CATRICE Matt mouse make up Light beige 025

Nakon skoro dva mjeseca, novi post. Svasta se izdesavalo, udala sam se i preselila u Njemacku. Ukratko. Nije to bilo iznenada, sve je planirano vec duze vrijeme ali kako ne volim pricati o privatnom zivotu nesto pretjerano na blogu, mozda djeluje kao da mi se desilo neplanirano. 
Bila sam zauzeta oko vjencanja, pakovanja, selidbe i namjestanja stana pa mi se nije dalo sjesti za laptop i napisati post cak i za one proizvode za koje imam pripremljene fotografije. 
Da skratimo pricu, nadam se da cu ovako povremeno uloviti vremena da pisem jer sam neocekivano nasla i fin poslic, a i "whole housewife thing" je new za mene pa dok se uhodam... :) 
Citala sam i vase postove, ali za svoje nisam imala vremena.
I dok ne skontam kako na ovoj njemackoj tastaturi da namjestim nase mile, drage afrikate, morat cete mi oprostiti sto ih nema. :))

A sad dosta, ne volim ni kada se drugi opravdavaju sto imaju zivot ali eto cisto da ste u toku.

Kako se nisam nesto previse sminkala, a puder mi je uvijek neizostavan zbog mog problematicnog lica, red je da posvetim jedan post bas onom kojeg sam najvise koristila u zadnje vrijeme.


Rijec je o Catrice Matt mouse puderu u nijansi light beige.
Da me je neko prije pola godine pitao da li cu koristiti puder u pjeni, odgovor bi bio - definitivno NE. Ali, dobila sam ga na recenziju i imala priliku da ga isprobam, iako iskreno nikad ne bih u drogeriji posegnula za njim.
Cak i kad sam ga dobila, neko vrijeme je bio u ladici, sve dok nisam procitala barem 5 pozitivnih recenzija i odlucila da se i sama uvjerim jesu li istinite.



Puder dolazi u staklenoj kutijici, sadrzi 16 grama i nudi jako prekrivanje sa mat zavrsetkom.
Zvuci savrseno, ali ja u to nisam mogla povjerovati jer ih vecina obecava dosta toga a ispunjava veoma malo.


 Toliko nisam vjerovala da cu ga uopste recenzirati da ga nisam ni uslikala prije prvog koristenja, nego sam bockala kistom po njemu. Ali, nadam se da vam to ne smeta. Mislim da se ovako cak i bolje vidi tekstura. 
Ja sam ga nanosila Blush 32 kistom, tako sto tek lagano prislonim kist na puder pa onda utapkavam na lice. 



Ako ste ikada koristile pjenaste pudere, onda znate koliko su lagani. Isti je slucaj i sa ovim pjenastim puderom, prozracan je i lagan na kozi i kada ga imam na licu, uopste nemam osjecaj da ga nosim. Na licu se "osusi" u mat zavrsetak, tako da popuni pore i male linije i koza stvarno izgleda zdravo. 
Moje lice ima malo masniju t-zonu i problematicnije hormonske zone na licu pa mi je tu najvise potrebno prekrivanje. Ja obicno predjem lice jednim veoma tankim slojem, a poslije nadogradjujem puder na tim problematicnim dijelovima. Lijepo se nadogradjuje, ne ostavljajuci neravnomjerne nijanse na licu. 
Bez pretjerivanja mogu u superlativima pricati i o trajanju. Znao mi je izdrzati od jutra do mraka na licu, a da mi se pred kraj dana samo malo zamasti t zona ili da spadne na dijelovima ukoliko sam, neizbjezno, dodirivala lice. 
Uz ovaj puder uopste nije bilo potrebe da koristim i puder u kamenu kako bih ga fiksirala, jer mi se cini da bih tek tad pogorsala stvar. 
Tokom dana nije oksidirao, niti isticao suhe dijelove. Moji suhi dijelovi su oni koji su ostaci osusenih bubuljica, pa ako imate ozbiljnije probleme kada je rijec o suhoj kozi, o tome vam ne mogu mnogo reci.

S obzirom da i ovdje hodam u svakakvim stanjima, odvazit cu se da stavim i slike PRIJE I POSLIJE. 
So here I am.. a cak sam odabrala obraz na kojem je manje problema. :D 



 Puder dolazi u 4 nijanse. Mislim da ne kosta vise od 10KM.

Iznenadjena sam koliko mi se puder svidio i sa sigurnoscu mogu reci da bih ga kupila ponovo i preporucila svima koji vole lagane pudere, a uz to zele i jako prekrivanje.

Ocjena  -  5/5. Velika petica! Pet plus!

Jeste li koristile pjenaste pudere i koliko ste bile zadovoljne? 







You may also like

Broj komentara: 28:

  1. stvarno odlično prekriva...nisam nikada probala puder u pjeni...izgleda da sam nešto propustila.

    čestitke na svadbi, preseljenju i poslu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana..
      A definitivno mu trebas pruziti sansu, samo pronadji odgovarajucu nijansu za sebe... :)

      Izbriši
  2. Jeeeeeeeeee! Evo jeeeeee XD
    Super je puder, ja sam svoj samo proslijedila dalje jer sam uvjerena da nije za moju kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesil makar probala? :D pih... koje iskustvo se krije u tebi, ni ne probas al znas da nije to to :D Sigurno imas neki skuplji :D

      Izbriši
    2. aha, ja čim vidim ambalažu mogu recenziju napisat' :D
      de kad će novi post ovaj sam već čitala triput.

