Avon Nailwear pro+ Ocean blue

Znam da je bilo mnogo recenzija i slika ovog laka, ali bi mi bilo žao da sam ga uslikala a da nikad nije završio na mom blogu, barem za moju dušu i arhivu. 

Riječ je o Avonovom nailwear pro+ laku u nijansi Ocean blue. 
Dugo mi je omiljeni mint bio Lorealov Perle de Jade, ostavljao je boju bukvalno u jednom premazu, međutim kada sam ga drugi put kupila, kao da se formula prorijedila i za punu boju su mi bila potrebna tri prelaza lakom. To mi je, naravno, bio smor. 

Ali, u predzadnjem Avon paketiću je ovaj ljepotan našao put do mene i moram podijeliti oduševljenje. 





  

Dovoljna su dva tanka prelaza, kako i najviše volim jer mi se tako lak najbolje rasporedi. Ovi balončići na noktima nisu od Avon laka, nego što sam smotano koristila gel nadlak o kojem ću uskoro pisati. Nisam se susretala sa takvim lakovima, pa sam zeznula. :) 

Dobijete 10ml laka, a nanosite ga četkicom srednje širine, kakve najviše volim. 
Mislim da je nezahvalno da govorim koliko dugo lak traje, jer vidim da je kod svakog različito. Meni lakovi izdrže najčešće sedam dana pa ih onda zamijenim. 

Na slici ispod vidite lak nakon 8 dana, iako je na njemu nadlak. Kod mene je to inače tako i kad imam, i kad nemam nadlak. Samo se na jednom mjestu "prelomio", iako nije pukao lak. Ali, i to je vjerovatno zbog nadlaka. 


Pravi proljetni lak, i drago mi je što ga imam u kolekciji. :) 

Imate li neki mint lak? Koja boja za vas predstavlja proljeće? :) 




You may also like

Broj komentara: 14:

  1. Superiška. ♥ Moj favorit za mint lak je Flormarov lak, ne znam sada tačno naziv nijanse ali imaju ja mislim 3 različite i sve su predobre. A i ovaj tvoj se čini odličan! Javi nam o top gel nadlaku. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu, pripremam slike :))
      Probaj i ovaj ako ga pronadjes u trenutnom katalogu, stvarno je odlican.

      Izbriši
  2. Najljepši mint lak. A i prsten ti je mnogo lijeeeep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, predivan, bas mi je drago sto su nam poslali. Hvalaaa <3

      Izbriši
  3. Sad vidim zasto si meni prije par dana napisala jel mi ono zarucnicki prsten :P Prelijep je prsten ^_^ a i lak je krasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A leti mi pogled sad kod svakog da vidim da nisu zarucnicki, jer mi je moj bas drag pa da vidim jesu li i ostale sretnice :) *-* Hvala :*

      Izbriši
  4. Predivan lak, koliko ste navalile s recenzijama, na kraju ću ga i ja kupiti, a nije da mi treba još jedan mint lak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ovaj ti eto bas treba :P :D Stvarno mu je i formula fina a boju vidis iz prilozenog :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...