Lush Cosmetic Warrior

Više puta na blogu sam pomenula da imam problematičnu kožu, pa samim time je većina moje preparative fokusirana na to. Pominjala sam i svoju omiljenu masku - Lush Mask of magnaminty, o kojoj sam i pisala pohvalnu recenziju. 
Dokaz moje ljubavi prema Magnaminty-ju su potrošene posudice koje sam odnijela u Lush a zauzvrat dobila ovu masku. Čini mi se da su nabrojali nekoliko maski za lice koje možete dobiti u zamjenu za potrošenih pet posudica. Jedna od tih je bila i ova - Cosmetic warrior, pa sam uz brzinsko savjetovanje sa radnicama, odlučila da uzmem nju. Na poklon sam još dobila i tester Cupcake maske. Ali, da se fokusiramo na predmet posta. :) 


Kao i ostale Lush maske, i ova dolazi u crnoj čvrstoj plastičnoj posudici
Kao što rekoh, za pet skupljenih, dobijete novu masku na poklon. Lush pazi na okoliš, pa tako i na reciklažu a vas za to nagrađuju, što je super. Malo se zainatite da skupljate te posudice, pomognete njima a oni vam daju nov proizvod, tako da u suštini vam idući put trebaju samo 4 kupljene posudice. 

Cosmetic warrior je još jedna maska za problematičnu kožu. Na poklopcu vidite kakve sve blagodati obećava. Prirodan je antiseptik, čisti pore, umiruje kožu...sve što možete tražiti od jednog proizvoda. Ostalo, barem kod mene, mogu kontrolisati samo stres i hormoni. 


Rok trajanja je kratak jer su sastojci svježi a maska samokonzervirajuća. Dakle, nema dodataka koji vještački održavaju masku u životu, pa je zbog toga potrebno da je držite u frižideru. Nikad dosad nisam držala maske u frižideru ali mislim da ću početi bez obzira što to na njima nije navedeno. Neopisivo je bolji osjećaj kada na kožu izmorenu od šminke i vanjskih uticaja stavite masku koja hladi. Poslije umivanja imate primjetite svježinu i smirenu kožu. 

Maska je gusta, nećete je baš moći nanositi kistom, jedino ako imate neki ultra čvrsti. Ja sam masku nanosila prstima, nakon što sam temeljito oprala ruke, što uvijek radim i prije čišćenja lica uopšte. Ima karakterističan miris, koji vam ne znam opisati, vjerovatno sve ovo dole navedeno smućkano zajedno. Ali nije neprijatan, što je najvažnije. 

Masku držim 15-20 minuta, otprilike dok se ne osuši. Ako čopnem kakav nered na licu, maska ga smiri. Ako vidim crvenilo, maska ga ukloni. Ako imam osjećaj da mi lice izgleda pet godina starije i umornije, maska to popravi. 


Sve u svemu, ovo je dobra maska koju mogu da koriste svi, bez obzira na to je li im koža problematična. Zapravo, ako neko ima izuzetno suhu kožu, možda bi trebali da je zaobiđu zbog kaolina, da slučajno ne isuši. Ja ne osjetim nikakvo dodatno isušivanje niti zatezanje, ali ja imam malo sebuma na problematičnim dijelovima pa mi je i bolje kada vidim da ga je izvukao. 

Moram priznati da mi je i dalje Magnaminty najdraža, ovu bih samo kupovala kao sporednu njoj iako je jako dobra. 

Volite li Lush proizvode? Jeste li koristili već neku njihovu masku? 




You may also like

Broj komentara: 10:

  1. Meni je Toni napravio tea tree tonik.... Ljubav za Tonija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toni sve pravi :D dobar je, nek mi dodje kuci muckat ove sastojke :D

      Izbriši
  2. Ja se tek sad upoznajem kako treba s Lushom jer su dućan u mom gradu zatvorili prije par godina, a ima mjesec dana su otvorili nekakav štand u sklopu trgovačkog centra. Probala sam Mask of magnaminty i prezadovoljna sam. Želja mi je probati i ove svježe maske, ali nisam sigurna imaju li ih u ponudi. Ako ih budu imali svakako isprobavam i ovu ;) Znaš li možda primaju li natrag i bočice od gelova za tuširanje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, ni u mom gradu ne postoji Lush, ja nabavljam iz Sarajeva...
      Joj nisam sigurna, mislim da bi trebalo da pise na bocici ako je imas. Mozda da im posaljes mail ili poruku na stranici? :)

      Izbriši
  3. Primamljivo mi izgleda, dopada mi se kako deluje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fina je maskica, meni je drago sto sam je isprobala :)

      Izbriši
  4. Kako ja volim njihove maske i ambalaže i mirise proizvoda... Sreća da Lush nema u Mostaru inače bih im puno para ostavila :D Uglavnom, volim i ja puno Mask of magnaminty, a nedavno sam kupila i njenu samokonzervirajuću verziju koja ima veću količinu meda pa je bolja za suhu kožu-još mi je bolja od orginalne verzije. Drago mi je da ti je i Cosmetic Warrior odgovarala, zvuči baš dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo me pisem sa MOM na licu :p ipak mi je ona najbolja. A cula sam da je samokonzervirajuca mozda i bolja nekome sa malo ili nimalo nepravilnosti, i za kozu koja nije masna pa joj ne treba izvlacenje sebuma tako da je za mene ipak ona standardna verzija. A i ja bih pokupovala svasta da ih imam u gradu :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...