      Izbriši
  3. Gledala sam ovaj puder ali ne mogu pogodit nijansu,pogotovo u drogerijama gdje su sva ona umjetna svjetla ,pa jel mi možeš reći kakav pod ton imaš? Koliko sam mogla po svojoj koži skužiti dok sam probavala testere broj 11 (ako se ne varam) i taj 025 su dosta slicni a sad kako sam malo od sunca potamnula više ne znam koju nijansu da uzmem....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je trenutno topli podton, inace je zimi vise neutralan..
      11 kojeg pudera?
      Nisam sigurna, ali ako ti se ne zuri sa kupovinom, sacekaj da ti malo spadne boja pa onda biraj nijansu. I ja hocu da kupim puder a eto odlucila sam sacekat dok ne spadne boja :D

      Izbriši
  4. Dobro došla natrag :)
    Odličan je puder, meni jedino fali svetlija nijansa :/ pa sam svoj prosledila prijateljici.
    Ali tekstura, finiš i sve ostalo- čista desetka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Da, tvoja je recenzija bila prelomna da se odlucim da ga napokon isprobam jer si ga bas lijepo opisala a i eto sad nam se misljenja poklapaju :))

      Izbriši
  5. Jako ti lijepo izgleda na licu. Ja sam isto jako zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam pozitivno iznenadjena a sad ga bas cesto koristim :))

      Izbriši
  6. Prvo cestitam na svadbi,preseljenju i poslicu!Svasta se izdesavalo u 2 mjeseca:-)A puder je woooooow,koje prekrivanje!Nisam bas nikad obracala pozornost na njega,sad mozda i budem.



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, bas se svasta izdesavalo ali hvala Bogu sve lijepe stvari :))
      Vrijedi probati, barem da se ima neki laganiji dnevni, jos ako volis mat zavrsetak.... :))

      Izbriši
  7. Meni je ovaj puder odličan. U početku mi je bio meh meh jer mi je lice bilo više suho nego normalno, sad je poludilo masti se nenormalno tako da mi ovaj puder super odgovara. :) a ne bi bilo loše da je za nijansu tamniji (meni) ali ok je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za nijansu svijetliji sam mislila napisati hahha, ubilo me sunce u glavu hahah :P

      Izbriši
    2. Eh kako sam sad potamnila, meni bi odgovarao i nijansu tamniji, ali dok ja kupim tamniji, spast ce mi boja pa mogu sacekat i mijesat nijanse :D

      Izbriši
  8. Joooj, pa čestitam na udaji i na preseljenju! Puno sriće vam želim! :)
    Baš sam se iznenadila kad sam pročitala.
    Puder sam probala i sviđa mi se, za drogerijski rang je zaista odličan. Tekstura mu je jako čudna, ali sam se brzo navikla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :))
      Eto..i mene je iznenadilo da mi se svidja puder u pjeni a jos vise sto dobro prekriva, ko bi rekao :)

      Izbriši
  9. "Ukratko, udala sam se i preselila u Njemačku." Jezgrovito :D
    Ja te potpuno kužim jer sam i sama o privatnom životu kao Fantom iz opere.
    Drago mi je da se opet družimo i iskreno, iznenadila me ovako pozitivna recenzija. I ja sam puna predrasuda prema pjenastim puderima. Očito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam, ali mi to ne smeta ni najmanje jer volim citati tvoj blog, cesto nam se misljenja poklapaju i vjerujem ti. Nema potrebe da se ogolimo i privatno na blogu da bismo privlacili citatelje, zna se zbog cega su tu :)
      a sto se pudera tice, jedino ti mogu preporuciti da ga isprobas :))

      Izbriši
  10. Wow, Nemačka! Pa divno, neka vam je sa srećom! :)
    Puder deluje fino, podseća me na stari Essence, samo sada izbegavam penaste, oni su ipak prvenstveno za masnu kožu, a moja je to s godinama sve manje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala, kuhalo se to dugo :D
      essence nisam probala, a na ovom bih se mogla zadrzati...
      U jednu ruku je dobro sto se vise toliko ne masti, jer si je ocito naucila i nahraniti ispravno a s druge strane nemoj da se opustis :D

      Izbriši
  11. S pjenastim puderima uglavnom imamo love-hate odnos, kad imam faze suhe kože mi nikako ne valjaju, ali inače su odlični...manje je slojeva na licu, a prekrivanje odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pretpostavljam da nekima mogu biti problem ako imaju veci problem sa suhom kozom...

      Izbriši
  12. Ajme pa čestitke!!!!!!!! Voljela bih da više puta napišeš koji redak o privatnom životu. Naravno, ne previše, ali tu i tamo nam odškrini prozor u svoj svijet :)))
    A puder ti je savršeno prekrio "mane"!!! A dvoumila sam se uzeti njega ili All Matt i vidim da sam zabrljala :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja se teško odvajam od Colorstaya, ali kad si tako nahvalila morat ću probati. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post :) pls neka recenzija na proizvode za izbjeljivanjue zuba, tacnije Hello Smile olovku. http://izbjeljivanjezuba.com/olovka-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...