Avon Advance Techniques Rapid Rescue Serum

Mislim da sam dosad u svakom postu o njezi kose spomenula kako volim Avon advance techniques serum za vrhove, ali onaj zeleni
Sada imaju novi, kojeg ću u budućim recenzijama sigurno pominjati kao "onaj rozi". 
Već možete naslutiti da će recenzija ići u pozitivnom smjeru...


Kao i zeleni serum, i ovaj ima 30ml i dolazi u staklenoj bočici na pumpicu. Razlika je jedino u naljepnici koja se nalazi preko a mat je, ukoliko vam je bitno. Nije od velikog značaja, ali meni nekako ljepše izgleda taj mat detalj, a naravno i to što je rozi. 



Otkako znam za Avon, naručujem zeleni serum. Jednom sam napravila "izlet" i naručila onaj sa plavim čepom, čini mi se sa arganovim uljem, ali sam se brzo vratila zelenom. 

Plavi mi je povremeno previše mastan ali jednako učinkovit, moram priznati. Samo eto, nije mi se sviđao taj osjećaj na prstima prije nego ga nanesem. Na suhu kosu nije nikako išao, ali sam mogla da ga koristim na mokru kada se bolje upijao. 

Zeleni mi je postao HG proizvod za vrhove. Ja se obavezno šišam svaka tri mjeseca, možda mi se tek 2-3 puta desilo da prešišam na četvrti mjesec ali to je samo zato jer nisam mislila da mi je prijeko potrebno šišanje. 
I za ta tri, a i za četiri mjeseca, vrhovi rijetko kad da mi ispucaju. Obično je to tek po jedan pramen naprijed na šiškama, koje su mi obično do ispod ušiju. Ali, kada se sveže rep, one su obično ravno na prijelomnoj tačci, pa se tako i izlome. 

Najzaslužniji proizvod za to je zasigurno Avonov serum za vrhove. U vrijeme kada nisam koristila maske, nego samo šampon i povremeno balzam, serum za vrhove se isticao kao nešto što održava moje vrhove cijelima od šišanja do šišanja. Nanosila sam ga nakon što mi se kosa malo prosuši na zraku. Čuvao mi je kosu od toplote fena, pegle pa izgleda i od sunca i slane vode na moru. 
Jednostavno - uvijek savršen, i zahvalna sam Avonu što ga nikad nije povukao iz prodaje ili promijenio formulu. 

Svjesna sam da je to samo silikon koji mi obavije dlaku i štiti, ali na vrhovima, gdje ne može otežati i slijepiti kosu je odličan!


Jednako sam svjesna da sam cijelu recenziju o rozom serumu pričala o plavom i zelenom serumu, ali za kraj samo imam da kažem da je rozi serum teksturom između ova dva, samo što meni ljepše miriše. :) 
Lagan je, ne masti kosu i ne otežava je a koristim ga na lagano prosušenu kosu, od pola kose pa na dole, gdje je i tretirana.

Kako su često njihovi serumi u katalogu na sniženju, pa se mogu naći i za 5,50KM, htjela sam vam samo reći da, ako ne bude zelenog na sniženju, a bude rozog, slobodno naručite njega. :D 


Sve što sam rekla za zeleni serum u vidu pohvala se odnosi i na rozi. Jednako su dobri! 


Jeste li koristili neki od Avon Advance techniques seruma za vrhove? 




You may also like

Broj komentara: 17:

  1. Zeleni je i meni bolji od plavog, definitivno jedan od najboljih proizvoda iz Avona. Rozi nisam još probala, možda njega naručim kad konačno potrošim ono Baleino ulje u crnom pakovanju. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E a bas se sporo trose :)) to sam zaboravila da naglasim, dugo traju. I meni je zeleni najdrazi ali ni ovaj nije los :)

      Izbriši
  2. Plavi nisam imala, a rozi i zeleni su mi ok, ja ne osjetim razliku na kosi, a rozi ljepse mirise i nema alkohol pa je meni drazi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa malo je rozi masniji od zelenog a plavi je jos masniji.. .et :)) al na kosi su mi dobri svi.

      Izbriši
  3. Zeleni je HG što kažeš, a rozi još nisam probala :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam koristila i zeleni i plavi i rozi, i nisam bas primjetila neku razliku medju njima... Ali zeleni mi je najdrazi i najljepse mirise :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima malo razlike, plavi najmasniji pa rozi pa zeleni najtecniji :D I meni je zeleni najdrazi ali mi rozi najljepse mirise :))

      Izbriši
  5. Ja sada koristim zeleni i ovaj sam htela sledeci da uzmem. I posle recenzije cu to svakako i uciniti. Mnogo volim i plavi i zeleni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam kod tebe da je nova ambalaza, a dok ja potrosim sve koje imam, bit ce i treca ambalaza zelenog :D

      Izbriši
  6. Zeleni mi je odlican, njega sam jedino i probala, plavi i roze nisam, ali kako vidim da je vecini on najbolji ne planiram ni da ga menjam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ne moras, da ja nisam dobila rozi na recenziju, uopste me ne bi vuklo da ga probam jer u zelenom imam sve. Ali eto zato sam i napisala da ako nekad bude ovaj na veliko snizenju u avonu umjesto zelenog, slobodno ga mozete uzeti :))

      Izbriši
  7. Prije neokoliko godina sam koristila zeleni serum, no nije da sam primijetila nekakvu značajnu promjenu na svojoj kosi tako da sam ga s vremenom prestala koristiti. Rozi izgleda baš kao pravi girly proizvod i super što je jednako dobre kvalitete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni zeleni bas cuva kosu od sisanja do sisanja, zastiti vrhove tako da ih sisam cisto jer odrzavam odredjenu duzinu :) Rozi cak jos ljepse i mirise...

      Izbriši
  8. Ja sam probala "onaj zeleni" i slažem se da je odličan! Ovaj rozi još nije stigao na red. :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...