Balea sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju FAIL

Mislim da ova recenzija neće dobiti previše riječi, jer samo želim da podijelim svoje iskustvo. 

Dosad sam obično izbjegavala uljne skidače, i kupovala najčešće one bez ulja, kao što je moj omiljeni Garnier. Ovaj put sam također preskočila Balea uljni skidač, htjela sam proći jeftinije nego sa Garnierom, i naletjela na ovaj Balein bez ulja i bez alkohola. 

Valjda sam zbog ovoga "bez alkohola"  mislila da je dobar, jer mi dosad nijedan nije pravio probleme u vidu peckanja pa sam mislila da mogu eksperimentisati na tom polju ne bi li pronašla jeftiniju verziju za nešto što mi uvijek treba. 

Međutim, prvi pokušaj skidanja šminke ovim sredstvom je završio neslavno. 
Peckanje je bilo užasno. Kao da sam sam sapun stavila u oči. Baš sam se prepala da će mi i zacrveniti oči i napraviti još gori nered ali sva sreća pa sam makar to izbjegla. Uspjela sam da skinem šminku, mada ništa spektakularno ne radi ni tu, potrebno je više povlačenja. Peckanje se još malo nastavilo sve dok se nisam umila. 

U suštini, samo sam htjela reći da ne trošite 4KM na ovih 100ml, kako vam se ne bi desilo isto. 



Čitav sastav je problematičan, bez obzira što nema alkohola, nije uvijek alkohol jedini iritans. 

Eto, ja sam bila pokusni kunić, a vi ovaj proizvod zaobiđite u širokom luku.




You may also like

Broj komentara: 10:

  1. Meni je ovaj proizvod izazvao opis po licu, tako da imam slično iskustvo. Gdje god bi prošla njime lice je na tim mjestima počelo dobivati crvene mrlje i točkice koje su svrbjele :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, nisam jedina! Zao mi je sto se i tebi desila negativna reakcija, da sam makar ranije isprobala i pisala o tome ali i kod mene je frisko pa da izbacim frustracije na vrijeme :D

      Izbriši
  2. Ovaj je i meni grozan, ali isti ovakav dvofazni je odlican :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto dvofazne ne volim, tako da se vracam garnieru, sto je sigurno, sigurno je....

      Izbriši
  3. Žao mi je što ti se to dogodilo, ali hvala na upozorenju. Zaobilazim ga u širokom luku :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ti hvala na ovom postu! A baš sam se mislila koji ću uzeti kad potrošim Garnier, a s Baleom imam samo dobra iskustva. Ok, tražim dalje znači ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ja se definitivno vracam na Garnier zeleni, za ovo se kajem i nadam se da nece i drugi :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je def. najbolji bio Garnier plavi dvofazni, koji je sada zamenjen sa ljubičastim kog ima skoro duplo manje, a cena je ista, pa ga iz principa ne kupujem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupit ces ga opet kad skontas da nemas bolji kao i ja garnier zeleni :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...