje vrijeme sam se baš navukla na olovke za usne, a moram priznati da ih prije nisam ni gledala u kupovini. Prvih nekoliko koje sam imala bile su Golden rose i Classics, čisto eto da isprobam hoću li ja njih uopšte koristiti. I nakon nekog vremena sam opet počela zaboravljati na njih osim uz specifične ruževe kada su mi baš trebale. 
A onda su počeli da pišu o Essence olovkama, onim "običnim", 2,15KM. Ja nisam pisala recenziju ali ih možete vidjeti kod Lipstick attack.

Nabavila sam četiri: Satin mauve, Soft berry, Honey berry i Femme fatale. Sve odlične po teksturi, a da mi i ostale nijanse odgovaraju, vjerovatno bih ih sve pokupovala. 

A onda su odjednom blogerke iz Hrvatske počele da pominju i nove Essence olovke i zapikala sam sebi dvije nijanse koje su morale stići čak iz Njemačke kao poklon, jer ih u BiH još uvijek nema, naravno. Ali, stići će, najavili su na stranici. 

Riječ je o Essence dugotrajnim olovkama za usne. 



Dvije nijanse koje su mi se svidjele su Plum cake i Yummy berry. 
To su nijanse koje najčešće nosim, osim onih baš jako tamnih ljubičastih. 

Olovke su napravljene sa mehanizmom odvrtanja, za razliku od onih prethodnih na oštrenje. Nisam sigurna koliko mi se ovo sviđa jer mi se dosad pokazalo kao mana. Često sadržaj ispadne iz ležišta a i nerijetko se osuši.
A uostalom ako ste ikada imali bilo kakvu olovku sa ovim mehanizmom, upoznate ste. 

Olovke nisu premekane kakav zna biti slučaj sa ovakvim olovkama, nego su kao neki uski ruž. Taman dovoljno čvrste da ih možete pritisnuti na usnama da ostave trag, ali i taman dovoljno mekane da nećete osjetiti zatezanje na usnama tokom i nakon nanošenja. Veoma su precizne i dosta pigmentovane "na prvo pritiskanje". :) 
Traju dosta dugo ako ne planirate da jedete i pijete, poneko piće će preživjeti, tada blijede samo ondje gdje prislonite čašu, a isto tako će se skinuti i pri jelu. Ne razmazuju se oko usana, što mi je ipak najbitnije jer mi je lako popraviti nakon jela i pića. 



Iako su, svjesna sam, olovke, kao i prethodnu verziju Essence olovaka, ja ih koristim umjesto ruža jer sam zaljubljena u nijanse a i ne traži mi se sad nijansa koja će mi se savršeno spojiti uz njih. Važno mi je da mi nisu isušile usne.

Yummy berry je jarka bobičasta nijansa, a Plum cake je nude nijansa sa eto baš tim šljivastim podtonom. Odlična za Kylie Jenner usne, ako ste zavoljeli taj trend. 

Kako bih vam bolje dočarala, ispod su swatchevi kao i uporedni swatchevi sa, većini poznatim, Essence liplinerima u nijansama Honey berry i Satin mauve. 

Plum cake je dosta slična Satin mauve samo maaalčice svjetlija, pa ta mauve nije toliko izražajna, više se primjeti svijetao ljubičasti podton.
Yummy berry sam uporedila sa Honey berry, i razlika je opet u tome što je Honey berry malo tamnija, dok se u Yummy berry ističe više jarko rozi pigment. 



Mogu se kupiti u 9 nijansi. 

U hrvatskoj, čini mi se, koštaju oko 12kn a u Austriji i Njemačkoj, u Mulleru, oko 1,5o €. Pretpostavljam, kad dođu kod nas, da će biti između 3 i 4KM, a nadajmo se da je to uskoro. :) 

Da li su vam se svidjele nove Essence olovke? Imate li ih već? 



You may also like

41 komentar:

  1. Kako su predivneeeee ^_^ Želim obe ove, baš mi se sviđaju :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poslala sam da pitam kad stizu pa javim ako odgovore :D

      Izbriši
  2. Jooj, sad mi i ove dvije trebaju!! :) Još si pikiram onu nude nijansu, mislim da se zove A Girl next door, ili nekako tako slično!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja hocu A girls dream, onu koju si mi na fb spominjala, mada i ta druga nije losa :D joooj :D

      Izbriši
  3. Jedva cekam da dodju kod nas, Plum Cake ce mi, vec vidim, biti favorit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepe suuu. Jedva čekam da ih kupim, nijanse su prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne su ;)
    Ja nikada nisam obracala paznju na njihove olovke, ali kako sve vise cujem da su devojke odusevljene, moracu i ja da probam neku ;) Ove mauve su mi posebno interesantne i bas sam u potrazi za nekom takvom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U zadnje vrijeme se o njima bas pise i to sa razlogom, vidi makar ove obicne da kupis dok ne dodju nove :))

      Izbriši
  6. Nadam se da dolaze uskoro jer se meni jako, jako sviđa Yummy berry. I još jedna kojoj sad ne znam ime :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitala sam eto pa cekam odgovor, nadam se da ce uskoro, i ja bih jos barem dvije :))
      Ponovo im fali jedna tamna ljubicasta :/ ja bih takvu!

