Lilly Krema za problematičnu kožu


Dugo sam kod blogerki iz Srbije čitala o Lilly proizvodima. Prvi put kad sam čula za kremu za problematičnu kožu, ona se pakovala u posudicu. Ali, prilikom posjete Beogradu, u Lilly-ju sam našla samo ovo pakovanje, i mogu reći da mi je bilo i draže. 

Kao što je pomenuto više puta, moja koža je mješovita, problematična, a glavni problem su povremene hormonske akne. Pomirila sam se s tim da ih onako "vanjski" ne mogu istrijebiti, pa sam uvijek u potrazi za dobrim proizvodima koji će mi ih što prije ukloniti s lica. 
Za ovu kremu sam čula samo pohvale od djevojaka koje imaju iste probleme, pa sam se radovala isprobavanju.






Krema dolazi u kartonskoj kutijici, a zatim u tubi sa uskim grlom. Sadrži 15 ml guste bijele kreme. Teksturom podsjeća na kreme od cinka s kojima ste se, vjerujem, svi susreli dosad. Rok upotrebe je dvije godine od datuma označenog na ambalaži, a nakon otvaranja 3 mjeseca. S obzirom da krema ima 15ml, i na to koliko često meni izbije neželjeni gost na licu, moguće je potrošiti tubu. Košta samo 150-200 dinara ako se dobro sjećam, sigurno ne više od toga, što je sića pa mi nije žao i ako od ovih 15ml bacim jedan dio. 

Na ambalaži je navedeno da je ovo krema na bazi voćnih kiselina i supstanci sa antiinflamatornim djelovanjem prirodnog porijekla. Trebalo bi da se koristi u kombinaciji sa losionom iz iste linije, međutim nije mi se nešto svidio, pa ga nisam ni kupila. Nanosi se na očišćenu kožu, na problematične dijelove. Zbog visoke koncentracije aktivnih sastojaka, može doći do iritacije kože, posebno ako vam koža nije navikla na kiseline, pa bi trebalo da na početku korištenja pripazite kako vam koža reaguje. Iz istog razloga bi se trebalo pripaziti na izlaganje sunčevom svjetlu. 

Sastav: 


Kao što vidite na slici ispod, krema je gusta i bijele je boje, i zahvaljujući dobro osmišljenoj ambalaži, njeno doziranje nije problem. 

Sa kremom sam pauzirala već neko vrijeme jer je stiglo toplije vrijeme, a samim time je i moje lice u boljem stanju, ali želim da napišem recenziju za ono vrijeme dok sam je koristila, kako se ne bi zagubila u folderima. 

U ono vrijeme kada sam je koristila, lice mi je bilo u lošem stanju, valjda i zbog stresa, šta znam. :) Ali, krema za problematičnu kožu mi je bila pomoć u tim danima. Nanosila sam je dvaput dnevno, i nije mi izazivala nikakve iritacije. Uvijek sam imala hidratantnu kremu ispod, pa možda je i to razlog, tako da i vama preporučujem isto. Meni se to nekako podrazumijeva, ali eto... nije zgoreg da pomenem nekim tinejdžerkama koje tek prave svoju postavu njege. 

Prvo što me oduševilo jeste kako mi je krema prekrivala crvenilo. Inače se nekad ni u kući ne mogu gledati u ogledalo zbog crvenila koje akne ostavljaju, ali ova krema je to nekako prekrila poput korektora. Cinkova mast ostavi bijeli trag, a ova se nekako stopi sa kožom a ipak prekrije crvenilo. 

Djelovala je tako da mi je u isto vrijeme isušivala bubuljicu, ali i zaglađivala kožu. Često imate preparate koji isuše bubuljicu pa ostave ljuspice na koži, ali pretpostavljam da to kod ove kreme nije slučaj baš zbog toga što sadrži kiseline. Ne mogu reći da ih je riješila u najbržem roku, ali rekla bih dovoljno brzo. 
Jednako brzo ili brže od Cleanance K kreme i Triacneala koji je bio baš spor. A da ne spominjem ponovo koliko košta, posebno naspram ove dvije kreme koje obećavaju isto ili slično. 


Ne bih puno da pišem o utiscima, jednostavno - djeluje! Prejeftina je, i bukvalno može u korpicu umjesto jedne dnevne kafe. Mojoj već ističu tri mjeseca od otvaranja, ali ću sigurno ponovo kupiti novu kada budem u prilici. 

