Top 5 simple smoothies (no exotic fruit from a land you never heard of needed)


Već davno na instagramu sam najavila da ću pisati o tome koje sokiće u blenderu najčešće pravim. 
Uopšte nije neko ludilo, niti vam dajem ideje za nešto što vam samima ne bi palo na pamet nego eto čisto da zavirite u moje navike. :) 

Nakon što sam kupila blender, pomislila sam da će ljubav prema ovim prirodnim sokovima trajati sve dok ne skontam da mi je mrsko prati blender, ali zadržala se sigurno već pola godine, i trajat će.
Nakon što popijem smoothie, osjetim da sam dobila dodatnu energiju za šta je naravno zaslužna bomba vitamina koju smućkam. Većinom sam sokove pravila od onoga što se u to doba godine moglo naći u marketima, osim što sam kupila zaleđeno šumsko voće.

Često naiđem na recepte koji sadrže tamo neko voće čiji naziv ne znam izgovoriti, pa namjerno stoji ovo u nazivu. 

Nisam slikala apsolutno svaki koji pravim, nego samo kad se sjetim, i kada mi se čeka da popijem dok uslikam. :) 

Da krenemo... 

#1 Banana, Narandža, Cimet, Med, Šumsko voće



#2 Banana, Ananas, Med, Mlijeko 



#3 Banana, Jagoda, Jogurt



#4 Banana, Jagoda, Jogurt, Špinat, Med, Cimet




#5 Banana, Narandža, Svježe borovnice, Šumske jagode 



Kao što vidite, baza svakog smoothie-ja mi je banana, jer ona pruža slatkoću tako da onda mogu i da stavim špinat, kojeg u kuhanoj formi nikako ne volim, i neću ga ni osjetiti. 

Moj blender jedva hoće da se pokrene ako u njemu nema tečnosti pa sam u te svrhe cijedila narandžu, koristila jogurt, mlijeko ili samo malo vode. 

Neki od mućkalica koje nisam slikala su sadržali mrkvu, jabuku, kiwi, maline, breskve...ali eto vi možete staviti šta god vam volja, važno je da trpate vitamine u tijelo. :) 
Većinom to sve prethodno malo isjeckam, mrkvu izrendam, tako da mi se blender ne muči pretjerano. 
Čistim ga odmah nakon korištenja, dok se voće u njemu nije osušilo pa mi onda i nije problem održavanje. 

Volite li vi ove vitaminske bombe? :) 




You may also like

Broj komentara: 20:

  1. mmmmm ukusno :-) fini ti nokti..i onaj planer :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Voćne sam počela da pravim od skoro ali se još uvek uzdržavam od ovih zelenih :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spinat se uopste ne osjeti, vjeruj da to banana i cimet sve prekriju, zazmiri i neces ni znati da je zelenilo unutra :D

      Izbriši
  3. Potrebni sastojci: mango, kumkvat, pitaja, marakuja, avokado.... Joj Mel, nisi u trendu... Ja nikako da pravim te smutije jer eto moram prat blender ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha sve bih ja to probala da imam gdje i da imam para :D
      Ma de opere se nekako, dok je jos mokro, samo se slije :))

      Izbriši
  4. Fino, lijepo izgleda i zdravo je. Mislim da mi svi volimo smoothije jer su nam to mame pravile, samo što se to onda zvalo kašica i nije bilo kul. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su i kasice kul :D a vjerujem da su djeci uvijek interesantnije vocne kasice nego one od povrca :)))

      Izbriši
  5. hihihi ja svoj blender saplaknem i gurnem u masinu. ne pravim nikad smutije bez mlijeka ili jogurta. volim mlijeko pa zato.
    ne miješati kivi i mlijeko, savjet dobronamjeran :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlijeko se zgrusa i nije fino :D ni na oko, a ni ukus.

      Izbriši
  6. Ja najčešće radim s jagodama i malinama, nikako bez jogurta jer sam ovisna o mliječnim proizvodima. I moj se blender pere u perilici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja od tecnosti uzmem sta nadjem u kuci, vazno je da je ostalo sareno :D

      Izbriši
  7. Ja sam tek nedavno kupila mali blender za to i još se zagrijavam, ali isprobat' ću neke od ovih kombinacija jer mi se čine yummm...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sta god nadjes samo sjeckaj i ubacuj, i kad stavis cimet i med nije lose a i ubrzava metabolizam i podstice mrsavljenje ;)

      Izbriši
  8. E, super, to mi treba. Otkad sam kupila blender, sve vrtim istih par stvari, taman malo da promenim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Naslov je pobedio! :D Bojim se da sam previše lenja da pravim ovako nešto, ja radije pojedem sirovo voće i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mislila da cu biti, ili da ce mi dosaditi pranje ali eto... svidjelo mi se previse da odustanem :)

      Izbriši
  10. Naslov :D

    Super odabir, jedino bih cimet izbacila iz svega jer ga ne volim :D

    ja još obožavam i kombinaciju naranče, limuna, jabuke i mrkve, to mi je onako, za razbuđivanje dušu dao :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...