Essie Butler Please


Ne znam da li da počnem ovu recenziju pričom kako sam lak dobila, ili kako sam mjesecima kukala za njim? :) Neka, shvatili ste sve iz prve rečenice. 
Već znate za našu tetu sa pijace koja često ima Sally Hansen, OPI i Essie lakove po smiješno niskim cijenama. Sreća je otići i uloviti dobre nijanse, a ne da vas dočekaju neke žute i maslinasto zelene. 
Moja draga Ema je jedan dan pokupila dvije ili tri krasne nijanse, među kojima je bio i ovaj plavac. Mislim da sam tad prelazila granicu prema Osijeku, i nestajalo mi je neta dok sam je molila da ode pogledati ima li jedan i za mene. I ona fina, draga ode... ali ne nađe. :D I ostavi sebi lak. 

Ali, nije kome je namijenjen nego kome je suđen i nakon nekog vremena se ipak odluči da mi ga proslijedi i usreći me. Jedva sam čekala da ga mažem na nokte i provjerim hoće li se roditi ljubav i tako, i jeste. 

Formula je odlična, potrebna su dva sloja za onako bogatu plavu boju, a trajao mi je nekih 5-6 dana ako se dobro sjećam. 

Ne znam šta drugo da dodam, osim da vas pošaljem na gledanje slika ove divnoće jer će o nijansi reći više nego ja. :) 









Sviđa li vam se, volite li inače plave lakove na noktima? 




You may also like

Broj komentara: 29:

  1. Ljubav na prvi pogled :-) Ali ipak bolje ide uz ta dva prstena, mislim da je tu sretniji hihi <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam da li Essie ima ljepše nijanse ili nazive istih :D
    još jedan divan lak :D lijepi plavi, vjerujem da će biti jako voljen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim njihove nazive, ko god ih smislja, skroz je mastovit i kreativan :D

      Izbriši
  3. Hocu i ja lakove kod te tete da kupiiim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam plavce, a ovaj je predivan :D I da, opet si bila u mom kraju, a nisi se javila da popijemo kavu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ovo je bilo sigurno nekad na jesen, bas davno, ne sjecam se ni ja kad, ali znam da sam kukala za lakom na samoj granici :D a dobila sam ga tek sad u aprilu :D

      Izbriši
  5. Svidja mi se jako boja! Inače, imaš prelep oblik noktiju :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Stalno gledam ovog plavca i odgađam kupnju :/ Sve se nadam da ću među jeftinijim lakovima pronaći plavca koji će mi se jednako dopasti, ali dobijem ili lak koji skine na lijevoj ruci dok ja nalakiram desnu ili lak teksture toliko loše da izgubim živce dok ga nalakiram :/ Nema meni do Essie i mislim da ću ga na kraju ipak nabaviti i skratiti sebi muke :D

    P.S. Imaš jako lijepe nokte ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam nasla a imala sam srecu da mi ga prijateljica proslijedi. Za ovaj su potrebna samo dva tanka sloja :)) nadam se da ces ga kupiti. Hvala <3

      Izbriši
  7. ovaj lak mi ostaje tiha patnja, iako i nisam neka esijevka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam ni ja, posebno ne po punoj cijeni, kod nase tete su obicno 2-3 KM :D

      Izbriši
  8. PRE-DI-VAN ♥♥♥
    Ja ga želim isto, pa nikako da ga uzmem. I sad si me opet podsjetila na njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebe sam cekala, htjela sam te cak oznaciti i na objavi na instagramu, znam da volis plavce :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...