Jeste li koristili ovu kremu i kakvi su vaši utisci? 




You may also like

24 komentara:

  1. Meni je bila aaapsolutno odlična! Ali eto, nema je u Hrvatskoj :/ No drago mi je da djeluje i tebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, moramo do Beograda po nju ali sta cemo :))

      Izbriši
  2. Koristila sam je, odlicna je, preporucila bih je svima, odnos cene i kvaliteta je i vise nego zadovoljavajuc. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. E i meni je bila dobra, mada mi je bila nekako cudne teksture. Nisam mogla lepo ds je razmazem pa sam je stavljala sam uvece tako da ostavim belo na kozi. Mozda su malo i sredili formulu sad ne znam. Svidja mi se sto je sad u tubici veoma. Bas cu joj dati jos jednu sansu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa takva je, gusta, ja sam je utrljavala na problematicni dio i ostavljala tako bjelkastu ali opet i providnu, ne znam kako da objasnim :D ali jeste plus sto je tubica...

      Izbriši
  4. E i meni je bila dobra, mada mi je bila nekako cudne teksture. Nisam mogla lepo ds je razmazem pa sam je stavljala sam uvece tako da ostavim belo na kozi. Mozda su malo i sredili formulu sad ne znam. Svidja mi se sto je sad u tubici veoma. Bas cu joj dati jos jednu sansu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Potrosila sam dve tubice, ok je bila, mada mi je islo na nerve sto mi je krema nekako mastila kozu :| Lepo mi je apotekarka rekla da je koristim samo uvece, pred spavanje, medjutim nisam je poslusala - stavila sam je preko dana, dosta sati je proslo, izasla sam uvece..sutradan mi je na tom delu lica bila crvena fleka :O Povukla se tek posle nedelju dana :/. Sad mi je otkrice jedna mala Avonova tubica, resava problem rekordnom brzinom :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno jer si s kiselinama isla na sunce :( pise i na ambalazi. Zao mi je sto ti se to desilo, ako joj ponovo das priliku, pobrini se da imas visok spf preko dana da ne ostavi fleke. Koju avon koristis?

      Izbriši
    2. Nisam stigla ranije da odgovorim :) U pitanju je Instant tretman protiv akni, zuta tubica, 110. str. u aktuelnom katalogu. Meni stvarno pomaze, nemam problema sa kozom ali se desi da poludi tu i tamo, kao i kod svake druge zene.. Stvori se neki tanak film/korica nakon upotrebe, preporucujem :) A VZK ne koristim vise. Kristina

      Izbriši
  6. Moracu opet da je probam, jer mi se nije svidela, dok je jos bila u starijem pakovanju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti bas imas uzasno problematicno lice, probaj :D

      Izbriši
  7. Ima li nešto slično za kupiti u BiH ???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo cekam da mi Kristina iz komentara iznad odgovori sta to Avonovo koristi :)

      Izbriši
  8. Nisam je probala ali po nekad imam problem sa hormonskim bubuljicama tako da cu morati ovo da probam :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne znam jesi li probala Sudocrem... ja ju obozavam, tako fino smiri sve, cak i onda kada napravim problem na licu... Probaj, nije na odmet. Kada odem do Bg, ubacit cu i ovu u korpu, pa da vidimo! :) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je li sudocrem benzoil peroksid? Kod nas je benzaknen ako je to to. Ako nije, hocu da isprobam :D

      Izbriši
  10. nijeeeee, to je ona kremica za pelenski osip kod beba :))) Ja sam iz Zivinica, pa je i kod nas benzaknen :D meni pravo smiri lice, al' pazi da ne isus previse ako budes nanosila u debljem sloju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaaa, e pogledat cu i nju, vjerujem da dobro isusi i smiri, takva je otprilike i ova :)) ali valja u BG po nju.

      Izbriši
  11. Ranije sam je koristila, dok je još bila u kutijici. Ne znam da li su menjali formulu ili samo abalažu, ali definitivno je praktičnije ovakvo pakovanje :) Suprug se kune u ovu kremicu (povremeno mu uspe izaći neka bubuljica). Sa ovom VZK kremicom to mu se sredi preko noći. Meni je uspela da pomogne par puta a onda jednostavno nije više imala učinka na mojoj koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce, zasiti se koza a i ne utice na bas svaki tip bubuljice, trebaju da se sloze one i krema i odluce se na unistavanje :D ali za povremene gamadi je super, posebno s obzirom na cijenu.

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...