      Izbriši
  7. Imam Essence olovke, ali ne ove, moje su na šiljenje. Moram si kupiti barem jednu ovu, hvale se na sva zvona :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i one su odlicne, to su ove sa swatcha satin mauve i honey berry ali i ove su odlicne! :))

      Izbriši
  8. Nisam ih kupila, ali ih sve toliko hvalite da mi se sve čini da moram! ;) Inače, jako mi se sviđa tvoj odabir boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde nije neki udarac na novcanik :D
      Ma mi izgleda bas volimo slicne stvarcice ;))

      Izbriši
  9. Imaaaaam tri i yummy berry mi je najdraža <3
    Uzela bih i ja sve nijanse kad bi mi pristajale, ali zasad neka ovih koje imam. Jedino bih još mogla uzeti Plum cake <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema potrebe za hoardanjem kad mi ne pristaju :D Plum cake probaj, ako imas satin mauve i svidja ti se, ocekuj malo vise ljubicaste u plum cake :)

      Izbriši
  10. Predivne nijanse, nisam ih kupovala još jer imam 3 nijanse onih prethodnih, na oštrenje, drvenih :D
    Nadam se da ti mehanizam neće zadavati probleme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurna sam da ce kod tebe i ove doci na red, barem 2 :P
      I ja se nadam, inace nikako ne volim ove na odvrtanje :/

      Izbriši
  11. Honey berry i yummy berry su mi super, odlicno izgledaju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, honey berry je ona olovka na ostrenje a yummy berry je nova ;) ali dosta slicne i jednako dobre!

      Izbriši
  12. baš su lijepe, joj ja si moram nabaviti neku mauve/berry nijansu za ove ruževe što imam. Baš imam malo olovaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako odes do hrvatske pogledaj ove nove, a kod nas uvijek mozes nabavit satin mauve pa isprobaj nju ;)

      Izbriši
  13. Nisam još podlegla maniji ali već vidim da budem :D Yummy berry mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dzaba se opires, znas da ces popustit, makar da kupis jednu :D

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Eh ovog jos nema kod nas pa vidi ili u Hrvatskoj ili da ti neko salje ;))

      Izbriši
  15. Joj zaljubila sam se u yummy berry :D Meni ce prijateljica iz Hr donjeti sweetheart, samo je nju uspjela naci, sve se rasprodale :D Ne bih da razocaram nekoga previse, ali mi prijateljica juce rekla da je pisala poruku na fb i da su joj odgovorili : Provjerili, olovke neće biti dostupne na tržištu BiH...Vjerujemo da ćete pronaći odgovarajuće nijanse koje su dostupne u BiH...Ugodan dan... :/ Ja se jos uvijek nadam da nije istina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitala sam i ja, kazu da trenutno nisu dostupne a da ne znaju da li ce biti uvrstene u jesenju kolekciju :(
      do tad cemo nabavljati iz hrvatske a stvarno su lijepe, yummy berry je super sad za proljece i ljeto!

      Izbriši
  16. Divne su! Ova plum cake je prelepa

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sta vam je svima, da nema imena ne bi prepoznala izgled bloga, sve ste izmjenjale :D aLI ODLICNO IZGLEDA, moram pohvaliti :) ja iskreno nisam ni zagledala ove olovke, ja kod essence stalka samo lakove gledam i blot papirice ; ali morat cu u ponedjeljak otic svratit i pogledat sve nijanse koje imju, sad si me bas zainteresirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam ga malo osvjeziti, da se nesto desava na njemu kad sam vec lijena sa pisanjem :D
      svidjet ce se i tebi olovcice, kupi kad ih vec ima kod tebe, u bosni ih neces nac :D

      Izbriši
  18. Prelijepe su,samo je još ostalo nadati se da će doći do nas. Još u mom gradu nema cm-a ni dm-a pa dok dođem do Sarajeva ili Vogošće prodalo se.:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za pocetak prvo nek dodju kod nas pa ih ti mogu i ja slati :))

      Izbriši
    2. Hvala na ponudi,uzet ću u obzir ako ne budem stigla kada dođu :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...