Catrice baza i nadlak + Gallon of melon lak za nokte

Ponovo je stigao novi paketić iz Ovnaka i jedva čekam da vam pokažem sve u recenzijama. 
Prvo na šta sam se odlučila da recenziram je ovaj predivni Catrice lak - Gallon of melon. Ali pored njega sam uspjela da istestiram, i usput ubacim u recenziju i njihove novitete - Ultra stay & gel shine base coat i top coat.  


Nakon "dotjerivanja" noktiju, nanijela sam base coat.  Inače ih nisam imala priliku koristiti jer sam koristila tretman za jačanje noktiju. Sad sam htjela da odmorim od Eveline-a, jer odavno slušam kako on na kraju ustvari uništi nokte, pa nisam htjela izazivati sudbinu i čekati da se to desi. :D 

Ova baza je došla kao naručena i odmah sam je isprobala. 
Iako na dosta novih lakova piše da je gel, tek sa ovom bazom sam to stvarno osjetila. Tekstura je onako...malo čudna. To ne mislim u negativnom smislu, nego samo da je nešto novo za mene. Morate je nanositi ravnomjerno, jer se brzo suši i onda može ostaviti ispupčene linije na noktu. Kada se osuši, postaje mat, dok u bočici izgleda baš kao gusti gel i proziran je. 

Zatim sam nalakirala Gallon of melon lak za nokte, i oduševila se. Nedavno sam vam pokazala skoro istu nijansu, iako mi se iz nekog razloga ova na noktima čini malčice blaža, pa samim tim i draža. Riječ je o novim Ultimate nijansama koje imaju i novu četkicu koja je preciznog reza, pljosnata i široka. 



Na kraju sam manikir završila gel nadlakom, koji pruža noktima visoki sjaj i oživljava boju. I njim se mora brzo raditi, i biti precizan kako se ne bi "izlio" preko laka, jer se zna vidjeti debeli prozirni sloj na ivicama ako to uradite. 





Za kraj vam ostavljam fotografiju laka nakon 10-11 dana nošenja. Samo su mi nokti izrasli a kažiprst sam nespretno turpijala pri lakiranju noktiju, tako da se malčice prelomio na jednom mjestu, pa je zbog toga spao lak. Ostali nokti, na obje ruke su neoštećeni i lak se nije pomjerio. 
Vjerujem da je više faktora zaslužno za to - od mog truda oko noktiju zadnjih nekoliko mjeseci, pa preko baze i same kvalitete laka. 


Moram spomenuti da se lak skida najnormalnije, iako su tu i baza i nadlak, ako ne i lakše jer lak sa malo povlačenja sa nokta spada lakše vjerovatno jer je na bazi a ne na samom noktu. 

Baza i nadlak koštaju 7,25KM, dok lakovi iz ove kolekcije koštaju 5,15KM

Koristite li bazu i nadlak, i koliko vremena posvećujete njezi noktiju? 




You may also like

Broj komentara: 17:

  1. Divna je ova boja, i stvarno dosta slična Indian Summer. Lijepi su ti noktići, a ovaj lak može i za svadbu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma malo mi je jak za toga, ja cu neki puderasto blijedo rozi hehe <3

      Izbriši
  2. Ja sam ovaj dvojac stavila u kit za apokalipsu haha :D Neuništivi su :D
    Lak mi 'ladno stoji i po 2 sedmice, uopšte ne mrda samo raste, kako si i napisala.
    Noktići su ti pu-pu, da ih ne ureknem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicna baza a i nadlak, odsad idu za svako nalakiranje, zadala sam se :D
      Hvala, pu pu :D <3

      Izbriši
  3. I meni lak stoji već 10 dana, vrijeme mi je da ga promijenim, ne zbog toga što mi se lak oštetio, nego mi je lak dosadio. :D Baš su ti fini nokti ^.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i meni na kraju lak dosadi, ovaj vise nisam mogla da cekam da vidim do kad ce :D Hvala :*

      Izbriši
  4. Meni su isto tako i Essence baza i nadlak ekstraaaa.. a i ovi su..svaka im čast :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova nijansa mi je divna za mora, pogotovo za nokte na nogama kad se malo pocrni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, ma i za ruke i kakvog sarenog koktelcica u rukama :))

      Izbriši
  6. Mnogo mi se svidja nijansa laka :D Sve ostalo meh.

    OdgovoriIzbriši
  7. Thumbs up i za Essence bazu i nadlak, trenutno sam na tome pa cu se prebaciti i na Catrice da probam. Nijansa ovog laka je cista perfekcija samo sto ja nikako na zelenu granu sa Catrice cetkicama; ne odgovara pa ne odgovara :( a nijansa aj zdravooo!

    P.S. isprobaj ovaj sa mat nadlakom :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Thumbs up i za Essence bazu i nadlak, trenutno sam na tome pa cu se prebaciti i na Catrice da probam. Nijansa ovog laka je cista perfekcija samo sto ja nikako na zelenu granu sa Catrice cetkicama; ne odgovara pa ne odgovara :( a nijansa aj zdravooo!

    P.S. isprobaj ovaj sa mat nadlakom :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu, imam sad onaj od avona a kod nekog sam vidjela s mat nadlakom i bas mi se svidjelo :)

      Izbriši
  9. Haha za istom smo nijansom posegnule kad smo pisale i o bazi i top coatu :D
    Predivna mi je ta bojica, prava ljetna ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, da uklopimo catrice zajedno :)) i meni se svidja, sigurno ide na suncanje sa mnom :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...