Flormar New In - Sponsored by Anela Lipstick Attack

Kada sam nedavno bila u Sarajevu sa blogokolegicama, razmijenile smo poklone. Onaj koji mogu tematski smjestiti u jedan post je dio Anelinog paketića u kojem su se našli Flormar noviteti. Ne mislim noviteti kao nešto novo u Flormaru, nego kao nešto novo kod mene. :) Ukratko ću ih predstaviti... 

FLORMAR FULL COVERAGE CONCEALER 

Anela je skoro pisala o njima u ovom postu, pa možete pogledati opširniju recenziju a ja ću vam samo reći ukratko i moje utiske. 
Dobila sam dvije nijanse - 01 Fair Ivory i 02 Ivory. Koliko znam, koštaju oko 3KM. Na slikama ispod ćete vidjeti da su na površini tamnije nego kada "zagrebete" po površini. Ispod dobijete svjetlije nijanse, kakve su i ove dvije po nazivu. Mala je razlika između njih u nijansi, Fair ivory je nešto hladnija od Ivory. Nisu onako tvrde kao Artdeco, Artdeco je baš malo teža kamuflaža. Ali, iako se Flormar pod prstima čine kremasti, čim ih nanesete malo se osuše i tako učvrste na području koje želite kamuflirati. 
Kao što rekoh, Artdeco je i dalje broj 1 kamuflaža, ali Flormar mi se također pokazao kao jako, jako dobra zamjena. 





Fair ivory 

Ivory



FLORMAR WATERPROOF LIPLINER 

Ponovo ću vas uputiti na Anelinu recenziju, tu ćete vidjeti i ostale nijanse. U zadnje vrijeme stalno nosim Essence olovke, ruževe sam skroz zapostavila, a to sam pomenula već nekoliko puta na blogu. Ako i vi imate Essence olovke, onda znate da one stvarno mogu ići umjesto ruževa jer su mazive, i meni barem, ne isušuju usne. Kod ovih olovaka to i baš nije slučaj, jer su suhe. Ne pretjerano, imala sam i suvljih ali ih ne mogu koristiti kao Essence olovke. Nijanse su malo tamnije, kakve volim, ali zimi, pa ih nisam imala priliku isprobavati vani nego samo po kući, nisam imala prilike gdje ću ići jače našminkana. :) Zbog toga što su suvlje, preciznije su. Skidaju se nakon jela a nakon pića ne. Sve u svemu, odlične olovke za malu cijenu. 





Ne znam uopšte zašto mi na slici ovaj dio ruke izgleda ovako suh, inače nije, ali vjerovatno sam swatchala i brisala maramicama taj dan pa se isušio.*

FLORMAR REVOLUTION LIPSTICK R 13

Preeedivna bobičasta nijansa! Prvo to da kažem. Bumbastu ambalažu vidite i same, debeljko je pa mi ni ne staje u onaj stalak za ruževe, želi da ima sam svoju poziciju i pažnju. U jednom premazu ostavlja boju a nije tvrd kao recimo Aura mat, Flormar cashmere stylo ili Nyx matte, a nije ni mekan kao Avon color indulgence. Trajnost mu je dobra, ne mogu reći da sam brojala u satima, because girl's got to eat..., ali među boljima je, a i ravnomjerno se skida pa je i to plus. Uostalom, ako jedete-popravite ga. 




To bi bilo to. Nadam se da ste ugledale nešto za sebe. 

Ja sam Flormarom dosad uvijek bila zadovoljna, osim što mi se, barem po testerima, nisu svidjeli njihovi puderi ali ja sam tu specifična pa nisam prava osoba da sudim o tome.

Odličan brend sa niskim cijenama, i preporučujem svakome da barem isproba nekoliko proizvoda pa odluči za sebe. 

Imate li nešto od ovoga? Volite li Flormar? 




You may also like

22 komentara:

  1. Super noviteti. I ja sam dobila par flormar stvarčica :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anela aka Galant :D svi smo svega dobiliiii, meni i dalje dragoooo :D Bit ce prilike valjda za jos jednom :*

      Izbriši
  2. *PR uzorak - Prijatelj uzorak :D #iamhilarious

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha PR :D
      Drago mi je da ti se svidja i da sam pogodila. Nemoj me vise reklamirat, stid me :D :*

      Izbriši
    2. Htjela sam dva komentara ali ok.
      Hocu te reklamirat, stavit cu baner koji upucuje na tvoj blog sa desne strane :D

      Izbriši
    3. Htjela sam dva komentara ali ok.
      Hocu te reklamirat, stavit cu baner koji upucuje na tvoj blog sa desne strane :D

      Izbriši
    4. Hahahah prenijela si virus na mene neeeeeee! Hocu se ja smijat tebi :D

      Izbriši
    5. Nije citala mala slova na ugovoru, nisam se obavezala.

      Izbriši
  3. Sve valja i sa odgovornošću tvrdim da nisi bolje mogla proći!!! :DDD Mislim da nisam normalna jer imam sve ovo... dajte još Flormara, nikad ga dosta!!!!! XDDD

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda fino ponovo do Galanta, dok ja imam privatnog nabavljaca :))

      Izbriši
  4. Nisam do sad koristila Flormar makeup, samo lakove za nokte. Imam zelju da probam neki njihov ruz...citala sam lepe stvari o njima ;)
    Jako su im hvaljeni lip lineri, pa planiram neki da kupim. Razumem te skroz sto se tice Essence lip linera, jer sam i ja zapostavila vecinu svega sto sam do sad koristila zbog njih. Zaista su fenomenalni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno imaju odlicna mono sjenila, najtamnije crno ikad je njihovo :) Ruzevi su odlicni, posebno ovaj revolution i oni cashmere stylo. Svidjele su mi se i neke maskare, pa eto... odluka je na tebi. Sigurno ces nesto pronaci, samo sto mislim da je kod vas malo skuplji ali eto... opet jeftin. :)

      Izbriši
  5. Divne stvarčice si dobila, a ruž mi je zvijezda, nije ni čudo da neće u stalak i sam traži svu pažnju :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve je lepo :) I ja volim Flormar, dosad me nije izdao nijednom :) Poslusacu te, pa kad potrosim Artdeco kamuflazu (koja mi je izuzetna) kupujem Flormar (ako nista drugo, bar je jeftinija:)) Olovke za usne su odlicne, jesu suvlje ali prelazim preko toga jer su superpigmentovane :) I ruz koji imas je lep, imam jedan iz Supermatte linije, i ono, bas je mat, i prezivljava i hranu, pice, pricu, sve. Sladak post :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je i dalje artdeco najbolja kamuflaza ali i ova je stvarno jako dobra, a i sto kazes, barem je jeftinija pa mozes eksperimentisati sa nijansama.
      Ja nemam nijedan supermat ali imam cashmere stylo, i oni su dosta postojani. Hvala Kristina :*

      Izbriši
  7. Ruž je predivan! Flormar kozmetika i ja se nismo nekako našle iako je bio stvarno velik izbor u Kozmu. Svojedobno sam kupila olovku za usne koja mi je bila previše suha pa nisam imala želju probavati dalje, ali stalno čitam samo pohvale za brend pa stječem dojam da je ova moja slučajno bila u komi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, kreni od mono sjenila ako inace koristis ali i ruzeva. Npr. cashmere stylo ali i ovi revolution. Probaj nesto drugo :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...