New toys

Kako mi se ponovo ne bi nakupilo novih paketića, zbog svoje evidencije kad sam šta kupila i počela koristiti, objavit ću sad ono što sam skupila. :) 

Bilo je poklona od kolegica, momka, brendova i na kraju mene same. 



Prvi je skoro sve poklon meni od mene. 

Johnsons baby oil je ulje koje često kupujem zato što ne volim baš losione. Ovako mi je lakše samo da namažem ulje na mokru kožu jer mi se brže upije a ostatke mogu prebrisati peškirom. 

Ako ne želim uopšte da stavljam ni baby ulje, onda je to fenomenalni Balea totes meer salz ol piling, koji mi je definitivno otkriće godine. Pisala sam i recenziju o njemu čim sam ga isprobala, kako bih i vas zarazila i prenijela oduševljenje. 

Balea krema sa uljem makadamije - još jedan povoljan a dobar Balein proizvod, svake godine nešto novo u kremama za ruke, prosječne kreme za ruke za male novce. Volim ih imati uz sebe i sasvim su mi dovoljne za njegu. 

Essence Engaged lak za nokte - prikazan ranije u recenziji, klik na naziv. 

Himalaya neem maska - više puta sam čitala o njoj a nikako da isprobam jer sam uvijek uz sebe imala lush masku pa sam pomislila da mi je to dovoljno gline za kožu. A onda sam kupila novu Lush masku, a Himalaya je bila na sniženju za manje od 5KM pa sam odlučila da probam. O utiscima uskoro. 

Balea sredstvo za uklanjanje šminke sa očiju - fail. Ne kupujte, a recenzija uskoro. 

Vichy dermablend opal 15 - uspjela sam samo jednom da ga isprobam i postao mi je fulana investicija jer sam potamnila za 1.maj a i poslije dok sam 7 dana svaki dan hodala po gradu. Ako je neko zainteresovan da ga kupi za neku nižu cijenu, neka mi se javi pa ćemo se dogovoriti. :

Lush Cosmetic warrior - maska koju sam dobila nakon što sam donijela pet praznih kutijica. Svidjela mi se, posebno jer je držim u frižideru pa mi fino ohladi lice kad je nanesem. Više o njoj u recenziji uskoro. Uz nju sam dobila i tester Cupcake maske. 

Bioderma sebium serum - all the way from Germany, moj zadnji pokušaj da pronađem zamjenu za LRP effaclar duo kremu, prvu verziju. Ali nisam baš sigurna da obavlja posao jednako dobro. Ne kažem da je loša nego samo da to nije to. Služe za različite stvari. Usporedba LRP Effaclar duo stare i nove verzije je ovdje

Avene cleanance dry touch spf 30 - kako sam koristila možda i previše glikolne maske u kremama i maskama i pilinzima, prijeko mi je potrebna i adekvatna zaštita od sunca. Ne mogu još reći previše o njoj osim da ne lažu za ovaj dry touch dio. Ako vam je to najbitnije, onda možete obratiti pažnju na ovu kremu ako ste u potrazi za zaštitnim faktorom. Namijenjena je problematičnoj koži sa aknama. 



Ovo je paket stigao iz Njemačke, puno sitnica, meni bitnih stvari pored onih slatkih na koje vam vjerovatno leti pogled. Tu su između ostalog i Essence olovke o kojima sam pisala ovdje.



Prošli mjesec sam bila u Sarajevu u potrazi za burmom, kada sam, na moju veliku sreću, uspjela da se vidim sa dragim kolegicama, koje više ne zovem ni kolegicama, nego real life prijateljicama. Pronašle smo se u lijepim "površnim" stvarima (pod tim mislim na šminku), a završile tako što znamo jedna drugoj svaki korak, privatni život, muke i sreću. Presretna sam što ih znam, volim kada osjetim da sam obogaćena za dar prijateljstva. Malo too much za naš ukus, ali morala sam. ;)) 
Pored toga što sam uspjela da podijelim s njima momenat biranja burme, razmijenile smo i poklone i kući otišle svaka sa ponekom sitnicom. Ovo su moje "sitnice". 

Uspjela sam tek pisati o Flormar novitetima, i Essence Indian summer laku za nokte

Burma new in će sačekati još malo nakon vjenčanja kad sam mislila da pišem poseban post, ukoliko vas bude interesovalo. :) 





Avon je i prethodnih mjeseci mislio na nas, pa nam je slao paketiće. Mislim da sam bila malo lijena pa sam uspjela da pišem samo o Avon advance techniques serumu za vrhove, i Nailwear pro+ Ocean blue laku za nokte. (recenzije u nazivima)




Ovnak je poslao Essence i Catrice pakete noviteta, a recenzije idu uskoro. Polako isprobavam, toliko je toga da ni ne stignem. :) 

To bi bilo to. Mnogo biste mi olakšali ako kažete koja vas recenzija najprije interesuje kako bih požurila sa tipkanjem. Većina je već poslikano, tako da samo treba da stavim utiske "na papir". 

Šta je vaš prvi odabir? 



You may also like

Broj komentara: 18:

  1. Ja jedva cekam post sa slikama s vjencanja, nemoj da bi ti mrsko bilo da zakacis 101 sliku!!!
    Aj lav ju maj ril lajf frend :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti ces dobit direktan prenos, ne sikiraj se :D aj lav ju tu, fo' real! :*

      Izbriši
  2. Ajoj, covece, koliko lepota... Nesto probala, nesto nisam, sad si me odgovorila od Balea skidaca sminke. Najvise me zanima Essence baza i top coat, a najlepsa mi je Catrice paleta <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi Essence baza mogla ići sljedeća, s obzirom da sam je već isprobala :))
      Balea skidač nikako ne kupuj, ja sam bila pokusni kunić :)

      Izbriši
  3. Ja jedva čekam post s burmama :D
    Divni noviteti :)
    Slažem se da Bioderma i LRP ne rade isti posao, odnosno nisu namijenjeni istim stvarima. Meni je osobno Bioderma puno pomogla, nadam se da ćeš naći nešto što će ti odgovarati :)
    I koji je ovaj divni Essie plavac? ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ce ako Bog da idući mjesec :D
      Essie plavac je butler please, divnica je, znam da ti volis plavce :D

      Izbriši
  4. Bas mi je zao sto ti nijansa Dermablenda ne odgovara :( ali dobro je da si uhvatila malo boje :)
    Recenzija grupna Catrice proizvoda i da napises sta vrijedi a sta ne, moj je prijedlog :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, odgovarao je za jednom :D ali jeste boja bitnija, sad mi bas treba, a vratit cu se ja nekad na duh nijansu ako i ne prodam ovaj puder :D

      Izbriši
  5. Johnsons baby oil i ja koristim, ali ono sa ljubicastim cepom, ono mi najljepse mirise :) Balea piling cu i ja probati kad ste ga sve toliko nahvalile :D i da, i ja jedva cekam post sa burmama i svim ostalim detaljima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj meni smeta lavanda pa jedino njega izbjegavam, glava me zaboli od mirisa heh
      A bit ce nadam se i taj post pa cu sve na jedno mjesto staviti :))

      Izbriši
  6. Ostale su mi oči na svemu al ja bih ti od svega toga prvo maznula kinder jaje :).Divni noviteti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dopada mi se naslov New toys :D
    Odlični su noviteti :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan new in! Nadam se da će ti Bioderma serum biti dobar. I lajk za Nutellu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da nisam biodermu kupila u pravo vrijeme jer mi se ne da sad brinuti o ljustenju koze glikolnom i stavljanju odgovarajuceg spf-a. Malo ce sacekati :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...